Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2022 23:50 - Енгълбърт Хъмпердинк
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1274 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
album: "The Last Waltz" (1967) image The Last Waltz Dance With Me Two Different Worlds If It Comes to That Walk Hand In Hand A Place In The Sun Long Gone All This World And The Seven Seas Miss Elaine E.S. Jones Everybody Knows Nature Boy To The Ends Of The Earth album: "Twelve Great Songs Plus "Release Me"" (1967) Release Me Quiet Nights Yours Until Tomorrow There"s A Kind Of Hush This Is My Song Misty Blue Take My Heart How Near Is Love Walk Through This World If I Were You Talking Love My World Ten Guitars album: "A Man Without Love" (1968) image A Man Without Love Can"t Take My Eyes Off Of You From Here to Eternity Spanish Eyes A Man And A Woman Quando, Quando, Quando Up, Up And Away Wonderland By Night What a Wonderful World Call On Me By The Time I Get To Phoenix Shadow Of Your Smile album: "Engelbert" (1969) image Love Can Fly Love Was Here Before The Stars Don"t Say No (Again) Let Me Into Your Life Through The Eyes Of Love Les Bicyclettes De Belsize The Way It Used To Be Marry Me To Get To You You"re Easy To Love True A Good Thing Going
album: "Engelbert Humperdinck" (1969) image I"m A Better Man Gentle On My Mind Love Letters A Time For Us (Love Theme From Romeo & Juliet) Didn"t We I Wish You Love Aquarius / Let The Sunshine In All You"ve Gotta Do Is Ask The Signs Of Love Cafй Let"s Kiss Tomorrow Goodbye Winter World Of Love album: "We Made It Happen" (1970) image We Made It Happen My Cherie Amour Raindrops Keep Fallin" On My Head Love Me With All Your Heart (Cuando Calienta El Sol) Words Something Everybody"s Talkin" Love For Love (Ciao, My Love) Just Say I Love Her My Wife The Dancer Leaving On A Jet Plane album: "Sweetheart" (1971) image Sweetheart Woman In My Life I"ll Be Your Baby Tonight Take Me For Now Love The First Time Ever I Saw Your Face Santa Lija (Sogno D"Amore) For The Good Times Put Your Hand In The Hand When There"s No You album: "Another Time, Another Place" (1971) image Another Time, Another Place Help Me Make It Through The Night There"s An Island Revivin" Old Emotions Morning I"m Holding Your Memory album: "In Time" (1972) image Baby, I"m-A Want You Day After Day Too Beautiful To Last (They Long To Be) Close To You Without You Girl Of Mine In Time I"m Together Again I Never Said Goodbye
album: "King Of Hearts" (1973) My Summer Song I"m Stone In Love With You Do I Love You Somebody Waiting The Most Beautiful Girl I"m Leavin" You Will You Be Here When I Wake Up In The Morning Eternally Only Your Love That"s What It"s All About Songs We Sang Together album: "My Love" (1974) image You Are The Sunshine Of My Life And I Love You So Photograph Free As The Wind Catch Me, I"m Falling Killing Me Softly With His Song album: "After The Lovin"" (1976) After The Lovin" Can"t Smile Without You This Is What You Mean To Me I Can"t Live A Dream The Hungry Years album: "A Merry Christmas With Engelbert Humperdinck" (1980) image O Come All Ye Faithful Have Yourself A Merry Little Christmas Blue Christmas album: "You And Your Lover" (1983) image Till You And Your Lover Are Lovers Again What Will I Write Yellow Moon I Don"t Know How To Say Goodbye Beautiful Baby Patiently Waiting album: "A Lovely Way To Spend An Evening" (1985) A Lovely Way To Spend An Evening Far Away Places I"ll Walk Alone My Foolish Heart The Very Thought Of You You Belong To My Heart Red Sails In The Sunset You"ll Never Know I Wish I Knew Embraceable You I Don"t Want To Walk Without You As Time Goes By Long Ago And Far Away Stardust They Say It"s Wonderful Harbour Lights I"ll Be Around But Beautiful Moonlight Becomes You Getting Sentimental Over You In The Still Of The Night The More I See You Yours I"ll Be Seeing You
album: "Trдumen Mit Engelbert" (1986) Please Release Me (Let Me Go) Torero (She Brings Him Spanish Roses) The Power Of Love The Last Waltz The Spanish Night Is Over There Goes My Everything Portofino After The Lovin" What Are You Waiting For Follow My Heartbeat Dream Of Me Goodbye Maria My Heart Love Life Then You Walked Into My Life album: "Remember - I Love You" (1987) Love Is All To All The Girls I"ve Loved Before On The Wings Of A Silverbird Are You Lonesome Tonight Under The Man In The Moon Nothing"s Gonna Change My Love For You Seсorita Bonita I Can"t Stop Loving You Our Time Love Is The Reason Just For The Love Of You How Do I Stop Loving You After You You Made A Believer Out Of Me I Bid You Goodbye We"ll Meet Again album: "Step Into My Life" (1990) Red Roses For My Lady You"re So Beautiful (Where Do I Begin) Love Story A Man Without Love Sentimental Lady There"s Something Wrong in Paradise You Are My Love I Get Lonely Only a Lonely Child Sweet Lady Jane Star of Bethlehem I Wanna Rock You in My Wildest Dreams Step into My Life You"re My Heart, You"re My Soul Dancing With Tears in My Eyes I Gave You My Love
album: "Hello Out There" (1992) Hello Out There We Dance The Night Away The Right Thing That We Do Only Love Release Me (Everything I Do) I Do It For You Take It To Heart After The Lovin" Fiesta Europa Till The Right One Comes Along The Last Waltz Reach Out Hearts In The Dark Falling In Love Again album: "A Little In Love" (1997) In Love With You Deep In My Heart Faithful Heart A Little In Love The Little Cafй By the Harbour Seven Billion People Something"s Breaking If I Could Only Be With You compilation: "Greatest Love Songs" (2004) image Release Me My World (Il Mondo) Take My Heart The Last Waltz A Man Without Love The Shadow Of Your Smile The Way It Used To Be Winter World Of Love I Wish You Love A Time For Us (Love Theme From Romeo & Juliet) Just Say I Love Her Love Me With All Your Heart (Cuando Calienta El Sol) album: "Let There Be Love" (2005) image Let There Be Love Just The Two Of Us It Had To Be You When You Say Nothing At All With You I"m Born Again You Inspire Me Stand By Me Three Words Ain"t Enough We"re All Alone There"s No Good In Goodbye Dance With Me Love Songs Have You Ever Really Loved A Woman My Confession album: "The Winding Road" (2007) image Handbags And Gladrags Woman Eternally Blue Eyes Say (That) You Love Me The Living Years South Of The Border Where Is Love / The Long And Winding Road Do You Mind album: "Engelbert Calling" (2014) image Something About The Way You Look Tonight Since I Lost My Baby Never Never Never Spanish Eyes Make You Feel My Love I Need You Now Spinning Wheel Real Love You"ve Really Got A Hold On Me Release Me She Believes In Me Ain"t That Peculiar A Certain Smile Kiss Me Honey The Hungry Years It Matters To Me She After The Lovin" It"s Impossible / Somos Novios Quien Te Dijo Eso Something To Hold On To Better Father And Son album: "The Man I Want To Be" (2017) image Absolute Beginner The Man I Want To Be Just The Way You Are How Can You Live With Yourself Just Like The First Time Photograph I"m Glad I Danced With You Prodigal Son I Followed My Heart Songs Of Love Crazy On Broadway Welcome To My World Our England Angel On My Shoulder (Australia & New Zealand Tour Edition Bonus Track) Ten Guitars (Australia & New Zealand Tour Edition Bonus Track) album: "Warmest Christmas Wishes" (2018) image Please Come Home For Christmas Driving Home For Christmas Christmas Song (I"m Not Dreaming Of A White Christmas) I"ll Be Home For Christmas Snowy Christmas (Medley) A Christmas For The Family Silently Falls The Snow O Tannenbaum Still Still Still Silent Night Around The Christmas Tree White Christmas What Are You Doing New Year"s Eve? Leise Rieselt Der Schnee EP: "Reflections" (2019) image You Don"t Let the Old Man In Angel on My Shoulder I"m Glad I Danced With You (Candlelight Mix) Ten Guitars EP: "Sentiments" (2020) image One World Don"t Let the Sun Go Down On Me What Am I Living For Can"t Help Falling In Love Forever Young Smile album: "Forgotten Promises [1967 – 1975]" (2021) image Our Song (La Paloma) Born To Be Wanted That Promise Pretty Ribbon You Love You"re The Window Of My World Stranger Step Into My World (Romantico Blues) A Hundred Times A Day How Does It Feel My Friend The Wind Lady Of The Night Precious Love For Ever And Ever (And Ever) other songs: A Chance To Be A Hero Alone In The Night Am I That Easy To Forget? (from "16 Most Requested Songs" compilation) Blue Bayou Cafe (Caso Meso Nel Cafe) Come Spend The Morning Don"t Tell Me You Love Me Funny How Time Slips Away Have I Told You Lately Heart Don"t Fail Me Now (from "16 Most Requested Songs" compilation) Holly Holy How I Love You Lazy, Hazy, Crazy Days Of Summer Lesbian Seagull (from "Beavis And Butt-Head Do America" soundtrack) Let It Be Me Love Is A Many Splendored Thing Love Me Tender Love The One You"re With Love Will Set You Free Love You Back To Sleep Maybe This Time (from "16 Most Requested Songs" compilation) My Marie Radio Dancing Someday Tonight Sometimes When We Touch Strangers In The Night Tell It Like It Is This Moment In Time Those Were The Days Three Little Words (I Love You) Volare Woman Woman Words Of Love Wrap Your Arms Around Me  




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikoev - Ангелосният.
05.06.2022 00:26
Ангелосният.
цитирай
2. missana - Голям певец: https://www.youtube.com/watch?v=6Pj8RJEQY_E
05.06.2022 01:01
Жалко само, че е гей!

цитирай
3. panazea - Не те разбирам !
05.06.2022 12:56
tikoev написа:
Ангелосният.

цитирай
4. panazea - Много искате ,хем да пее , хем да е мачо !
05.06.2022 12:57
missana написа:
Жалко само, че е гей!


:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6841548
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56403
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031