Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2022 12:30 - Протагонисти Ние се обичаме
Автор: panazea Категория: Тя и той   
Прочетен: 405 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
I Protagonisti NOI CI AMIAMO 
Аз те обичам , ти ме обичаш,

Хората не ни интересуват.
Ние сме заедно , ние се обичаме. Ние живеем.
Как е името ти ?
Любов! Какво правиш?
Обичам!
Целия свят?
О, не ! Кого?
Теб!
А ти , как ти е името ?
Любов!
Какво правиш?
Обичам!
Целия свят?
Целия свят, не !
Кого?
Теб!
Аз те обичам , ти ме обичаш,
Хората не ни интересуват.
Ние сме заедно , ние се обичаме. Ние живеем.
Аз те обичам , ти ме обичаш,
Хората не ни интересуват.
Ние сме заедно , ние се обичаме. Ние живеем.
Ела при мен !
Идвам , любов!
Прегърни ме !
Да се прегърнем!
Любов моя , Знай , че те обичам!
Моята любов е само за теб !
Очите ти са светли , косите ти очертават лицето.
Ти си хубава !За кого ?
За теб!
Аз те обичам , ти ме обичаш,
Хората не ни интересуват.
Ние сме заедно , ние се обичаме. Ние живеем.
Аз те обичам , ти ме обичаш ...
Преводът е мой
Io ti amo, tu mi ami, Non c"importa della gente, Noi insieme, noi ci amiamo, Noi viviamo. Qual"e il tuo nome? Amore! Cosa fai? Amo! Tutto il mondo? Oh no! Chi? Te! E tu, qual"e il tuo nome? Amore! Cosa fai? Amo! Tutto il mondo? Tutto il mondo, no! Chi? Te! Io ti amo, tu mi ami, Non c"importa della gente, Noi insieme, noi ci amiamo, Noi viviamo. Io ti amo, tu mi ami, Non c"importa della gente, Noi insieme, noi ci amiamo, Noi viviamo. Vieni da me! Vengo amore! Abbracciami! Abbracciamoci! Caro amore, Lo sai che ti amo! Il mio amore E tutto per te! I tuoi occhi sono chiari, I capelli ti dipingono il viso. Tu sei bella! per chi? Per te! Io ti amo, tu mi ami, Non c"importa della gente, Noi insieme, noi ci amiamo, Noi viviamo. Io ti amo, tu mi ami.......  




Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6899401
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930