Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2022 23:50 - Рики Нелсън
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 971 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 album: "Ricky" (1957) image Honeycomb Boppin" The Blues Be-Bop Baby Have I Told You Lately That I Love You? Teenage Doll If You Can"t Rock Me Whole Lotta Shakin" Goin" On Baby I"m Sorry Am I Blue? I"m Confessin" Your True Love True Love album: "Ricky Nelson" (1958) image Shirley Lee Someday (You"ll Want Me To Want You) There"s Good Rockin" Tonight Have I Told You Lately That I Love You? I"m Feelin" Sorry Down The Line Unchained Melody I"m In Love Again Don"t Leave Me This Way My Babe I"ll Walk Alone There Goes My Baby Poor Little Fool album: "Ricky Sings Again" (1959) image It"s Late One Of These Mornings Believe What You Say Lonesome Town Tryin" To Get To You Be True To Me Old Enough To Love Never Be Anyone Else But You I Can"t Help It You Tear Me Up It"s All In The Game Restless Kid EP: "Ricky Sings Spirituals" (1959) image Glory Train I Bowed My Head In Shame March With The Band Of The Lord If You Believe It
album: "Songs By Ricky" (1959) image You"ll Never Know What You"re Missin" That"s All Just A Little Too Much One Minute To One Half Breed You"re So Fine Don"t Leave Me Sweeter Than You A Long Vacation So Long Blood From A Stone I"ve Been Thinkin" album: "More Songs By Ricky" (1960) image I"m Not Afraid Baby Won"t You Please Come Home Here I Go Again I"d Climb The Highest Mountain Make Believe Ain"t Nothin" But Love When Your Lover Has Gone Proving My Love Hey Pretty Baby Time After Time I"m All Through With You Again album: "Rick Is 21" (1961) image My One Desire That Warm Summer Night Break My Chain Do You Know What It Means To Miss New Orleans I"ll Make Believe Travelin" Man Oh Yeah, I"m In Love Everybody But Me Lucky Star Sure Fire Bet Stars Fell On Alabama Hello Mary Lou album: "Album Seven By Rick" (1962) image Summertime Congratulations Baby You Don"t Know I Can"t Stop Loving You Excuse Me Baby History Of Love Today"s Teardrops Mad Mad World Thank You Darling Poor Loser Stop Sneakin" "Round There"s Not A Minute
album: "For Your Sweet Love" (1963) image For Your Sweet Love Gypsy Woman You Don"t Love Me Anymore (And I Can Tell) Everytime I See You Smiling You"re Free To Go Pick Up The Pieces String Along One Boy Too Late Everytime I Think About You Let"s Talk The Whole Thing Over I Got A Woman Hey There Little Miss Tease What Comes Next I Will Follow You album: "Rick Nelson Sings "For You"" (1963) For You Fools Rush In Down Home That Same Old Feeling You"re Free To Go I Rise, I Fall That"s All She Wrote A Legend In My Time Just Take A Moment Walkin" Down The Line Hello Mister Happiness Hey There Little Miss Tease The Nearness Of You album: "Spotlight On Rick" (1964) image I"m A Fool I Tried I"m Talking About You Yesterday"s Love A Happy Guy From A Distance Stop, Look, Listen Don"t Breathe A Word That"s Why I Love You Like I Do In My Dreams Just Relax Live And Learn album: "The Very Thought Of You" (1964) image My Old Flame Just A Little Bit Sweet The Loneliest Sound You"ll Never Fall In Love Again The Very Thought Of You I Don"t Wanna Love You I"ll Get You Yet I Wonder (If Your Love Will Ever Belong To Me) Be My Love I Love You More Than You Know Love Is The Sweetest Thing Dinah
album: "Best Always" (1965) image I"m Not Ready For You Yet You Don"t Know Me Ladies Choice Lonely Corner Only The Young Mean Old World I Know A Place Since I Don"t Have You It"s Beginning To Hurt My Blue Heaven How Does It Go When The Chips Are Down album: "Love And Kisses" (1965) image Love And Kisses I Catch Myself Crying Love Is Where You Find It Try To Remember Our Own Funny Way Liz Say You Love Me More Raincoat In The River Come Out Dancin" I Should Have Loved You More I Paid For Loving You album: "Bright Lights & Country Music" (1966) image Truck Drivin" Man You Just Can"t Quit Louisiana Man Welcome To My World Kentucky Means Paradise Here I Am Bright Lights And Country Music Hello Walls No Vacancy I"m A Fool To Care Congratulations Night Train To Memphis soundtrack: "On The Flip Side: The Original Cast Album" (1966) It Doesn"t Matter Anymore Fender Mender They Don"t Give Medals (To Yesterday"s Heroes) Try To See It My Way Take A Broken Heart They"re Gonna Love It Try To See It My Way Juanita"s Place
album: "Another Side Of Rick Nelson" (1967) Dream Weaver Marshmallow Skies Don"t Blame It On Your Wife Reason To Believe Suzanne On A Sunday Morning Baby Close Its Eyes Barefoot Boy Don"t Make Promises Promenade In Green Georgia On My Mind Daydream I Wonder If Louise Is Home album: "Country Fever" (1967) image Take A City Bride Funny How Time Slips Away The Bridge Washed Out Alone Big Chief Buffalo Nickel (Desert Blues) Mystery Train Things You Gave Me Take These Chains From My Heart (I Heard That) Lonesome Whistle Blow Walkin" Down The Line You Win Again Salty Dog album: "Perspective" (1968) image When The Sun Shined Its Face On Me Without Her The Lady Stayed With Me Three Day Eternity For Emily, Whenever I May Find Her Stop By My Window Hello To The Wind (Bonjour Le Vent) Wait Till Next Year Love Story So Long Dad Love Story (Reprise) I Think It"s Gonna Rain Today live album: "Rick Nelson In Concert" (1970) image Come On In Hello Mary Lou Violets Of Dawn Promises She Belongs To Me If You Gotta Go, Go Now I"m Walkin" Red Balloon Louisiana Man Believe What You Say Easy To Be Free I Shall Be Released album: "Rick Sings Nelson" (1970) image We"ve Got A Long Way To Go California Anytime Down Along The Bayou Country Sweet Mary Look At Mary The Reason Why Mr. Dolphin How Long My Woman album: "Rudy The Fifth" (1971) image This Train Just Like A Woman Sing Me A Song The Last Time Around Song For Kristin (Instrumental) Honky Tonk Woman Feel So Good Life Thank You Lord Song For Kristin (Instrumental) Love Minus Zero / No Limit Gypsy Pilot album: "Garden Party" (1972) image Let It Bring You Along Garden Party So Long Mama I Wanna Be With You Are You Really Real I"m Talking About You Nighttime Lady A Flower Opens Gently By Don"t Let Your Goodbye Stand Palace Guard album: "Windfall" (1974) Legacy Someone To Love How Many Times Evil Woman Child Don"t Leave Me Here Wild Nights In Tulsa Lifestream One Night Stand I Don"t Wanna Be Lonely Windfall album: "Intakes" (1977) You Can"t Dance One By One I Wanna Move With You It"s Another Day Wings Five Minutes More Change Your Mind Something You Can"t Buy Gimme A Little Sign Stay Young album: "Return To Vienna" (1978) Everyday I Have To Cry Some Mama You"ve Been On My Mind Enjoy And Get It On Conversation New Delhi Freight Train No Words Of Love Chump Change Romeo Carl Of The Jungle What Is Success album: "Playing To Win" (1981) image Almost Saturday Night Believe What You Say Little Miss American Dream The Loser Babe Is You Back To Schooldays It Hasn"t Happened Yet Call It What You Want I Can"t Take It No More Don"t Look At Me Do The Best You Can No Fair Falling In Love (Reissue Bonus Track) Give "Em My Number (Reissue Bonus Track) Tired Of Toeing The Line (Reissue Bonus Track) Rave On (Reissue Bonus Track) Doll Hospital Radio Girl (Reissue Bonus Track) album: "The Memphis Sessions" (1986) That"s Alright Mama It"s All Over Now Dream Lover Rave On Sleep Tight, Good Night Man Almost Saturday Night Lay Back In The Arms Of Someone Stuck In The Middle With You Send Me Somebody To Love True Love Ways compilation: "Rick"s Rarities 1964-1974" (2004) image I"ve Been Looking I Need You Your Kind Of Lovin" Freedom And Liberty (1965 Version) Fire Breathin" Dragon Peddler Man Blue Moon Of Kentucky Outside Lookin" In Helpless (Without Backing Vocals) Helpless (With Backing Vocals) Take A Broken Heart (The Original Cast Album) It Doesn"t Matter Anymore (The Original Cast Album) They Don"t Give Medals (To Yesterday"s Heroes) (The Original Cast Album) Try To See It My Way (The Original Cast Album) Freedom And Liberty (1967 Version) I"m Called Lonely Moonshine I Think It"s Gonna Rain Today Promises My Bucket"s Got A Hole In It (Live At The Troubadour, Hollywood, 1969) California Free other songs: A Teenager"s Romance A Wonder Like You Cindy (from "Rio Bravo" soundtrack) Everlovin" Fade Away I Got A Feeling I Wanna Be Loved I"ve Got My Eyes On You (And I Like What I See) It"s Up To You Jingle Bells Mighty Good My Bucket"s Got A Hole In It My Rifle, My Pony And Me Stood Up Teenage Idol The Christmas Song Waitin" In School Yes Sir, That"s My Baby You Are My Sunshine You Are The Only One You Know What I Mean You"re My One And Only Love Young Emotions Young World https://www.azlyrics.com/r/rickynelson.html




Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6841687
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56403
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031