Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2022 09:28 - Защо ми липсва Щастливеца ?
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1486 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 18.11.2022 11:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Че аз съм щастливец, това го знае цяла България

Хубаво, ама сега-засега щастливецът няма пари за една цигара тютюн. Добре, че в гостилницата е даден овреме един аванс, та поне яденето е обезпечено. 

- Страшни диванета са туй учените - зачу се след малко бай Ганьовият глас в съседното отделение; - аз не зная как ги търпят такива на служба. Ама чакай, ще се върне бай ти Ганьо в България, па видя щем кой е кум, кой е сват.

  • Ти знаеш ли, че аз цяла Европа съм изходил?  

За блоговите наивници :

  • Младобразован, малко идеалист, повече мечтател, с любов в сърцето, с вяра в доброто, с надежда на бъдещето, той не беше още кален в действителността, в живота. Безгрижен до самозабравяне, непоправим оптимист, привикнал на всичко да гледа от добрата му страна, той беше доверчив до наивност, до глупост. (т.1, с.107)

 

V. БАЙ ГАНЬО НА ИЗЛОЖЕНИЕТО В ПРАГА

Както и да е, минахме Сърбия. Но да не мислите, че току-тъй тихичко, скромничко я минахме. Охо! Българинът не е прост! Дето имаше възможност, бай Ганьо не пропущаше случай да уязви сърбите, да им напомни Сливница. В Ниш и Белград даже той питаше всички служещи и хамали: "Ти не си ли българин, право кажи? Вий всички сте българи, ама се сърбеете."

из "Бай Ганю пътува"

  • Какво ще й гледам на Виената, град като град: хора, къщи, салтанати. И дето отидеш, все гут моргин, все пари искат. Защо ще си даваме паричките на немците – и у нас има кой да ги яде… (т.1, с.11)
  • Имал си бол пари – платил си я. (т.1, с.9)
из "Бай Ганю се върна от Европа"
  • Същият бай Ганю, както си го знаете, преди да тръгне за Европа; с тая разлика само, че си турил вратовръзка и освен това сега има импозантна външност и чувство на собствено достойнство и преимущество пред окръжающите. Човекът врял и кипял из Европа, Европа му станала като таквоз… като нищо. (т.1, с.82)
  • – … Ти знаеш ли, че аз цяла Европа съм изходил? Не съм като тебе дърво! Ти знаеш ли, че туй Иречек-Миречек ей тъй – зяпнали са ме слушали, като им заприказвам. Мен англичани, мен американци ихтибар са ми правили в Дрезден… че ти ли на ум ще ме учиш?… (т.1, с.91)


из "Бай Ганю на гости"

  • "Чунким баща ми все опери е слушал" – каже бай Ганю и обаян от този принцип на окаменелост и ултраретроградство, не се стряска твърде много от "новата мода", т. е. от цивилизацията. (т.1, с.56)
  • https://bg.wikiquote.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%B9_%D0%93%D0%B0%D0%BD%D1%8C%D0%BE 
image
Бай Ганьо - Солунската митница / Bai Ganio Na Solunskata Mitnica
https://www.youtube.com/watch?v=x5J_O2NL6lY

 






Гласувай:
11



1. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
18.11.2022 10:58
Бай Ганьо в момента е във властта!
Не, че Бай Ганьо липсва другаде, но тук има поле на изява И си зарежда батериите!
Ето ,например, един учен, макар и Б.Д. и той сколаса да стане министър! Обаче не му дадоха портфейл Да не вземе да изхарчи парите?
И го ритнаха ,когато някой трябваше да получи ритник-пръв? Да ,диванетата това заслужават
Главата им е дадена не да мислят, а да следят правилната посока на мисълта! На водача-овен
Не вижда ли мисирките, а и мисироците, както и п.п., че гледат предано в посока вожда
Чакат само да викне "УРа" и веднага в хор десетократно по- силно ще отговорят със същото
Впрочем, П -те п. и те се опитват да мислят ? Затова са такива! Не виждат ли че са прости и тази опция -мислене я нямат

Хубав ден, Тони
Бай Ганьо ,управляващ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6882350
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930