Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2022 00:10 - Поклонение пред Ботйовь
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1261 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Имаше хубав обичай всички първокурсници да отиваме на поклонение пред Ботйовъ.

Не знам дали сега се спазва. Много хубави идеи сега не се изпълняват , щото вие знаете защо!

И така качихме се на влака , слезнахме на Враца и поехме към Околчица. Пътят постоянно ставаше все по труден . Всички бяхме в приповдигнато настроение , защото следвахме стъпките на Великият син на България.

Войниците от казармата във Враца също вървяха с нас и се държаха мъжки , т.е. мълчаха.

По наше време момчетата бяха сериозни и разумни.

Стигнахме до поляната. Имаше подиум и официални гости , а ние студентите , нали сме волни птици , насядахме на поляната . Изслушахме търпеливо ораторите.

По пътя на връщане заваля дъжд . На нас много не ни направи впечатление , но войниците сериозни се спускаха и гледаха да си пазят официалните униформи. Сигурно намокрени ще изгубят формата и трудно ще се изгладят.

Не знам ! Аз нямах техните проблеми.

Върнахме се доволни в София!

Ако сега не се спазва този обичай , жалко за младото поколение.

Няма да изпита трепета , да бъде по стъпките на героите.

Това са спомените ми като 18 годишна студентка.

Дали защото бях млада , но всичко ми се стори много хубаво !

Бъдете честити !

Панацея

 

https://www.youtube.com/watch?v=tGroYz5OcYc

https://www.youtube.com/watch?v=GSEtQouhxLs

 

   






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Тони! Разбира се, че е ...
05.06.2022 18:02
Здравей, Тони!
Разбира се ,че е било хубаво!
И аз минах този маршрут като школник Денят беше горещ, преходът направо ни изцеди Водеше ни командирът на батальона с парадна униформа ,но ние имахме и автомат и противогаз в добавка Така, че, все едно ни беше валял проливен дъжд! На връщане беше лесно, имахме крила!
Никой не мрънкаше, знаехме ,аз специално ,че втори път няма да има!
А за Ботев, да мрънкаш, това е недостойно!
Хубаво ,че сме имали хора като него! Да не сме сиротни!

Всичко най- добро , Тони!
цитирай
2. panazea - Хубави спомени , Лео !
05.06.2022 23:00
А аз помня площада във Враца с паметника на Ботевъ , на фона на Величавия Врачански Балкан.
И клетвата ви помня . Нали бях там.
Всички бяхте с парадните униформи и бели ръкавици.
Заклевахте се и целувахте знамето.
А кой кой е не можах да позная !
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6897050
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930