Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2022 16:07 - Браън Денисън полицаят от Калгяри
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 500 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 07.02.2022 16:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Браън Денисън полицаят от Каляри 
Const. Brian Denison - Calgary Police Officers Must Choose | Irnieracing News
 

24 години служба , бих могъл да се пенсионирам сега. Никога не съм правил нещата лесни. И сега няма да ги направя. За всички полицаи , които си мислят: Аз ще приема ударите сега , ще си запазя работата .Ще им кажа: Не се заблуждавате .

Това е само началото на дългия път на отнемане на правата на канадските граждани!

Вижте в Израел , ваксинирани с три , четири изстрела , как умират в болниците.

Това е фарс !

Тук се отнемат правата на канадците.

Преди 24 години аз приех да поддържам закона.

Сега се изправям и няма да участвам в тази срамна дейност , която извършват !

Ще кажа на всички полицай и цивилни , докторите , сестрите :

Ако им подадеш един пръст , те ще ти вземат цялата ръка !

Това е само началото !

Те ни поставиха ултиматум и ни удариха по лицето!

Хората в Канада са овце !

Ако ги храниш достатъчно , казваш им , че са велики ! Казваш им , че това ще им помогне и те ще го направят !

Сега двете стани на канадците вак@с и нова@кс .

вак@с гледат от високо на нас нова@кс .

Хитлер бавно ,но постоянно е отнемал правата на евреите.Успял да ги демонизира.

Вижте връзката между това , което е станало и което ще става.

Моят призив е към полицаите :

Време е да се изправим !

Аз ще платя най-високата цена , даже с живота си!

Аз изгубих кариерата си !

Аз изгубих работата си !

Те ме гонят , те ме уволняват !

Сега трябва да се определим.

Ако преминеш линията и се предадеш , само защото прилагат натиск върху теб .

Или ще направиш това , което Ти смяташ , че е правилно, за което си се подписал, което си правил през кариерата си .

Затова моля , присъедини се към мен !

Аз дълбоко в мен знам , кое е правилно и кое е законно.

Начина ,по който трябва да се отнасяме с хората.

Ако мислиш , че можеш да направиш това , изпрати ми съобщение.  

https://www.youtube.com/watch?v=AuLtjDI2KcI

 

   




Гласувай:
1



1. анонимен - Пан,
07.02.2022 16:48
аз пък доброволно си дадох правата. С три дози съм и още съм жив, не съм полудял, може да съм станал безплоден, но на 40+ това хич не ме вълнува. :))
цитирай
2. panazea - Жив и здрав да си ! Не се съгласявай на бустерна доза !
07.02.2022 18:40
go4ito написа:
аз пък доброволно си дадох правата. С три дози съм и още съм жив, не съм полудял, може да съм станал безплоден, но на 40+ това хич не ме вълнува. :))

Тя прави Хората цели разтресени, няма място което да не боли и сърби. Токсична невропатия.
Господ да те пази !
цитирай
3. анонимен - Пан,
07.02.2022 18:47
бустерната си я сложих през декември.(първата през май, втората юни) Не ме тресе, не ме боли, не ме сърби, но аз се къпя редовно. :)))
След като се ваксинирах, Радка ми се разсърди и сега не ми говори. :)
цитирай
4. panazea - Жив и здрав да си !
07.02.2022 18:52
go4ito написа:
бустерната си я сложих през декември.(първата през май, втората юни) Не ме тресе, не ме боли, не ме сърби, но аз се къпя редовно. :)))

цитирай
5. kvg55 - panazea,
07.02.2022 23:30
Сърбежите по тялото произтичат от некъпане.
цитирай
6. panazea - И от нерви !
08.02.2022 09:55
kvg55 написа:
Сърбежите по тялото произтичат от некъпане.

Има алергии. Има много патогени.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6899895
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930