Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2021 16:16 - Младежо
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 398 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Cher & Sonny: Little Man 1966
 Младежо, когато стоиш до мен 

Знам , че не трябва да се крия от никого.
И се моля , да си останем така
Докато дойде Зората и Слънцето ни огрее.

Припев Девойко,ти бягаш
Вземи ми ръката ,аз съм близо
Девойко , ти пееш
Ела близо до мен , аз те чувам

Ти порастваш , майка умря
Дойде време да разбереш , какво е да си зрял
Няма такова място , където всичко е както го искаш
Но когато гледам в твоето лице 
Не съм толкова сигурна

Девойко,ти бягаш
Вземи ми ръката ,аз съм близо
Девойко , ти пееш
Ела близо до мен , аз те чувам

Ти и аз така го виждам
И така ще си остане завинаги
Така че младежо, разбери,
Светът и цялата Земя 
Аз виждам само теб.

Девойко,ти бягаш
Вземи ми ръката ,аз съм близо
Девойко , ти пееш
Ела близо до мен , аз те чувам
Девойко,ти бягаш
Вземи ми ръката , аз съм близо
Девойко , ти пееш
Ела близо до мен , аз те чувам
Преводът е мой
Little man, when you stand by my side
Then I know I don"t have to hide from anyone
And I pray that we"ll stay just that way
"Till the day comes along when we catch the sun.

  Little girl you"re runnin"
Come catch my hand I"m near you
Little girl you"re singin"
Come close to me I hear you

  You"re growin" old, my mother"s cold
Now it"s time that you learned what it meant to be mature

There"s no such place as make believe

But when I look at your face,

I"m not so sure


  Little girl you"re runnin"

Come catch my hand I"m near you

Little girl you"re singin"

Come close to me I hear you

  You and me is what I see

And that"s the way its gonna stay and it will always be
So little man, please understand
In this world with all its land
You"re all I see   James Last - Little Man (1967)

https://www.youtube.com/watch?v=mnm17mN1blM

 Cher & Sonny: Little Man (1966 - rimasterizzato HQ sound)

https://www.youtube.com/watch?v=YYVR5lO9Ouo

 

 





Тагове:   младежо,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6900358
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56450
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930