Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2022 23:59 - За зубърите и творците ,и каква е разликата между тях
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 3107 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Има неща в историята и в езика, за които не е необходимо, да си свръх срециалист! Просто ,да имаш що годе познания и в двете области, и да притежаваш аналитично мислене, нищо друго! Да не си специалист-зубрач! Винаги съм бягал от такива Ще те зарине от знания, така ,че ще си загубиш мисълта, ако се хванеш в капана! Ще те обърка, ще загубиш правилната посока! Но, ако се наложи на такъв да решава проблем, като пате в кълчища ще е Не е описано в литературата, не знае как да постъпи ? И ако случайно предприеме нещо, то ще е върхът на глупостта!
Още в началото на кариерата ми, една такава умница ме включи в екип, като изпълнител, за нещо" Върховно? Да бъркаш смлян тебешир/ креда/ в реактор с бензин и калциев стеарат Кредата да поеме стеаратът, който е смазка! И следва сушене от бензина?
На машините в съседство смесих пластмасата, кредата и стеарата Пак разтвор, но на течна пластмаса ,не се налагаше такава обработка на кредата и сушенето и от огнеопасния бензин Там ,където ме бяха пратили, казах, че ще изпълнявам каквото ми кажат, но, нищо друго! Без да коментирам върховната глупост
Смля ме тази, не съм показвал инженерна инициатива? Естествено, че няма да покажа, веднага ще докажа глупостта
Е, пълен провал беше всичко-направено там, като резултати, за икономика да не говорим Златен продукт!
Но тя ми стана враг
По- късно, моите резултати ги обработих и публикувах ,без претенции! Като странично занимание И забравих!
Един дин ,ме викат на пожар от библиотеката Те следяха за цитирания в чужди списания Цитирали ме в обзорен труд в чуждо списание Това именно!?Прегледах набързо От петстотин труда на автори от цял свят имаше само два Български Моят и на един софиянец
Такъв шамар и забих ,заслужен, макар и след години! Защото бях прав, макар и потърпевш!

Сега, какъв езиков специалист трябва да си или в историята, за да не виждаш връзката между едони, мак- едони, живели в съседство и кал-едони-били на нашите земи, отнесли гайдите в Шотландия? За да не потърсиш и да не можеш да намериш връзка между тях? Какво е това мак, какво е това кал пред едони?
Трябва да си сляп, невеж и да си с водач, такъв специалист трябва да си!
И затова други захлупени " специалисти" ще налагат изсмуканата им от пръстите теза, , че македоните са гърци? И тези ,слепите специалисти, ще я ...защитават? 
Коментар на Лео , публикуван  с негово разрешение.



Гласувай:
9



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6923854
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56450
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930