Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2021 19:06 - По средата на зимата
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 923 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 19.02.2021 19:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ж:Липсваш ми вече няколко сезона

Кой пръв ще каже обичам те

За щастие аз се грижа за себе си

И мога да извиквам образа ти

М:Западният вятър посребрява косите ти

Още чакам дъжда с теб.

Независимо дали природата е хубава или лоша

Аз ще построя дом за нас

 女Ж:Половината есен отмина ,

зимата още не е дошла

В сърцето си чакам

пролетта заради теб

男М:За твоята невинност

ще се боря цял живот

Любовта ще превърне

зимата в пролет

 女Ж:Аз и ти устояваме на силния вятър

Нашата любов ще израсте

Аз ти казвам думи от сърцето си

Вярата ще открие моята маска

男М:Гледам мълчаливо в огледалото

 записвам името ти на земята

Надявам се песента на птиците да те върне в човешкия свят

И да ти кажа , никога няма да те напусна

Ж.Студът и топлината на света

Аз почувствах в един ден

Ти си история без край ,

която аз очаквах

М.Усетихме много вълнения

Надявам се няма да съжаляваме

Твоята любов е още сладка,

след като я вкусих

Студът и топлината на света

Аз почувствах в един ден

Ти си история без край ,

която аз очаквах

Усетихме много вълнения

Надявам се няма да съжаляваме

Твоята любов е още сладка,

след като я вкусих

Не ще се загубим и няма да се разделим

合:Независимо от всичко

преводът е мой

 

[Engsub] MV Princess Silver 电视剧白发 - 郁可唯、Aarif 李治廷《小至》

https://www.youtube.com/watch?v=RCfALNsbgM8

[中+Eng Sub] Almost Midwinter 小至_郁可唯、李治廷_FMV白髮王妃 Princess Silver OST

https://www.youtube.com/watch?v=tZBXdDyunQc

女:背著你 輕輕想了幾季

關於愛 誰來提起

對自己 好在還很用心

才讓你 流轉回這日期


男:西風染灰你耳邊蔥蔥的花季

而我仍在這裡陪你等雨

縱然難分好壞的風景如影隨形

我也會拼出個故里


女:秋日已過半 冬未至圓滿

而我的心卻已隨你等春來


男:為你的爛漫 爭一世相安

這曉寒 會因愛凝為彼岸


女:我和你 雖然站在風裡

這愛卻 抽芽在即

癡人語 我說得很用心

命運會 替我摘下面具


男:鏡中依然見你多少次太安靜

只好在江山寫下你的名

願消得一聲鶯啼喚你入紅塵裡

告訴你我從未曾離去


女:人間的冷暖 我一日嘗完

你卻始終是我靜待的未闌


男:人生的百感 總歸要無憾

看這愛 因你而幾度回甘


女:人間的冷暖 我一日嘗完

你卻始終是我靜待的未闌


男:人生的百感 總歸要無憾

看這愛 因你而幾度回甘


合:怎樣都不會走散





Тагове:   princess silver,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6899091
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930