Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2022 16:57 - Нека да бъдем приятели
Автор: panazea Категория: Туризъм   
Прочетен: 211 Коментари: 0 Гласове:
1



Let"s be friends Аз съм на 300 киломентра от руската и украинската граница.  И сега в 5 сутринта голяма активност има там , мама ми каза. Тези сини очи , които ги имам ,е защото татко е от белорус.И като отидеш в Беларус   виждаш , че много хора имат такива сини очи.  Мама е украинка . Ние се чувстваме една нация .  Никога не съм се деляла . Имам толкова близки , които живеят в Украина. Имаме толкова украинци , които живеят тук , където аз живея. Как мога да мразя своите братя и сестри ! И много руснаци са така. Anastasie Vaskevich Аз имам тази кръв във мен ! Ние сме смесени! Всички националности сме смесени . Моята прабаба е украинка и е преживяла ВСВ . Един ден я питам: Прабабо , можеш ли да ми кажеш ,  какво е да живееш по време на война? Тя ме погледна и каза: - Никога да не я познаеш! По-добре никога да не разбереш! И никога не ми каза нищо за това. Попитах баба и тя ми разказа какво е преживяла пра баба през войната. Тя е била украинка и хората руснаци и от целия СССр са се били и са били като един. Защитава ли са си страната заедно . Не са се делили. Воината носи бедност . Годината , в която съм родена , нашата парична единица пропадна и  беше голяма бедност. Татко само работеше . Бедността е като болест .Някои хора не могат да се възстановят от това. То е като депресия. Аз видях татко така. Аз започнах да печеля пари и те видяха , че водя различен живот , че мога да израстна и да се развивам . Можеш ли да ме разделиш? I have all these blood in me. Can you divide me? https://www.youtube.com/watch?v=wh84hrS5mm4 




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6898957
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930