Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2022 11:29 - Вчера 8 годиншният ми внук ми заявява : Имам нужда от тебе , за да ми направиш геймърски канал !
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1201 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 28.12.2022 11:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Чудя се , дали на 8 годишно трябва да правя канал! Познавам едно момиченце , което на 6 годинки беше влязло и си чаташе с възрастните. Сега порасна и е 18 годишна и нищо не й се случи лошо.

Та се чудя ! Първо ще обясня на внуците , че виртуалът е като реалът. Има добри и лоши.

Добрите ще те обичат , а лошите ще се опитват да ти направят зло.

Всичко , което им пишат , трябва да показват на мама и татко , защото те са ЗАЩИТНИЦИТЕ на децата .

Другите не е ясно , какви цели преследват и кой ги финансира , за да правят зло !

Ще им дам по една тетрадка , да си записват стъпките , при създаването на акаунти , профили .

Ще учим и английските глаголи , представляващи команди в компютъра , както мен ме учеха умни Българи преди 50 години , за което съм им благодарна.

Новите поколения са компютърни и няма смисъл да ги възпирам , защото това им предстои .

На времето нарочно не купувах домашен компютър , за да не дремат момчетата само пред компютъра. Напразно !

Малкият син спеше в компютърния клуб ! Това после му помогна в неговата реализация.

Преди 23 години , когато гръмнаха кулите в Америка и останахме без работа тук в България , аз в къщи сама си разучавах AutoCAD , CorelDraw Visual Basic , Visual C . Всички колеги се надпреварваха да ми дават софтуер , който струваше хиляди , за без пари. Имах всичките необходими програми. Сядахме с малкия син пред компютъра и аз изучавах подробно всяка опция на дадена команда на дадено приложение , а малкият син взе мишката и с няколко клика завъртя Слънчевата състема , която бях нарисувала на екрана ! Тогава разбрах , че децата имат особени способности и интуитивно усещат нещата , докато ние последователно усвояваме , но се губим в безкрайните опщии , които може никога да не ни потрябват ! Те имат друг начин на възприятие и друг метод на действие.

Аз ще им покажа първите стъпки , пък всичко останало , те ще си разучат сами.

Така че , трудно е да се разбере кое е правилно и кое не !

Важното е да казват всичко на мама и татко !

Моите синове всичко ми казваха . Аз им виках: Признат грях не е грях !

И никога не им се карах , когато са сбъркали , но си признаят.

Големият син отиваше на електронните игри в клубчето. Как им казват ? Безръкият Джак?

Отивам аз там , а мойто дете като цветенце . Наоколо разни какички , разни зализани типове , виетнамци.

Аз го помолих да си тръгнем и му казах навън :

- Не забелязваш ли какви хора са наоколо ! Бандити и виетнамци ! Ще се сбият , ще извадят ножове и ние да ставаме невинна жертва на техните битки.

Момчето нищо не каза , но повече не стъпи там. Не съм очаквала , че веднага ще разбере и ще послуша заръката.

Весели празници !

AUTOCAD TUTORIAL #12 CREATING YOUR OWN CAR DESIGN

https://www.youtube.com/watch?v=8Qd-APuVIiI

AutoDesk Inventor - Jet Engine Project Animation

https://www.youtube.com/watch?v=3cRopHt8bdQ

How Jet Engines Work

https://www.youtube.com/watch?v=x8DK4rM6Y90  

Rolls-Royce | How Engines Work https://www.youtube.com/watch?v=JxkJ-FwFeVI 










Гласувай:
6



1. tonsun - На 8 години децата тряба да играят ...
28.12.2022 14:32
На 8 години децата тряба да играят със себеподобните си на вън, да карат колелета, да играят на стражари и апаши, на гоненица и криеница, да се пързалят със ски и шейни, да се бият със снежни топки, да носят у дома намерени кученца и котенца, да , правят бели опознавайки света....
Да седят пред компа и да изследват нета имат достатъчно време... Особено когато одъртеят и всички други занимания вече са им омръзнали и доскучали...
В противен случай ще се окаже че са преско4или детството и са се оказали директно в старостта..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6891657
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56448
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930