Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2022 09:10 - Одеса Украина
Автор: panazea Категория: Тя и той   
Прочетен: 571 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Одеса Украина 
....
....
.....
Филмовите артисти от 20-те години в Украйна наистина бяха нещо друго. Те бяха дълбоко отдадени на своето изкуство и вярваха, че то е бъдещето. Тридесетте разбиха мечтите им, но наследството им живее. Те бяха истински хора на изкуството и заслужават и трябва да се считат за такива. Те са били толкова важни за развитието на филма в Европа, колкото всеки друг ентусиаст от своето време, но често са забравени извън Украйна. Семейството от страна на баща ми идва от Запорожие и знам, че много от братовчедите ми са се преместили в Киев през годините… сърцето ме боли за засегнатите невинни и прекрасни хора… Една от последните ваканции преди много години, на която баща ми отиде, беше в родния си град със семейството. Той се върна толкова щастлив. Да виждам места, които знам, че баща ми е познавал и обичал, да се превърнат във военна зона при неговото преминаване, разкъсва сърцето ми. Благодарен съм, че качихте както винаги, но ме наранява сърцето. ....
Film artists from 20s in Ukraine really were something else. They were deeply invested in their art and believed it to be the future. Thirties smashed their dreams, but their legacy lives on. They were true people of art and deserve and should be regarded as such. They were as important to development of film in Europe as any other enthusiast of their times, yet are often forgotten outside of Ukraine. The family on my fathers side came from Zaporizhzhia and I know many of my cousins have moved to Kyiv over the years…my heart just aches for the innocent and wonderful people being affected…One of the last vacations many years ago my father went on was to his home city with the family. He came back so happy. Seeing places that I know my father knew and loved become a war zone in his passing is tearing out my heart. I am grateful you uploaded as always but it hurts my heart.
glamourdaze
..... A Day at the Beach 1928 - Odessa Ukraine in 1920s [4K 60fps]
   





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6898665
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930