Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2022 23:50 - Песен от робинята Изаура
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 517 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
DORIVAL CAYMMI - RETIRANTES (TEMA DE ESCRAVA ISAURA) Мигранти

Животът на негъра е тежък

Много тежък

Животът на негъра е тежък

Много тежък.

 

Искам да умра през нощта

Убиват ме тайно.

Искам да умра от бич

Ако ти , негре, ме напуснеш

 

Животът на негъра е тежък

Много тежък

Животът на негъра е тежък

Много тежък.

 

Любов моя , отивам си.

Искам да умра на тази земя.

Не ще виждам повече деня,

Никога повече няма да те видя.

 

Животът на негъра е тежък

Много тежък

Животът на негъра е тежък

Много тежък.

 

Боже! о, Боже! къде си че не отговаряш

В кой свят, в коя звезда се криеш

Обвит в небесата?

Преди две хиляди години ти изпратих своя вик,

Който оттогава върви до безкрайност...

Къде си, Господи Боже?...

 

(...)

 

Не стига ли болката, о, страшен Боже?!

Следователно това е твоята вечна, неизчерпаема гръд

От отмъщение и злоба?...

И какво направих, Господи? какво престъпление

Никога не съм се ангажирал, че ме потиска така

Твоят отмъстителен меч?!

(...)

 

Стига, Господи! на мощната ти ръка

Превъртат се звездите и космоса

Извини престъпленията ми!

Преди две хиляди години издадох писък...

чуй вика ми там в безкрайността,

Боже мой! Господи Боже мой!!...

Преводът от Португалски е мой.

Vida de negro й difнcil

Й difнcil como quк

Vida de negro й difнcil

Й difнcil como quк

 

Eu quero morrer de noite

Na tocaia me matar

Eu quero morrer de aзoite

Se tu negra me deixar

 

Vida de negro й difнcil

Й difнcil como quк

Vida de negro й difнcil

Й difнcil como quк

 

Meu amor, eu vou me embora

Nessa terra vou morrer

O dia nгo vou mais ver

Nunca mais eu vou te ver

 

Vida de negro й difнcil

Й difнcil como quк

Vida de negro й difнcil

Й difнcil como quк!

 

Castro Alves

Vozes d"Бfrica

 

Deus! у Deus! onde estбs que nгo respondes?

Em que mundo, em qu"estrela tu t"escondes

Embuзado nos cйus?

Hб dois mil anos te mandei meu grito,

Que embalde desde entгo corre o infinito...

Onde estбs, Senhor Deus?...

 

(...)

 

Nгo basta inda de dor, у Deus terrнvel?!

Й, pois, teu peito eterno, inexaurнvel

De vinganзa e rancor?...

E que й que fiz, Senhor? que torvo crime

Eu cometi jamais que assim me oprime

Teu glбdio vingador?!

(...)

 

Basta, Senhor! De teu potente braзo

Role atravйs dos astros e do espaзo

Perdгo p"ra os crimes meus!

Hб dois mil anos eu soluзo um grito...

escuta o brado meu lб no infinito,

Meu Deus! Senhor, meu Deus!!...

 

https://www.youtube.com/watch?v=3BDt7h_Myds 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6842296
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56403
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031