Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2021 21:38 - Испански език
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1319 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 21.02.2021 21:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Започнах да уча испански език , а имах само едно радио, един касетофон Филипс и един Испанско Български речник. Примерно заставах пред радиото и когато започваше урока включвах касетофона. После неколкократно прослушвах записа и се опитвах да намеря думите в речника. Но как се пише на испански кайе , сюдад, мухер, Ке Диос те бендига! Ке алегриа , амигос! От френския и италианския знаех какво приказват , но писането? Така полека лека учех урок след урок , записвах в една тетрадка . Подарих тетрадката и после отначало записвах. Научих испански , колкото да си превеждам песните .
Грациозна ,малагеня  
Какви хубави очи имаш
под тези две вежди
под тези две вежди
Какви хубави очи имаш .
Те искат да ме погледнат
Но ако не ги оставиш
Но ако не ги оставиш
Дори да премигнат .
Грациозна ,малагеня
Бих желал да целуна твоите устни
Бих желал да целуна твоите устни
Грациозна ,малагеня
И да ти кажа ,хубаво момиче .
Че си хубава и вълшебна ,
като белотата на розата.
Ако заради бедността ме презираш
давам ти право давам ти право
Ако заради бедността ме презираш.
Аз не ти предлагам богатство
предлагам ти сърцето си ,
предлагам ти сърцето си ,
в замяна на моята бедност.
Грациозна ,малагеня
Бих желал да целуна твоите устни
Бих желал да целуна твоите устни
Грациозна ,малагеня
И да ти кажа ,хубаво момиче .
Че си хубава и вълшебна ,
Че си хубава и вълшебна ,
като белотата на розата.
И да ти кажа ,хубаво момиче .
Малагеня- момичето от Малага
La Malagueсa
Que bonitos ojos tienes
Debajo de esas dos cejas
Debajo de esas dos cejas
Que bonitos ojos tienes  
Ellos me quieren mirar
Pero si tu no los dejas
Pero si tu no los dejas
Ni siquiera parpadear  
Malagueсa salerosa
Besar tus labios quisiera
Besar tus labios quisiera
Malagueсa salerosa
Y decirte niсa hermosa  
Que eres linda y hechicera,
Que eres linda y hechicera
Como el candor de una rosa  
Si por pobre me desprecias
Yo te concedo razуn
Yo te concedo razуn
Si por pobre me desprecias  
Yo no te ofrezco riquezas
Te ofrezco mi corazуn
Te ofrezco mi corazуn
A cambio de mi pobreza  
Malagueсa salerosa
Besar tus labios quisiera
Besar tus labios quisiera
Malagueсa salerosa
Y decirte niсa hermosa  
Que eres linda y hechicera,
Que eres linda y hechicera
Como el candor de una rosa
Como el candor de una rosa
https://www.youtube.com/watch?v=_SHFAWOdvPw JOSELITO Y ANTONIO AGUILAR MALAGUEСA SALEROSA



Тагове:   испански език,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6822853
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56387
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031