Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2022 14:30 - Да бягам див и свободен
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 91 Коментари: 0 Гласове:
1



Вятър духа в гърба ми и съм стъпил здраво ,
Повече няма да се връщам към теб .
Писна ми от глупости и твоето хленчене.
Напускам те , ако ще да вали или да грее слънце.
Можеш да изплачеш  река от сълзи,да изплачеш  река от сълзи.
Да, Можеш да плачеш колкото си искаш, но няма да промениш мнението ми.
Трябва да се махна , да те изтръгна от живота си.
Ти ме накара да бягам див и свободен.
Да бягам див и свободен.
Ти ме накара да бягам див и свободен.
Да бягам див и свободен.
Ще карам цял ден, ще карам цяла нощ
Каквото трябва, за да стигна до светлината.
Бесен съм, извън контрол съм.
Гневът ми към теб е като горещ въглен.
Така , че можеш да изплачеш  река от сълзи, изплачеш  река от сълзи.
Да, Можеш да плачеш колкото си искаш, но няма да промениш мнението ми.
Трябва да се махна , да те изтръгна от живота си.
Ти ме накара да бягам див и свободен. Да бягам див и свободен.
Ти ме накара да бягам див и свободен. Да бягам див и свободен.
Ти ме накара да бягам див и свободен.
Простор е всичко , от което се нуждая.
Да бягам див, див и свободен
Никога повече няма да съм както преди.
Хей хей хей Хей хей хей Хей хей хей Хей хей хей
Не, няма да се обърна, няма да се върна.
Реших и това е факт.
Свърши се скъпа, затварям телефона.
Но преди да си отида, има само едно нещо, което трябва да знаеш.
Можеш да се удавиш в реката, да се удавиш в реката си от сълзи.
Да, можеш да плачеш колкото искаш, но това няма да промени мнението ми.
Трябва да се махна , да те изтръгна от живота си.
Ти ме накара да бягам див и свободен. Да бягам див и свободен.
Ти ме накара да бягам див и свободен. Да бягам див и свободен.
Да,ти ме накара да бягам див и свободен. Да бягам див и свободен.
Ти ме накара да бягам див и свободен. Да бягам див и свободен.
Ти ме накара да бягам див и свободен.
Простор е всичко , от което се нуждая.
Да бягам див, див и свободен
Никога повече няма да съм както преди.
Хей хей хей Хей хей хей Хей хей хей Хей хей хей Да бягам див 
Преводът е мой
I"ve got the wind at my back and my foot to the floor I ain"t comin" back to you no more I"m sick of your shit and your moaning whine I"m leaving you for good come rain or shine   You can cry me a river, cry me a river of tears Yeah, you can cry all you like but it won"t change my mind I gotta get away, get you outta my life   You got me runnin" wild and free Runnin" wild and free You got me runnin" wild and free Runnin" wild and free   Gonna drive all day, gonna drive all night Whatever it takes to get to the light I"m runnin" on rage, I"m outta control My anger for you is like hot burning coal   So you can cry me a river, cry me a river of tears Yeah, you can cry all you like but it won"t change my mind I gotta get away, get you outta my life You got me runnin" wild and free Runnin" wild and free   You got me runnin" wild and free Runnin" wild and free You got me runnin" wild, wild and free The open road is all I need Runnin" wild, wild and free It"s never gonna be like it used to be   Hey, hey, hey Hey, hey, hey Hey, hey, hey Hey, hey, hey   No, I won"t turn around, I won"t turn back I"ve made up my mind and that"s a fact It"s over baby, I"m hangin" up this phone But before you I go there"s just one thing you should know   You can drown in your river, drown in your river of tears Yeah, you can cry all you like but it won"t change my mind I gotta get away, get you outta my life   You got me runnin" wild and free Runnin" wild and free You got me runnin" wild and free Runnin" wild and free Yeah, you got me runnin" wild and free Runnin" wild and free You got me runnin" wild and free Runnin" wild and free You got me runnin" wild, wild and free The open road is all I need Runnin" wild, wild and free It"s never gonna be like it used to be
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey Hey, hey, hey Hey, hey, hey Runnin" wild







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6892551
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56448
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930