Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2022 12:12 - Вярвайте на бащите си
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 974 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 13.02.2022 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  На времето когато убиха Джон Кенеди 1963 година , Татко посочи към телевизора и каза:
-Този е поръчал убийството !
На телевизора говореше Линдън Джонсън , който ни уверяваше , че ще разкрият убийците!
Аз тогава не повярвах на татко! 
Откъде татко може да знае и в същият момент да посочи убиецът!
Не знаех колко е прозорлив моят татко !
Четях различни разследвания , които стигаха до задънена улица !
Прекият извършител го убиха , за да не издаде. И така по веригата , следата се затри.
50 години по-късно четох книга за Убийството на Кенеди и там пишеше , че следите водят към Линдън Джонсън !
Чак тогава разбрах моят татко!
Той с бързият си ум е предценил веднага , кой има полза от това убийство и чии интереси защитава.
Това на Български език се нарича Разсъждение !
Да достигнеш до истината , когато нямаш много информация !
Вярвайте на бащите си !
Те са много разумни и правят правилни заключения! 




Гласувай:
4



1. leonleonovpom2 - Поздравления, Тони!
13.02.2022 13:12
И аз откривам правоти като тебе, за бащите!
Майка ми беше невероятна жена, но властна!
Понякога ,като дете и студент, се оплаквах на баща ми, че се бърка в работите ми и ме обърка?
Гой ме слушаше търпеливо, не ме прекъсваше и с разбиране! Усещах ,че е на моя страна Но думите бяха различни- Тя е майка! Майката е велика!
И аз разбирах, че тя като майка е права, да реагира така! Трепери над мен, иска да ме предпази от нещо лошо, затова е такава!
Те са в отвъдното, но аз ги обичам!

Всичко най- добро , Тони!
цитирай
2. panazea - Да , Лео ! Те цял живот посветиха ,за да ни пазят със сестра ми !
13.02.2022 13:30
leonleonovpom2 написа:
И аз откривам правоти като тебе, за бащите!
Майка ми беше невероятна жена, но властна!
Понякога ,като дете и студент, се оплаквах на баща ми, че се бърка в работите ми и ме обърка?
Гой ме слушаше търпеливо, не ме прекъсваше и с разбиране! Усещах ,че е на моя страна Но думите бяха различни- Тя е майка! Майката е велика!
И аз разбирах, че тя като майка е права, да реагира така! Трепери над мен, иска да ме предпази от нещо лошо, затова е такава!
Те са в отвъдното, но аз ги обичам!

Всичко най- добро , Тони!

Понякога това ми тежеше . Исках сама да решавам съдбата си !
Сега от дистанцията на времето виждам колко са били прави !
Моите мили и сега пак ни пазят от горе!
цитирай
3. kvg55 - panazea,
13.02.2022 23:07
Родителите се слушат до време.
цитирай
4. panazea - Моите родители бяха по-умни от мене !
14.02.2022 00:46
kvg55 написа:
Родителите се слушат до време.

Не бях толкова умна , за да ги разбера !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6880708
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56440
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930