Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2010 12:07 - Да тръгват ли българчетата на училище 5 годишни?
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 20068 Коментари: 69 Гласове:
31

Последна промяна: 14.06.2010 18:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Дам! Ще бъда максимално ясна! Слушайте , няма да повтарям!

Вече 65 години с нас се извършва ГОЛЕМИЯТ ЕКСПЕРИМЕНТ!

Ако на някой не му е ясно ще му обясня специално!

И така в България започна масова подмяна на ценности ! Промениха се устоите на науката!Българският език беше безобразно осакатен .Историята се пренаписа ,за да обслужва политически интереси! Литературата стана слугиня на политиката! Ценните произведения бяха забранени, а се пишеха смехотворни пасквили! В биологията се въведе  челният опит на Мичурин !След като изчетоха Дарвин  ,нашите другари решиха , че и маймуна да поставят начело на държавата и тя ще стане човек! Не повярваха на  Тарзан ,който израснал сред маймуни си остана човек !За справка прочетете малко история .В образованието въведоха руската система , която е много тежка и обременителна! От учебните програми изхвърлиха Старобългарски , щото ау , ние сме дали писменост на братята руси. Това не можеше да се споменава! Не се изучаваше Старогръцки и Латински , не знам как след това се справяха юристи , историци и биолози. Уроците бяха кратки и неясни! Справка – отворете кой да е учебник и прочетете урока. Ако ви стане ясен , значи сте чудо на природата. След това вземете учебник на английски или италиански на същата тема! Чете се с удоволствие.

Аз за справка на невярващите съм чела Педагогика . Там пише: Целта на преподаването е да се изградят труженици на Социалистическото общество.

Дойдохме ли си на думата дами и господа! Целта на Българското образование е да промие мозъците на незакрепналите индивиди! Целта не е създаване на МИСЛЕЩИ хора! Така! Защо обаче планът им се провали и въпреки тоталният натиск в България израстнаха ХОРА? Прочутият манталитет на БЪЛГАРИНА да поставя всичко под съмнение и да търси скрития подтекст в действията на другите му помогна да си остане ЧОВЕК! И семейната среда , в коята продължаваха да насаждат уважение към другия, християнско милосърдие и любов , това спаси българите от израждане!  И така , с много натиск решиха ,че ще се справят с БЪЛГАРИНА , обаче той излезе много корав!

Прословутият ИНАТ на Българина е основното негово оръжие срещу безпрецедентния натиск върху неговата същност!

            Стана дума за образованието и как в чужбина децата учат от 5 годишни!

На времето моята учителка по френски ми разказваше , че във Франция в сряда не се учи , че децата не носят чанти , а всички учебници и тетрадки остават в училище. Т.е. в къщи децата са свободни да играят ! В България това не е възможно да се случи.

Понеже ние се раждаме генийчета , натовариха програмата ! Това , което по света се изучаваше за 13 години , ние го минахме за 11 години! И още как.

В Италия децата учат спокойни! Татко и майка имат някой ресторант , някое хотелче. От децата се изисква само да са възпитани и после продължават занаята на баща си.

Ето защо те си живеят ЩАСТЛИВО  , пеят си с китари и са едни весели деца.

Имат поправителни два-три изпита на есен , ама не се трогват много.

И ви говоря за деца от добри семейства , които после си работеха сериозно. Българчетата са обременени и НЕВРОТИЧНИ! Колко красиви и мили деца съм виждала с тикове! И защо? Като видим добро дете , дайте да го невротизираме!

Като говорим за база и настройка !

Каква база има в България? Тази , която да създава блага? Никаква!

Каква искате да е надстройката ? Ами , каквато и да е , тя е нестабилна!

От хубави ПРЕПОРЪКИ ми е писнало! Щото остават неизпълнени!

И най-прекрасният учител , сблъскал се със системата , трудно може да й се противопостави!

Затова моят призив е !

ДА ЗАЩИТИМ НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ БЪЛГАРЧЕТА

От поредното посегателство!

Трябват ни ЗДРАВИ И ВЕСЕЛИ ДЕЦА!

Не им похабявайте ПСИХИКАТА!

За справка – децата се справят с действителността , но се изхабява психиката им! Защото всяко същество е изчислено да поеме определено количество външно влияние ! Ако се наруши балансът ,пружината се пренавива и се КЪСА!

От коментарите ви разбрах , че за съжаление като ИСТИНСКИ БЪЛГАРИ винаги сме разединени , всеки мисли своето и не вижда коренът на ЗЛОТО!

Ами отворете си ОЧИТЕ!

Бъдете здрави!
Допълнение за Сестра , която така и не ме разбра!
Образователната система в Италия се различава от нашата!
Там трудностите започват едва в лицея! Когато детето вече знае какъв иска да стане!
Не могат да се сравняват нашата система и тяхната!
Аз в 10 клас им решавах задачите за 12 клас.
Значи сме знаещи! Защо обаче трябваше две години да вървим преди връстниците си? Да докажем , че сме генийчета? Ами ние си знаем! Защо трябва да се доказваме!
Повярвай ми , през толкова училищни експерименти съм минала! То не беше министър Александър Фол! Някои вече забравиха , че е съществувал , ама аз изпитах на гърба си неговите рИформи!
И след това започнаха да се изреждат! Все по-нескопосани и все по-слабоподготвени министри! И училищната система просъществува само защото имаше БЛЕСТЯЩИ УЧИТЕЛИ , които въпреки системата образоваха децата!
На тях съм благодарна! Знаеш ли какво получиха в награда? Уволниха ги!
Едната беше астроном , преподаваше физика в 5 клас на сина ми. Като я уволниха замина в Испания и сега е УЧЕН! Ето такива хора преподаваха!
Учителката по математика , като я уволниха от нашето училище , преподаваше в 5 клас , стана преподавател в Математическата Гимназия! Разбираш ли за какво говоря? Това бяха хора подценени , с превъзходни качества! Учителят по история ги учеше на песента:Край Босфора шум се вдига!
Като решиха да го уволнят , всички деца се вдигнаха като един и се записаха СИП при него и директорката беше принудена да го остави! Защитиха го деца в 5 клас! Разбираш ли за какво говоря? Децата запазиха учителя си! Ние трябва да вземем пример от тях!

 



Тагове:   училище,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galatceq - Не е уместно от толкова ранна въз...
14.06.2010 12:15
Не е уместно от толкова ранна възраст да се ходи на учебни занятия - за мен е безспорно . Както и ниското умишлено поддържано ниво на образованието :(
цитирай
2. avangardi - А, кога децата ще зживеят своето детство!?
14.06.2010 12:17
То и без това учебната програма е осакатена, експериментите в образованието нямаха край!!!
От една от най-образованите и способни нации, ние се приравнихме към неграмотните и необразовани западни нации! Целта е хората да са неграмотни, за да бъдат използвани и водени за носа!!!
От едно предаване на Слави в което се представят чужденците желаещи да станат българи американската участничка с неудобство сподели свое притеснение да не изложи страната си. Подавайки молба за виза за България, човекът от Външното им министерство попитал:
В коя страна се намира България? Щат ли е? И след отговора, че ние сме страна - дали сме от Южна Америка? Такива са резултатите и от нашите матури по география!!!
Жалко за децата ни!!!
цитирай
3. panazea - galatceq,
14.06.2010 12:31
Познания ще се усвояват цял живот!
Каква е целта на министерството? Това да се запитат родителите!
цитирай
4. panazea - avangardi,твоята теза е железна!
14.06.2010 12:34
Въвеждам нова мерна единица за култура - ИЛКА!
Едни ще се измерват с мили , други с микро!
Бъди еталон мила! Другите трябва да се равняват по теб!
Прегръдка!
цитирай
5. анонимен - 5 годишни на училище
14.06.2010 12:48
НЕ! Оставете децата ни да си изживеят детството! Само през детските си години човеците са щастливи, усмихнати - в детската градина. Майките раждат децата си, оставете всяка майка да реши сама кога е най-добре за детето й - на 6 или на 7 годинки, но в никакъв случай на 5 годинчици (това е лудост, на 5г. то трябва да се научи да общува, да пее, играе различни игри, рисува, плува, спи спокойно). Защо го измислихте това госпожи и господа от Министерството на образованието? - За да ни направите още по-нещастни и нервни ли?; За да повтаряме едни и същи грешки ли - беше направен такъв експеримент преди двайсетина години. Местата в градините не достигат, глупаво е да карате една учителка да се занимава с 30 деца; ефект има, ако са 10. Дечицата на тази възраст не умеят да пазят тишина, да се съсредоточават.
НА ДЕЧИЦАТА ИМ СТИГА ЕДНА ГОДИНА ПРЕДУЧИЛИЩНА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА, КОГАТО СА НА 6 ИЛИ 7 ГОДИНКИ!!!!!!!!!!!!!
цитирай
6. marcusjunius - Така е, Панаця. Колкото по-малко ...
14.06.2010 12:53
Така е, Панаця. Колкото по-малко Детство има едно дете, в толкова по-управляем и неуспешен възрастен се превръща то. Трудно е да се избяга от системата. Новата роля на семейството, където го има, е да защитава децата от нея.
цитирай
7. bven - Панацея,
14.06.2010 13:03
Твоят постинг е за фундаментална промяна в цялата държава! Нищо не е такова каквото трябва да бъде! Само българският дух крепи всички! Да искаме промяна!
цитирай
8. cchery - Ето това и аз питам от самото начало:
14.06.2010 13:16
"Каква е целта на министерството?"...........

Със сигурност не това, което пише министъра в мотивите си за промяна на Закона за народната просвета. Пак питам: ние като сме тръгвали на училище от 7-години (айде аз от шестгодишните съм де :), ама пак неграмонти ли сме?!? Необразовани ли сме. Та аз даже година не съм ходила на предучилищна група...... мисля учителите ми не биха се оплакали от мен.......
цитирай
9. pegas08 - Дами и господа, каквото е писано ще стане.
14.06.2010 13:48
Ние можем само да си хортуваме и да гледаме сеир!

А можем и едно конкурсче да спретнем , ако не ви мързи- на пост #735, при неуморния поборник за мъдрост и красота, Пегас08!

Пак повтарям,каквото е писано ще стане- искаме или не искаме- сори!

Каквато ни е базата, такава ни е бозата!

ПС
Пан, ако са нужни мъжки мишци, можеш да разчиташ на мен!
Приятен , слънчев ден! Усмихнете се хора, ще имаме РИФОРМИ!
цитирай
10. pegas08 - Продължение от апотеоза:
14.06.2010 13:52
Да се върнем към "бащино огнище."
Тук мира нямам, от моята жена.
Не стигат нови дрехи, обича и да кръшка.
В чужбина бачкам, тя слага ми рога!


Дечицата- от майчето си гледат:
"Давай кинти, изоставам от класа."
Напъвам се и пращам, отличници да стават.
А то - купон. В училище , не стъпил им крака!


Любовницата- и тя е отегчена.
Иска да съм като Брат и Пит.
Ахил в бицепса, а тя - Елена.
Да бия Парис, защото и навит!


Така живея, в мъки и неволи.
Все по- трудно, "българче да се наричам."
За някои съм "тракийче", за други- от Монголия.
Изглежда, никой мен, не ме обича!


Изведнъж...апотеоз на хоризонта!
Щастлив съм, че си имам Панацея!
Благодаря ти, Пан, за златната корона.
Спокоен съм и мога да живея
цитирай
11. panazea - Децата да изживеят детството си! Благодаря!
14.06.2010 13:54
анонимен написа:
НЕ! Оставете децата ни да си изживеят детството! Само през детските си години човеците са щастливи, усмихнати - в детската градина. Майките раждат децата си, оставете всяка майка да реши сама кога е най-добре за детето й - на 6 или на 7 годинки, но в никакъв случай на 5 годинчици (това е лудост, на 5г. то трябва да се научи да общува, да пее, играе различни игри, рисува, плува, спи спокойно). Защо го измислихте това госпожи и господа от Министерството на образованието? - За да ни направите още по-нещастни и нервни ли?; За да повтаряме едни и същи грешки ли - беше направен такъв експеримент преди двайсетина години. Местата в градините не достигат, глупаво е да карате една учителка да се занимава с 30 деца; ефект има, ако са 10. Дечицата на тази възраст не умеят да пазят тишина, да се съсредоточават.
НА ДЕЧИЦАТА ИМ СТИГА ЕДНА ГОДИНА ПРЕДУЧИЛИЩНА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА, КОГАТО СА НА 6 ИЛИ 7 ГОДИНКИ!!!!!!!!!!!!!

цитирай
12. panazea - Маркус Джуниус,благодаря че си тук! Да запазим детството на децата с каквито сили имаме!
14.06.2010 13:56
marcusjunius написа:
Така е, Панаця. Колкото по-малко Детство има едно дете, в толкова по-управляем и неуспешен възрастен се превръща то. Трудно е да се избяга от системата. Новата роля на семейството, където го има, е да защитава децата от нея.

цитирай
13. panazea - Целият ми блог трябва да е образователен! Благодаря, мила ми Татяна! Прегръдка!
14.06.2010 13:58
bven написа:
Твоят постинг е за фундаментална промяна в цялата държава! Нищо не е такова каквото трябва да бъде! Само българският дух крепи всички! Да искаме промяна!

цитирай
14. panazea - Чери, ние се образовахме! Заедно ще защитим децата!!! Аз съм с теб! Човек се учи докато е жив!
14.06.2010 14:01
cchery написа:
"Каква е целта на министерството?"...........

Със сигурност не това, което пише министъра в мотивите си за промяна на Закона за народната просвета. Пак питам: ние като сме тръгвали на училище от 7-години (айде аз от шестгодишните съм де :), ама пак неграмонти ли сме?!? Необразовани ли сме. Та аз даже година не съм ходила на предучилищна група...... мисля учителите ми не биха се оплакали от мен.......

цитирай
15. panazea - Трябва така да направим , че това да не се случи! Стига експерименти! Ние не сме бели мишки! И поне да беше за добро!А то става от зле по-зле!
14.06.2010 14:08
pegas08 написа:
Ние можем само да си хортуваме и да гледаме сеир!

А можем и едно конкурсче да спретнем , ако не ви мързи- на пост #735, при неуморния поборник за мъдрост и красота, Пегас08!

Пак повтарям,каквото е писано ще стане- искаме или не искаме- сори!

Каквато ни е базата, такава ни е бозата!

ПС
Пан, ако са нужни мъжки мишци, можеш да разчиташ на мен!
Приятен , слънчев ден! Усмихнете се хора, ще имаме РИФОРМИ!

цитирай
16. panazea - За съжаление случват се и такива неща!Ноооооооооооо, на хоризонта е Панацея! А горд Пегас лети високо и конкурси прави!
14.06.2010 14:09
pegas08 написа:
Да се върнем към "бащино огнище."
Тук мира нямам, от моята жена.
Не стигат нови дрехи, обича и да кръшка.
В чужбина бачкам, тя слага ми рога!


Дечицата- от майчето си гледат:
"Давай кинти, изоставам от класа."
Напъвам се и пращам, отличници да стават.
А то - купон. В училище , не стъпил им крака!


Любовницата- и тя е отегчена.
Иска да съм като Брат и Пит.
Ахил в бицепса, а тя - Елена.
Да бия Парис, защото и навит!


Така живея, в мъки и неволи.
Все по- трудно, "българче да се наричам."
За някои съм "тракийче", за други- от Монголия.
Изглежда, никой мен, не ме обича!


Изведнъж...апотеоз на хоризонта!
Щастлив съм, че си имам Панацея!
Благодаря ти, Пан, за златната корона.
Спокоен съм и мога да живея

цитирай
17. sestra - Има и друго характерно за българите
14.06.2010 16:25
и то е, че като видят нещо добро, стъпкват го, а после го гледат отстрани дали ще се съживи и изправи. Може и да има смисъл, жесток смисъл. Но най-лошото на народа ни е, че все ще се оплете в конспиративни теории. Защото всички се борим за пчеличките в тетрадките, а някой видите ли ни убеждава, че имал чисти помисли. Не на нас тия. Всеки си дърпа кокала - това е здравата ни логика. Нали така , Панацея? Само, че ти публикуваш тук разкази за българи - бащите на българите, просветители и будители. И да не ни се вярва, фактът си е факт: образователната система у нас е единствена,запазила ценностите и дишаща, жива, по простата причина, че е образователна система. Децата ни, децата ви я правят жива. За разлика от политическата ни система, тя се адаптира към хората, с които работи. Сега децата растат по друг начин, макар, че все са си деца. Какво си въобразяваме, като решаваме да ги пазим от едно и друго, да им увеличаваме детството. Имам три деца, сега изживяваме пубертета с третото. Убедих се, че не мога да им модулирам живота и мисленето. Те растат въпреки тревогата ми, че ги губя. Имам много деца в училище. Не съм забелязала да мразят училището си, наистина не съм, а работя в две.
Ще добавя само, че и аз се отказвам от дискусията. Виждам, че спорът не излиза наникъде. Освен това много лошо впечатление ми прави, когато справедливи каузи се защитават от анонимни. Не става всеки път да си добре с всички, нали така :)
цитирай
18. panazea - Аз със никого не споря! Няма място за спор!
14.06.2010 16:51
Ни сме едно осакатено поколение , което искаха да водят за носа и да ни насаждат това може-това не!Не учех това ,което ме влечеше! Някакви догматици постоянно ни следяха и не ни даваха да се развиваме! Учителите доносничаха! Сега да описвам ли всичките перипетии , през които съм минала? Не ги ли познавате?
Е аз израстнах ЧОВЕК , въпреки системата!И се гордея с това!
Аз като мислещ човек съм опозиция!
Трябва ли да обяснявам защо?
И защо ще отричаме , че осакатиха българския език! Да напиша ли примери?
Осакатиха и литературата! И всичко да което се докоснаха!
Това , което учат в училище история ли е? Някаква помия!
Томашек казва , че като минали хуните и всякаква сволач през България , тук останали куците ,сакатите и недъгавите! И от това се създала държавата!
Вие съгласни ли си , че сте потомци на боклука на Великото преселение?
Това пишеше в българските учебници по история!
И да продължавам ли , как ни обругаваха!
Аз не съм приела добродетелите от училището.
Учеха ни на вярност към Великия Съветски Съюз! Не на България!
А българските отцеругатели!
Отричаха всичко българско!
сега младите са им виновни!
Що не се погледнат какви учебници списваха, какви лъжи величаеха?
Ние помним!
А БОГ вижда!
Има дълбок корен ЗЛОТО! И той се нарича нихилизъм!
цитирай
19. mileidi46 - А така приятелко!!!!
14.06.2010 17:18
Бий камбаната!!!! Нека тоз народ да се събуди от юнашкият си сън!!!
На 5 години ..детето си е още бебе...нали внучката ми е вече на 4 и половина...тя повтаря всичко ,което седем месечното и братче прави...а дори на 6-7 годишните не можеш да ангажираш вниманието им по вече от половин час
Знаеш ,че в Италия децата учат само до обед...и започват занятия от 8,30!!!Всички!!!
Как нищо не може да се направи!!! Всички да излезнат пред министерството!!!
Миналата година Рим Беше парализиран от демонстрации от ученици!!!!!!!
А нашите бият гюбеци и пият бира....И родителите!!!
Никой няма права над детето ми..освен ако съм психично болна...
А нашето общество...май да!!!
цитирай
20. panazea - Милейди , знаеш образователната система в Италия!
14.06.2010 17:30
Там трудностите започват едва в лицея! Когато детето вече знае какъв иска да стане!
Не могат да се сравняват нашата система и тяхната!
Аз в 10 клас им решавах задачите за 12 клас.
Значи сме знаещи! Защо обаче трябваше две години да вървим преди връстниците си? Да докажем , че сме генийчета? Ами ние си знаем! Защо трябва да се доказваме!
Повярвай ми , през толкова училищни експерименти съм минала! То не беше министър Александър Фол! Някои вече забравиха , че е съществувал , ама аз изпитах на гърба си неговите рИформи!
И след това започнаха да се изреждат! Все по-нескопосани и все по-слабоподготвени министри! И училищната система просъществува само защото имаше БЛЕСТЯЩИ УЧИТЕЛИ , които въпреки системата образоваха децата!
На тях съм благодарна! Знаеш ли какво получиха в награда? Уволниха ги!
Едната беше астроном , преподаваше физика в 5 клас на сина ми. Като я уволниха замина в Испания и сега е УЧЕН! Ето такива хора преподаваха!
Учителката по математика , като я уволниха от нашето училище , преподаваше в 5 клас , стана преподавател в Математическата Гимназия! Разбираш ли за какво говоря? Това бяха хора подценени , с превъзходни качества! Учителят по история ги учеше на песента:Край Босфора шум се вдига!
Като решиха да го уволнят , всички деца се вдигнаха като един и се записаха СИП при него и директорката беше принудена да го остави! Защитиха го деца в 5 клас! Разбираш ли за какво говоря? Децата запазиха учителя си! Ние трябва да вземем пример от тях!
цитирай
21. ivesa - Панацея,драга,когато децата дойдат в училище,
14.06.2010 19:00
в подготвителните класове свикват с училищната обстановка,новата си учителка и новите деца от класа.Това много им помага да се адаптират безпроблемно в първи клас.Преходът от детската градина към ученичеството е много по-безболезен и по-лесен за децата,когато са били в училищен подготвителен клас.С хубавите ти думи за учителите съм напълно съгласна.Имаме чудесни учители,добри професионалисти,които си обичат работата,но трудът им е ниско платен и от това произтича негативно отношение към тях.Поздрави!:)))
цитирай
22. анонимен - panazea,
14.06.2010 19:21
на кого му трябват знаещи и мислещи хора?
Зле прикритата цел години вече е: прост народ, тоест лесно управляем. Никой не мисли за продължението - слаба държава.
цитирай
23. raders - Според мен не е фатално, ако не ги ...
14.06.2010 20:00
Според мен не е фатално, ако не ги претоварват. Те и сега ходят в детска градина, където си играят и контактуват. Но проблемът е, че учебните програми са бъкани с невъобразимо количество глупости и децата не успяват да усвоят информацията. Това ги депресира. Ако ги събират само да гонят топката и от време на време им се поднася по малко информация, какъв е проблемът. Всъщност, имам усещането, че всичко се прави заради циганчетата. Първите седем години от живота са много важни за възпитанието, а те по този начин, както я карат до сега никога няма да се отърват от циганията си.
цитирай
24. panazea - Драга, Ива, знаех , че ще ме разбереш! Аз не съм против новостите! Само че в БГ хубавите идеи остават само на книга!
14.06.2010 20:37
ivesa написа:
в подготвителните класове свикват с училищната обстановка,новата си учителка и новите деца от класа.Това много им помага да се адаптират безпроблемно в първи клас.Преходът от детската градина към ученичеството е много по-безболезен и по-лесен за децата,когато са били в училищен подготвителен клас.С хубавите ти думи за учителите съм напълно съгласна.Имаме чудесни учители,добри професионалисти,които си обичат работата,но трудът им е ниско платен и от това произтича негативно отношение към тях.Поздрави!:)))

цитирай
25. panazea - Може би това им беше целта ! Ама се провали , досега! Сега трябва ние да бдиме! Това беше моята идея! Хора бдете!
14.06.2010 20:38
animo написа:
на кого му трябват знаещи и мислещи хора?
Зле прикритата цел години вече е: прост народ, тоест лесно управляем. Никой не мисли за продължението - слаба държава.

цитирай
26. panazea - Трябва учебните програми да се олекотят! Малко , но съществени познания!Основни!
14.06.2010 20:40
raders написа:
Според мен не е фатално, ако не ги претоварват. Те и сега ходят в детска градина, където си играят и контактуват. Но проблемът е, че учебните програми са бъкани с невъобразимо количество глупости и децата не успяват да усвоят информацията. Това ги депресира. Ако ги събират само да гонят топката и от време на време им се поднася по малко информация, какъв е проблемът. Всъщност, имам усещането, че всичко се прави заради циганчетата. Първите седем години от живота са много важни за възпитанието, а те по този начин, както я карат до сега никога няма да се отърват от циганията си.

цитирай
27. mehmedbulgaristan - Моят син е вече във втори клас
14.06.2010 21:11
Като първолаче го скапваха от домашни . Целта е децата да намразят училището.Случайно ли Българина е най-умния, най-гениалния и най-свободолюбивия.Ние като народ сме трудни за контролиране и манипулиране.На теб Panazea благодаря .
цитирай
28. panazea - Ето това ми е болката! На децата трябва да им е песен , а не да намразват училището!Благодаря за разбирането!
14.06.2010 21:15
mehmedbulgaristan написа:
Като първолаче го скапваха от домашни . Целта е децата да намразят училището.Случайно ли Българина е най-умния, най-гениалния и най-свободолюбивия.Ние като народ сме трудни за контролиране и манипулиране.На теб Panazea благодаря .

цитирай
29. ckarlet - Рanazea, и аз смятам, че децата са ...
14.06.2010 22:30
Рanazea, и аз смятам, че децата са много малки, за да тръгнат на училище от 5 годишни!
Къде отива безгрижното им детство...
Кому е нужно това...
цитирай
30. universalnite000 - Само едно ще споделя - ако това може ...
14.06.2010 22:34
Само едно ще споделя - ако това може да бъде наречено образование ..... значи е достойно за ЦИЛИВИЛИЗАКЦИЯТА ( Добри Войников )
Истинското образование е ИЗВЪН училището или университетите ( поне при сегашното статукво )

Нео Нула
цитирай
31. feq - Панацея, ти все ОЩЕ ЛИ НЕ СИ РАЗБРАЛА, миличка... ???
14.06.2010 23:12
ДЕЦАТА НАВЪРШИЛИ 5 ГОДИНИ ЩЕ БЪДАТ ОБХВАНАТИ В ПРЕДУЧИЛИЩНИ ГРУПИ, ОБУЧАВАНИ ОТ ДЕТСКИ УЧИТЕЛИ.
ДАЛИ ЩЕ БЪДАТ В СГРАДИТЕ НА ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ ИЛИ В УЧИЛИЩАТА - ЗАВИСИ ОТ НАСЕЛЕНОТО МЯСТО И МАТЕРИАЛНАТА БАЗА.
ТОВА НЯМА ДА СА УЧЕБНИ ЧАСОВЕ, А ЗАНИМАНИЯ!!!
ОСВЕН ТОВА ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВА ПОЕТАПНО, Т.Е. ПЪРВО В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА, КЪДЕТО ИМА УСЛОВИЯ ЗА ТОВА.

В 1 КЛАС ЩЕ БЪДАТ НАВЪРШИЛИ 7 ГОДИНИ - С КЛАСЕН РЪКОВОДИТЕЛ И ВЪЗПИТАТЕЛ - СЪЩО КАКТО ДОСЕГА...
ПРОСТО ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ВЪЗПИТАНИЕ ОТ ЕДНА ГОДИНА /НА 6/ ЩЕ СТАНЕ ДВЕ ГОДИНИ /НА 5 И 6/

КАКВА Е ТАЗИ ПАНИКА?
ЧЕТЕТЕ ПО-ВНИМАТЕЛНО, БЕ ХОРА!
ТОВА СА САМО ПРЕДЛОЖЕНИЯ И НЕ Е ГЛАСУВАНО В НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ.

ПАК /ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ!!!/ ЩЕ КАЖА - НА УЧИЛИЩЕ ЩЕ БЪДАТ В ПЪРВИ КЛАС НАВЪРШИЛИТЕ 7 ГОДИНИ.
НА 7 ГОДИНИ..., ОСВЕН АКО ИМАТ ФИЗИЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ МОЖЕ И ПО-КЪСНО, А МОЖЕ И НА ИНДИВИДУАЛНО ОБУЧЕНИЕ...
ОБЯСНИХ ВИ ГО МАКСИМАЛНО ЯСНО!!!

ТОВА НАПИСАХ АЗ - ЕДНА ГИМНАЗИАЛНА УЧИТЕЛКА, С ДОСТАТЪЧНО СТАЖ, ПРЕМИНАЛА ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ПРЕЗ ВСИЧКИТЕ ЕТАПИ НА ОБРАЗОВАНИЕТО - ОТ ДЕТСКАТА ГРАДИНА - ДО 12 КЛАС.
ЮЛИЯ СТАНЕВА
цитирай
32. анонимен - bezobrazie
14.06.2010 23:25
tiq imat li mozak izob6to predi 5 godini napusnah rabota za da u4im zaedno s deteto v 1 klas dogodina pak mi predstoi da izpratq parvoklasni4ka slava bogu 4e e 2004 g.rodena ina4e gorkoto na esen tazi 6te6e da e 1 klas.4e tq e o6te bebe ima nqkakvi intersi kam bukvi4kite i cifrite ,no da u4i absurd ,ta tq kato stane 12 na obed i zaspiva sama kamo li da pi6e doma6ni sled u4ili6te.....gospoda ministri ne otnemaite detstvoto na na6ite deca!!!!
цитирай
33. анонимен - моето дете тръгна на 5г и 10мес. в ...
15.06.2010 00:51
моето дете тръгна на 5г и 10мес. в 1-ви клас, на 17г стана студентка- да не би да са я осакатили даскалите, че сте писали толкова глупости тука...
изгубихме единствено детските миналото лято- нямаше още 18г, а те ги спряха, понеже била завършила 12кл.- ей това беше гадно, ами ако беше записала 13кл. както има в нейното училище?
откъде го измислиха тези семейни надбавки за деца да ги дават само ако детето ходи на училище- това е помощ на родителите при отглеждане на децата, а не стимул за децата да ходя на училище- там трябва да се търсят други методи за стимулиране!
цитирай
34. анонимен - Testeri.eu Тестери на маркови парфюми на топ цени.
15.06.2010 05:40
Тестери на маркови парфюми на топ цени. Гарантирано качество над ароматите. testeri.eu www.testeri.eu
цитирай
35. karambol5 - ДЕЦАТА НАВЪРШИЛИ 5 ГОДИНИ ЩЕ БЪДАТ ...
15.06.2010 09:38
feq написа:
ДЕЦАТА НАВЪРШИЛИ 5 ГОДИНИ ЩЕ БЪДАТ ОБХВАНАТИ В ПРЕДУЧИЛИЩНИ ГРУПИ, ОБУЧАВАНИ ОТ ДЕТСКИ УЧИТЕЛИ.
ДАЛИ ЩЕ БЪДАТ В СГРАДИТЕ НА ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ ИЛИ В УЧИЛИЩАТА - ЗАВИСИ ОТ НАСЕЛЕНОТО МЯСТО И МАТЕРИАЛНАТА БАЗА.
ТОВА НЯМА ДА СА УЧЕБНИ ЧАСОВЕ, А ЗАНИМАНИЯ!!!
ОСВЕН ТОВА ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВА ПОЕТАПНО, Т.Е. ПЪРВО В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА, КЪДЕТО ИМА УСЛОВИЯ ЗА ТОВА.

В 1 КЛАС ЩЕ БЪДАТ НАВЪРШИЛИ 7 ГОДИНИ - С КЛАСЕН РЪКОВОДИТЕЛ И ВЪЗПИТАТЕЛ - СЪЩО КАКТО ДОСЕГА...
ПРОСТО ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ВЪЗПИТАНИЕ ОТ ЕДНА ГОДИНА /НА 6/ ЩЕ СТАНЕ ДВЕ ГОДИНИ /НА 5 И 6/

КАКВА Е ТАЗИ ПАНИКА?
ЧЕТЕТЕ ПО-ВНИМАТЕЛНО, БЕ ХОРА!
ТОВА СА САМО ПРЕДЛОЖЕНИЯ И НЕ Е ГЛАСУВАНО В НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ.

ПАК /ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ!!!/ ЩЕ КАЖА - НА УЧИЛИЩЕ ЩЕ БЪДАТ В ПЪРВИ КЛАС НАВЪРШИЛИТЕ 7 ГОДИНИ.
НА 7 ГОДИНИ..., ОСВЕН АКО ИМАТ ФИЗИЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ МОЖЕ И ПО-КЪСНО, А МОЖЕ И НА ИНДИВИДУАЛНО ОБУЧЕНИЕ...
ОБЯСНИХ ВИ ГО МАКСИМАЛНО ЯСНО!!!

ТОВА НАПИСАХ АЗ - ЕДНА ГИМНАЗИАЛНА УЧИТЕЛКА, С ДОСТАТЪЧНО СТАЖ, ПРЕМИНАЛА ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ПРЕЗ ВСИЧКИТЕ ЕТАПИ НА ОБРАЗОВАНИЕТО - ОТ ДЕТСКАТА ГРАДИНА - ДО 12 КЛАС.
ЮЛИЯ СТАНЕВА


Съгласен с всяка твоя дума :)
Но и панацея е права- помня рИфомите на Александър Фол !
Така ,че с децата-внимателно !
цитирай
36. анонимен - А моя син не искаше да ходи на детска градина
15.06.2010 09:39
А моя син не искаше да ходи на детска градина и го записах на предучилишна ,когато бе на 5.И ходеше до обяд и бе много доволен.После изкарахме още една година и бе наистина добре,защото там се отнасяха с децата като с ученици,факт е,че децата растат и възприемат това ,което виждат .Научи се да чете преди на стане на 6 години,сега е математическа гимназия и което му е интересно учи за отличен.
А какво вижда цинчето,преди да влезе в училище?Та заради циганите е ясно,но и за българчетата мисля,че не е зле.Още повече,че децата в днешно време са наитина много информирани и то у дома си,в училище не получават чак толкова информация.Важно е обаче каква е информацията-дали ще гледат БИГ Брадър с пияните си роднини,дали ще обикалят кофите,дали ще се учат на "занаят" пребърквайки джобовете на минувачите-в частност за циганчетата пиша.Но и българчета има,дето по цял ден са пред компютъра и телевизора,на улицата или при баба на село-с нищо не се насърчава развитието им.
Т.е. за какво говорим-че не искаме да е задължително обучението при 5-годишните,при положение,че детето ще се развива по-добре и ще може да придобие по-добри навици,не толкова детски,както в детската градина?

Аз не мисля,че децата имат нужда умишлено да бъдат спрени в развитието си.И колкото по-рано толкова по-добре,при това под контрол.А ,че ще им се играе е ясно,човек цял живот си сменя играчките.
цитирай
37. cchery - Уважаема г-жо Станева,
15.06.2010 10:06
къде видяхте паника?!?! Това, че мислим противоположно на Вас паника ли е?!? Аз пак питам: защо, когато българинът опонира, винаги търси някакви физически, емоционални или психически недъзи на човека насреща си?!?! Няма стрес, няма паника, няма неща направени по инерция!! Толкова ли е трудно да се проумеят две-три неща?!?!

1. Мотивите на министъра, с които е внесъл поправките в Закона за народната просвета в заседание на министерски съвет не са това, което реално се цели с този закон. Мотивите е лесно да бъдат открити от сайта на образователното министерство. Искате ли след една година експерименти с децата да откриете, че пак са ви излъгали?!?!? И са ви метнали прах в очите????
2. В тази страна освен цигански майки, има и БЪЛГАРСКИ такива, които предпочитат да не пускат децата си на градина и да им дадат вкъщи началната подготовка за училище. Вие разсъждавате като педагози - продукт на системата за висше образование в Бг.... обаче майките и техните мотиви са продукт на любовта им към децата, към най-доброто им разбиране и когато вие - учителите кажете, че нещо е много добро за детето/ ученика е щото на това са ви учили докато сте следвали. Но когато ние майките го кажем е защото си познаваме децата, следим развитието им и знаем наистина кое е най-добро за тях. Престанете да мислите само като роботи!
3. Обяснете ми защо децата ни трябва да растат по-бързо!?!?! И ако наистина са доста по-развито поколение, доста по-възприемчиво на технологии и науки, защо им е необходима двегодишна предучилищна подготовка?!? Не е ли по-логично да се справят и за една година след като са по-развити!!!!!
цитирай
38. анонимен - една жена
15.06.2010 11:07
Във Франция във сряда не се учи ,но пък се учи събота!!!Така че учебните дни остават пак 5!Носенето на чанта с учебници е задължително,и вярвай ми точно французите са толкова стриктни от към на учебни материали ,ще само от гумички моливи и помощни материали,носят по тежест ояе една раница .Това с тетрадките дето остават в у-ще е за децата в предучилияна група.т е. 5 годишни.
И да в цял свят се започва училище на 5 което е предучилищен клас.В този клас се учи материал,който в България децата учат в наши първи клас,но вече са седем годишни.Така ,че едно 5 годишно дете в Америка например знае повече от един седемгодишен първокласник в България.Говоря всичко това от опит.Имам дете,живяла съм във Франция и Америка.Аз също бях много изненадана от материала,който се поема.Не прави сравнения с други страни без да знаеш как реално е там и какво реално се учи.Учебните програми са натоварени в цял свят.Поколенинията се менят ,нормално е да има разлика от твоята учебна програма и тази на днешните младежи.В България се учат много излишни,ненужни неща и това е защото учебните програми се изготват от някакви псевдо-специалисти.Това не ни прави по-умни за съжаление.
Аз съм за децата да започват у-ще на 5.
цитирай
39. marcusjunius - на кого му трябват знаещи и мислещи ...
15.06.2010 11:13
animo написа:
на кого му трябват знаещи и мислещи хора?
Зле прикритата цел години вече е: прост народ, тоест лесно управляем. Никой не мисли за продължението - слаба държава.


Анимо - съгласен съм за целта.
Мисля обаче, че за съжаление поговорката, която цитирате, е от онези с умишлено-заложена заблуда. Простият, управляем народ не означава слаба държава. Де да беше така. Управляемият народ означава СИЛНА държава и слабо ОБЩЕСТВО.
цитирай
40. queerfish - Пан,
15.06.2010 11:30
поздравления за будителския постинг!
Аз предлагам още от утробата на майката да се ходи на училище. На "ембрионално училище", за да може в първи клас вече да е на ниво да разбира безбройните учебници, тетрадки, помагала и сборници, които аз като пораснало дете нещо не разбирам, защото не съм ходила на "ембрионално училище", може би. И никакво детство не им се полага на децата! Ама никакво! Как така ще ми имат детство и ще си пилеят времето в игри?!

МИЛИТЕ НИ ДЕЦА!

Поздрав най-сърдечен,
твой приятел вечен,
разтревожен риборанчо!
цитирай
41. panazea - Скъпи мои,
15.06.2010 11:44
нямам техническа възможност да отговарям!
Всеки да постъпи така ,както му диктува съвестта!
Само ще ви кажа!
Аман от рИформи!
И ако се замислите върху етимологията на думата , ще разберете ,че става дума за нова форма. Отмиране на старата!
А от моя горчив опит знам , че много рИформатори се извъдиха! И все за благото на децата! А пък аз това благо хич го не виждам!
Бъдете здрави!
цитирай
42. cchery - Аз пък имам техническа възможност, но вече не ми се и пише
15.06.2010 13:16
"Според Лисабонската стратегия скоро ще сме длъжни да обхванем дори и 4-годишните деца в образователната система.

Това заяви пред БНТ министърът на образованието Сергей Игнатов. Държавата ни вече е подготвена за това предучилищното обучение да започва от 5-годишна възраст, осигурени са 7,5 млн. лв. в бюджета, уточни той.
Това е записано в проектозакона за училищното образование. В него се предвижда от тази есен задължителната предучилищната подготовка на децата вече да е 2 години. Вместо на 6 години, малките ще започват уроците в детските градини на 5. Идеята е да усвоят езика по-добре, особено децата от малцинствените и емигрантски групи.

Според Игнатов обхващането и на 4-годишните деца е много добър вариант за справянето с проблемите при малцинствените групи. Тази и следващата година обаче няма да стане включването на децата на 4 г., предстоят обществени и парламентарни обсъждания, уточни министърът."

Кажете ми кой е помислил за вашите деца при положение, че вариантът, който закона предлага е много добър за справянето с проблемите при малцинствените групи?!?!?!?!?!?!?!? То както е тръгнало с раждаемостта при циганите, май скоро ние ще сме малцинството........ и ако не закона, то ние ще се нагодим към него..........
цитирай
43. анонимен - Образование от 4-годишна възраст
15.06.2010 15:38
През епохата на Новото време в Европа голяма част от децата (тези, които не са били от най-бедните семейства) са започвали своето обучение на 4-годишна възраст с изучаване на старогръцки и латински под ръководството на домашен учител. На 7-годишна възраст вече са превеждали от латински и старогръцки, след което са започвали да учат естествени науки. Колеж се е завършвал на около 16-годишна възраст, а университет обикновено на около 20. За един човек от средната класа е било съвсем в реда на нещата да пише поне по 10 писма седмично, а за някои дори дневно. Въпросът ми е какви са основанията да се смята, че е рано за едно дете на 5 години да започне да учи, забележете, не латински и старогръцки, а числата и буквите на азбуката. И да чете не Омир, а буквар? Защо предпоставяме че едно дете е щастливо, когато си играе? По този начин вече заклеймяваме училището като мястото, където не е приятно, но трябва да се ходи - резултатът от това е налице - децата не са мотивирани да ходят на училище. Искам да попитам тези от вас, които са против образованието от ранна възраст какви точно спомени имат от 5-годишни - почти никакви, волното детство някак се е изпарило от главите им. За какво им е било тогава? Нямаше ли да бъде по-полезно, ако бяха започнали да се учат от по-ранна възраст, за да имат повече време после да предприемат смислени действие относно осъществяването си като възрастни. Съгласете се, че децата са безполезни, докато не станат възрастни и всеки гледа дете с цел то да стане възрастен, а не да остане един безполезен, умствено недоразвит организъм.
цитирай
44. djud - до анонимен 43
15.06.2010 17:27
Ти нещо да не си изкукал/а ???? - Съгласете се, че децата са безполезни - Ами за теб, може и да са безполезни, затова и сигурно нямаш такива. Или ако имаш - горко им на "домашните ти любимци". Не само, че децата не са безполезни, ами и са много по-полезни от теб !!! И Е КРАЙНО ВРЕМЕ ДА ПОЧНЕМ ДА СЕ УЧИМ ОТ ТЯХ !!!!Защото в децата има нещо ценно, нещо, от което възрастните се нуждаят. Не случайно Христос е казал : "Истина ви казвам, ако не се обърнете и не станете като дечицата, никак няма да влезете в небесното царство." Матей 18:1-4
А мисля, че той е бил много по-умен от теб !!!!!
Какво има в децата, което липсва в нас ??? Помисли и си отговори, ако можеш !!!
цитирай
45. panazea - Мила Джуд , ИСТИНАТА ГОВОРИ ЧРЕЗ УСТАТА НА ДЕЦАТА
15.06.2010 17:40
анонимните почнаха да пишат глупости!
Ще трябва да ги забраня!
Иначе ще съм дежурна по почистването!
А днес ми дойде много! Признавам!
Не се хаби, мила!
цитирай
46. анонимен - 43 все още анонимен до djud
15.06.2010 19:51
Не съм изкукала все още, за щастие. Въпросът е, че вие нещо не разбирате какво искам да кажа. Не казвам, че никой не обича децата си, не казвам, че те не са невинни и чисти, но това няма никакво отношение към полезността им относно човечеството като цяло. Компютърът, от който пиша в момента не е изобретен и създаден от дете, нито пък децата ще се справят с глобалното затопляне, например, нито пък ще доведат до световен мир. Вие, ако искате, оставете вашите деца да си играят цял живот, защо да се мъчат горките с образование, но после не се чудете защо планетата загива и защо в обществото нямало граждани, а само лумпени. Оставете ги волно да си тичкат и те ще се превърнат в едни свободни животинки, които по цял ден мислят как да си напълнят коремчетата. Мързелът и нежеланието за развитие не са неща, водещи до прогрес и благоденствие, напротив. Само погледнете сегашните абитуриенти на какво приличат - имам предвид като възпитание, знания и светоглед. Повече няма какво да кажа. Ето че успях отново да напиша коментар, без да обидя никого, това го казвам специално заради Вас, уважаеми djud (извинете, ако сте жена).
цитирай
47. ivesa - Панацея,
15.06.2010 20:59
хубавата идея за подготвителните класове в училище е реалност от няколко години.Поздрави!:)))
цитирай
48. cchery - Не съм изкукала все още, за щастие. ...
15.06.2010 21:31
анонимен написа:
Не съм изкукала все още, за щастие. Въпросът е, че вие нещо не разбирате какво искам да кажа. Не казвам, че никой не обича децата си, не казвам, че те не са невинни и чисти, но това няма никакво отношение към полезността им относно човечеството като цяло. Компютърът, от който пиша в момента не е изобретен и създаден от дете, нито пък децата ще се справят с глобалното затопляне, например, нито пък ще доведат до световен мир. Вие, ако искате, оставете вашите деца да си играят цял живот, защо да се мъчат горките с образование, но после не се чудете защо планетата загива и защо в обществото нямало граждани, а само лумпени. Оставете ги волно да си тичкат и те ще се превърнат в едни свободни животинки, които по цял ден мислят как да си напълнят коремчетата. Мързелът и нежеланието за развитие не са неща, водещи до прогрес и благоденствие, напротив. Само погледнете сегашните абитуриенти на какво приличат - имам предвид като възпитание, знания и светоглед. Повече няма какво да кажа. Ето че успях отново да напиша коментар, без да обидя никого, това го казвам специално заради Вас, уважаеми djud (извинете, ако сте жена).

Абе, момиче, иди си легни с мокра кърпа на челото! Сигурна съм, че заедно можем да спасяваме туй-онуй по света ама само като ти мине треската......
цитирай
49. panazea - Ивеса , привет!:))Дано децата успеят!
15.06.2010 21:37
ivesa написа:
хубавата идея за подготвителните класове в училище е реалност от няколко години.Поздрави!:)))

цитирай
50. panazea - Чери , Черешке!
15.06.2010 21:38
Как си мила?
Да спра ли анонимните , да не те ядосват?
цитирай
51. cchery - ЗДрасти, Пан!
16.06.2010 09:37
panazea написа:
Как си мила?
Да спра ли анонимните , да не те ядосват?

Приятен и усмихнат ден ти пожелавам!! Въобще даже не ги спирай, освен ако нямаш лична причина. На мен не ми пречат, те се излагат....
цитирай
52. baimomchil - Анонимка 43
16.06.2010 10:18
Ти си мъртва душа. Ама по-лошото е че живееш лишен от смисъл живот, а си мислиш точно обратното :).
цитирай
53. bayhuy - A така - здрави, весели и тъпи деца! ...
16.06.2010 14:48
A така - здрави, весели и тъпи деца!
цитирай
54. panazea - Да се смееш ли, да плачеш ли?
16.06.2010 15:03
до 43. анонимен
Първо : Аз не съм имала щастливо детство , както са ти го втълпявали!
Единствените ми хубави спомени са при бабите ми! Имаше едно бяло мило агънце и аз все исках да го хвана! Това са ми първите спомени!
Майка беше мила и добра , усмихната и грижовна и аз се чувствах щастлива с нея! За съжаление беше заета и аз я чаках да се върне! Това ми беше щастливото детство!
В детската градина децата бяха глезени и арогантни! Аз ги гледах отстрани и им се чудех на акъла!
От пет годишна предпочетох да остана сама в къщи , вместо да гледам някакви глезли!Съприкосновението с други недоброжелателни индивиди трябва да се случи в живота колкото се може по-късно, за да не страдат впечатлителните индивиди! Напълно разбирам децата , които не искат да ходят на градина! Вие знаете ли , кого срещат? А дали искат да го срещат? Някой пита ли ги? Не се чудете ,когато децата отвръщат с рев! Те най-добре си знаят какво им понася!
Децата ми на свои ред изпитаха "Хубостите " на системата! Аз отделих повече време да бъда с тях , защото тези години не могат да се заменят с нищо!
Мисля , че никой родител , посветил на децата си , не съжалява!
Съжаляват тези , които нямат ни дете , ни коте! Те най-добре "знаят ", как се отглеждат деца и какво им трябва!
Първо : децата са различни и им трябва ДИФЕРЕНЦИРАН подход!
Второ: родителите познават децата си и знаят техните нужди!
Ха, живейте си със здраве и не се бъркайте , как да гледаме децата си!
цитирай
55. baimomchil - A така - здрави, весели и тъпи деца! ...
16.06.2010 15:28
bayhuy написа:
A така - здрави, весели и тъпи деца!


Оооо Ум Белият Делфин, много як ник си избарал :)
цитирай
56. cchery - A така - здрави, весели и тъпи деца! ...
16.06.2010 15:42
bayhuy написа:
A така - здрави, весели и тъпи деца!

Да, любими, за едно дете най-важното е да е ЗДРАВО!!!! Ти ако веднъж бе гледал болно дете, щеше да го знаеш.............. Ей, умнико, гледал ли си някога умиращо от рак дете бе?!?!? Как ще ми говориш ти, че здравето не е най-важното!!!! Лелеееееееееееееееееееее, в болен свят живея, честно.....

Пан, съжалявам!!!
цитирай
57. panazea - Чери, споко,ще чуем всички гледни точки!
16.06.2010 15:46
Ще разберем в какъв свят живеем!
А ти си пиши , мила!
Може пък да стигне до съзнанието им!
цитирай
58. djud - baimomchil - Оооо Ум Белият Делфин, много як ник си избарал :)
16.06.2010 15:58
Значи това е твоя любимец :))) Ми то каквато му душицата - такъв му и ника ! Какво друго си очаквал ????
цитирай
59. анонимен - искам да споделя с вас
16.06.2010 16:57
Жевеем в Испания и тук децата тръгват на училище на 3год задължително и искам да ви кажа че са много щастливи защото не са натоварени учат всяка година по малко без да ги натоварват излишно не е необходимо за една година да се научи да чете и пише това става за 3 години и то под формата на игра също така им се осигурява достатъчно време и за игра учебниците наистина стоят в училище децата започват в 9,30 сутрин моя син е изключителво щастлив и ходи с огромно желание на училище той е на почти на 6год и чете и пише За 3години той научи това което ми се наложи да науча аз за 1година Кажете кое е по добре
цитирай
60. panazea - В Испания имат традиции и не си променят образованието всеки ден! Вярвам , че е точно така , както го описваш! Радвам се за теб и твоето дете!
16.06.2010 17:04
анонимен написа:
Жевеем в Испания и тук децата тръгват на училище на 3год задължително и искам да ви кажа че са много щастливи защото не са натоварени учат всяка година по малко без да ги натоварват излишно не е необходимо за една година да се научи да чете и пише това става за 3 години и то под формата на игра също така им се осигурява достатъчно време и за игра учебниците наистина стоят в училище децата започват в 9,30 сутрин моя син е изключителво щастлив и ходи с огромно желание на училище той е на почти на 6год и чете и пише За 3години той научи това което ми се наложи да науча аз за 1година Кажете кое е по добре

цитирай
61. ivesa - Панацея,привет и от мен!
16.06.2010 18:23
Разбира се,че децата ще успеят!Днешните деца са други деца,не са като децата преди 20 години,та дори преди 10 години.Освен това учителките за подготвителните класове си имат специална подготовка,точно за работа с такива деца.Поздрави и бъди спокойна!Децата ще успеят!:)))
цитирай
62. анонимен - Maple leaf
16.06.2010 20:33
Крайно време е наистина министерството на образованието да избере една работеща , изпробване с десетки години ситема, независимо от коя западна страна и да я приложи на практика, а не само да чопва оттук-оттам и да представя нещата, сякаш в момента ги измисля. В Канада децата тръгват на предучилищна от 4 до 6 години. Тя е само два и половина часа на ден, а между игрите децата неусетно учат букви, цифри , обществени норми на поведение. По принцип не е абсолютно задължителна, но 99% от майките си пращат децата , за да се научат да общуват , а имигрантските деца да научат езика и да се готови за 1-ви клас. Училището по-нататък ползва спираловидната система за натрупване на знания - във всеки клас се учат все по-детайлно неща, които вече са споменати предната година.
Много българи гледат с пренебрежение на училищната система, само защото децата не се връщат в 4 следобяд с безкраен брой домашни или просто , защото е различна. На практика изискванията са високи - на 10-11 години едно дете вече трябва да може да направи самостоятелно разбор на книга на доста добър литературен език, или да подготви и да представи пред класа проект по наука, ако иска да има добри оценки. Всяко усилие се награждава, а всяко лошо поведение , дори случайно изпусната лоша дума, се порицава и наказва своевременно, така че децата като цяло се чувстват добре в училище и ходят с желание.
цитирай
63. анонимен - то и сега е като преди, ама почти
17.06.2010 09:20
Нищо не се е променило. Скоро един мой колега докторант, беше в Германия на семинар за педагози, организарн от ЕК. Целта на образованието все още е да се произведат, хора способни да изпълняват преки задачи, едва 3-5 % е нужно да бъдат по- образовани...... има го в доклада който ми показа, черно на бяло.
Така че колкото повече повече едно дете се образова, толкова по добре, защото няма да могат да го заглушат след време и да ходи до урните по заявка на останалите 3-5 %. Тормозеният мозък започва да търси и намира сам решения, а ленивият си мухлясва и започва да се подчинява стадно.
цитирай
64. penchoan - No pasaran
18.06.2010 08:33
Целта на занятието е да се пречупи волята и характера на детето преди да е навършило 7 години. Освен това, ако започне обучение на 5 години, задължително е децата да бъдат отделени от големите ученици, защото ще бъдат малтретирани и ще възприемат всички негативи от по-големите. А такива условия няма и няма вероятност да бъдат създадени. Аз не бих позволил на детето си да ходи на училище на 5 години, където ще го държат като затворник и ще му казват какво да прави или какво да не прави.
Добрата новина е, че правителството върви към провал и профани като министър Игнатов ще бъдат изхвърлени от системата на образование.
цитирай
65. godlieb - ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГЛОБАЛЕН СОЦИАЛЕН ЕКСПЕРИМЕНТ ВЪРХУ ТЪРПЕНИЕТО НА БЪЛГАРИНА!
18.06.2010 11:01
УДИВЕН СЪМ, ЧЕ ОЧЕВИДНО ЗНАЧИТЕЛНО ПО-МЛАД ЧОВЕК ПОСТАВЯ ТАКЪВ ЖИЗНЕНОТРЕПТЯЩ ПРОБЛЕМ - ПЕРМАНЕНТНИЯТ ГЛОБАЛЕН СОЦИАЛЕН ЕКСПЕРИМЕНТ ВЪРХУ ТЪРПЕНИЕТО НА БЪЛГАРИНА - ДО ТОГАВА - ДОКАТО НЕ ОСТАНАТ БЪЛГАРИ В БЪЛГАРИЯ! ЧУДЯ СЕ - КОЙ БИ МОГЪЛ ДА СЕ ПРОТИВОПОСТАВИ НА ТОЗИ ОСТАТЪЧЕН КОМУНИЗЪМ - ЧРЕЗ РЕФОРМИ ДА СИ ПООПРАВИМ ДЕРЕДЖЕТО ДОКАТО СМЕ СИ НА ВЛАСТ. НО - ПОДБОРЪТ НА УЧИЛИЩНИЯТ ДИРЕКТОРАТ Е ПЕРФЕКТЕН . . .
цитирай
66. godlieb - ЕХ - ГОРКАНА - НИЕ ДЕЦА ИМАТЕ ЛИ - НА КОГО СИ СЕ ПОДЛАГАШ?
18.06.2010 11:12
feq написа:
ДЕЦАТА НАВЪРШИЛИ 5 ГОДИНИ ЩЕ БЪДАТ ОБХВАНАТИ В ПРЕДУЧИЛИЩНИ ГРУПИ, ОБУЧАВАНИ ОТ ДЕТСКИ УЧИТЕЛИ.
ДАЛИ ЩЕ БЪДАТ В СГРАДИТЕ НА ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ ИЛИ В УЧИЛИЩАТА - ЗАВИСИ ОТ НАСЕЛЕНОТО МЯСТО И МАТЕРИАЛНАТА БАЗА.
ТОВА НЯМА ДА СА УЧЕБНИ ЧАСОВЕ, А ЗАНИМАНИЯ!!!
ОСВЕН ТОВА ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВА ПОЕТАПНО, Т.Е. ПЪРВО В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА, КЪДЕТО ИМА УСЛОВИЯ ЗА ТОВА.

В 1 КЛАС ЩЕ БЪДАТ НАВЪРШИЛИ 7 ГОДИНИ - С КЛАСЕН РЪКОВОДИТЕЛ И ВЪЗПИТАТЕЛ - СЪЩО КАКТО ДОСЕГА...
ПРОСТО ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ВЪЗПИТАНИЕ ОТ ЕДНА ГОДИНА /НА 6/ ЩЕ СТАНЕ ДВЕ ГОДИНИ /НА 5 И 6/

КАКВА Е ТАЗИ ПАНИКА?
ЧЕТЕТЕ ПО-ВНИМАТЕЛНО, БЕ ХОРА!
ТОВА СА САМО ПРЕДЛОЖЕНИЯ И НЕ Е ГЛАСУВАНО В НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ.

ПАК /ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ!!!/ ЩЕ КАЖА - НА УЧИЛИЩЕ ЩЕ БЪДАТ В ПЪРВИ КЛАС НАВЪРШИЛИТЕ 7 ГОДИНИ.
НА 7 ГОДИНИ..., ОСВЕН АКО ИМАТ ФИЗИЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ МОЖЕ И ПО-КЪСНО, А МОЖЕ И НА ИНДИВИДУАЛНО ОБУЧЕНИЕ...
ОБЯСНИХ ВИ ГО МАКСИМАЛНО ЯСНО!!!

ТОВА НАПИСАХ АЗ - ЕДНА ГИМНАЗИАЛНА УЧИТЕЛКА, С ДОСТАТЪЧНО СТАЖ, ПРЕМИНАЛА ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ПРЕЗ ВСИЧКИТЕ ЕТАПИ НА ОБРАЗОВАНИЕТО - ОТ ДЕТСКАТА ГРАДИНА - ДО 12 КЛАС.
ЮЛИЯ СТАНЕВА

цитирай
67. анонимен - Простолюдиеееее
19.06.2010 18:13
Да бе, каква е тая паника? Гледай ти какъв бил проблема на българина - много учел! Я да ги пратим децата на 30 години да влизат в първи клас, белким се оправи тая държава. А будалата дето написа, че западняците били по-големи малоумници от нас явно не е излизал от селцето си ("нащо село най-голямо").

Необходима е промяна в подхода на образованието, така че материала да достига до умовете на учениците и да привлича техния интерес. Това в нашето чалгарско ,циганско, ориенталск,о общество от простаци няма вече как да стане. Да си учен вече е едва ли не обида - или си задръстеняк или конспиратор. За това ни се смеят на запад.
цитирай
68. vanist - Уважаеми,
21.06.2010 13:24
позволете и аз да напиша няколко думи по въпроса.
Да тръгват ли българчетата на училище петгодишни? НЕ! НЕ!НЕ!
Както и други преди мен написаха - това са все още деца! И мотивът на Министреството, че така ще задържат децата в училище и ще повишат интереса е просто смешен, абсурден!!!
И ще ви кажа защо - аз преподавах 5 години на ученици в гимназия преди да изляза в отпуск по майчинство. И ми е пределно ясно, че непосилното натоварване още от първи клас не само, че не е повишило интереса им към училището, ами направо ги е отвратило. И когато станат на 15 години и постъпят в гимназията, и се почувстват вече големи и самостоятелни.....елате и вижте!
Няма да ви заливам с истории, просто няма смисъл, виждаме ги в новите по телевизията и ги четем във вестниците.
Никой от управляващите ли не е чел проучванията на психолози, че за децата е важно да бъдат обичани и закриляни, обграждани с любов и разбиране през първите години от техния живот, за да станат след това добри хора???Как по-точно ще получат любов и разбиране от изнервена и уморена учителка, която трябва да дава всчико това не на едно, не на две, а на 20-30 деца????
Не, това не е паника, това според мен си е ужас за здравомислещите родители, защото в живота не най-важното да си завършил 3 висши докато станеш на 30, да изкарваш милиони, да караш най-скъпата кола и да имаш най-луксозната вила....мисля, че най-важно е преди всичко да бъдеш добър човек и да отгледаш добри хора! Защото след нас остават децата ни, това, на което сме ги научили, и ня оня свят няма да ни питат с колко пари разполагаме в банката.....
А на петгодишна възраст децата са ДЕЦА, искат да играят и да се забавляват, да откриват света чрез разходки в гората, по плажа, игри с връстниците, шляпане в локвите.....Те не са готови все още да бъдат затворени в стая с още 20 като тях и да стоят мирно и да слушат.
Защото въпреки всички обещания и приказки, че предучилищното обучение не е училище, това просто не е вярно!
цитирай
69. panazea - Само изстрадал и човек с опит може да даде точно обяснение! Благодаря! Благодаря на всички учители!
07.07.2010 16:18
vanist написа:
позволете и аз да напиша няколко думи по въпроса.
Да тръгват ли българчетата на училище петгодишни? НЕ! НЕ!НЕ!
Както и други преди мен написаха - това са все още деца! И мотивът на Министреството, че така ще задържат децата в училище и ще повишат интереса е просто смешен, абсурден!!!
И ще ви кажа защо - аз преподавах 5 години на ученици в гимназия преди да изляза в отпуск по майчинство. И ми е пределно ясно, че непосилното натоварване още от първи клас не само, че не е повишило интереса им към училището, ами направо ги е отвратило. И когато станат на 15 години и постъпят в гимназията, и се почувстват вече големи и самостоятелни.....елате и вижте!
Няма да ви заливам с истории, просто няма смисъл, виждаме ги в новите по телевизията и ги четем във вестниците.
Никой от управляващите ли не е чел проучванията на психолози, че за децата е важно да бъдат обичани и закриляни, обграждани с любов и разбиране през първите години от техния живот, за да станат след това добри хора???Как по-точно ще получат любов и разбиране от изнервена и уморена учителка, която трябва да дава всчико това не на едно, не на две, а на 20-30 деца????
Не, това не е паника, това според мен си е ужас за здравомислещите родители, защото в живота не най-важното да си завършил 3 висши докато станеш на 30, да изкарваш милиони, да караш най-скъпата кола и да имаш най-луксозната вила....мисля, че най-важно е преди всичко да бъдеш добър човек и да отгледаш добри хора! Защото след нас остават децата ни, това, на което сме ги научили, и ня оня свят няма да ни питат с колко пари разполагаме в банката.....
А на петгодишна възраст децата са ДЕЦА, искат да играят и да се забавляват, да откриват света чрез разходки в гората, по плажа, игри с връстниците, шляпане в локвите.....Те не са готови все още да бъдат затворени в стая с още 20 като тях и да стоят мирно и да слушат.
Защото въпреки всички обещания и приказки, че предучилищното обучение не е училище, това просто не е вярно!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 7191401
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56573
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031