Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2023 23:30 - Владо Черноземски и вътрешния разпад на Югославия
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 97 Коментари: 0 Гласове:
4



Песен за Владо Черноземски Какво е чудо. Чудо станало В града Марселия. Там са навлезли автономисти И братя усташи. Тръгнал ми кралят С парахода От града Дубровник И ми зацепил По море широко За града Марселия. Там го посрещнал Министер Барту С генералите. Те се събрали Съюз да правят Против Македония. Народ се сбира Тълпа голяма И викат „живио". А от тълпата Глас се провиква: "Смърт на тиранина!" Това ми беше Владо Черноземски От Македония. Той се затича Към автомобила С пистолет в ръка. Крал Александър Подло се моли И на Владо говори: "Аман бре, Владо, Немой бре, Владо, Мене да ме убиваш". Владо на краля Гордо отговаря: "Чуй бре, тиранино, Мен ме изпрати Ванчо Михайлов Да изпълня присъдата. Я стани, стани, Шумадийско куче. Тебе ке те утепам". Пистолетът гръмна. Кралят се обърна. Да живее Македония!   Нека се знае. Знае и помни По цяла Европа, Че македонец Робство не търпи. Смърт на тираните! https://www.youtube.com/watch?v=Sp8kbuuZar8 Песен за Владо Черноземски/ Ив.Андонов https://www.youtube.com/watch?v=2_7uS1uDIdI Владо Черноземски и вътрешния разпад на Югославия

Чуйте как убийството на югославския крал от Владо Черноземски засилва вече започналия вътрешен разпад в съюзната страна, в която всеки народ дърпа към себе си.

https://www.youtube.com/watch?v=lXE1L_igiM8

   








Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6840720
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031