Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2022 23:50 - Безработен в Китай
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Благодаря на Господа , че не съм се родила китайка. Не ми се налага да преживея всичко това. Говореха , че Българите сме робски народ! А какво ще кажете за китайците? Техните традиции са хилядолетни ! Когато си пишех с една млада китайка , която учеше икономика в Китай , въпреки , че не й харесваше. Тя знаеше за България , защото чичо й и братовчед й бяха у нас. Когато ме попита за моите синове и аз й отговорих , че сърдечните работи на синовете не са моя работа и аз не се намесвам в техните отношения , момичето възкликна : - Ето тава са Западните родители , дават избор на децата си. Ние нямаме никакъв избор . Съдбата ми предварително е определена. И когато ме попита за моето мото в живота и аз й написах думите на Махатма Ганди : - Живей и остави и другите да живеят ! Момичето беше очаровано . Ако смятате , че вашият живот е труден и имате нерешими проблеми , помислете поне за миг , че милиони хора по света са много по-зле и наистина имат неразрешими проблеми , а вашите дертове са бели кахъри! Само послушайте как гениалната система мачка хората , за да ги направи като тесто , за да ги формова по желание и ще разберете в какъв рай живеят китайците. Само когато се сравни с други народи , Човек осъзнава колко е щастлив в същност и е благословен , че се е родил Българин! Как я стала безработной в КИТАЕ I выпускники, военная подготовка https://www.youtube.com/watch?v=1DbOup_Nfvs    




Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6840406
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031