Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2022 07:07 - Как започна и приключи моята певческа кариера
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1031 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 25.01.2022 08:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сестра ми свиреше на акордеон , а аз се въртях около нея и или си пеех, или си танцувах. А може и двете.

Сестра ми разучаваше различни песни и етюди , а аз попивах и без труд научавах всичко.

Винаги обичах да правя това , което ми харесва и ме прави щастлива.

Тя пееше една полска песничка , която започваше така:

Кукувичка кука , момък булка дири ,

Вглежда се избира и носа си вири.

Ку ку , ку ку , а а а , а а а,

Ой гиди , ой гиди , ой гиди ,

Уха !

Слушай кукувица тя е сладкодумна, 

Най-богат е който , носи глава умна!

Ку ку , ку ку , а а а , а а а,

Ой гиди , ой гиди , ой гиди ,

Уха !

И аз пригласях и бях научила песента.

Учителката на сестра ми по акордеон Росица Попова ни чу и каза , че заедно ще изпълним

песента на тържеството. Аз тогава бях 5 годишна и всичко си спомням отчетливо.

Дойде щастливият ден , аз фърках в своята розова рокличка с волани. Сестра ми беше в бялата рокля с волани , която щеше да ми даде , когато аз станех първи клас.

Излезнахме ние на подиума . Сестра ми седна на стол , а аз до нея пеех и показвах как момъка си търси булка.

Завършихме първият куплет успешно и започнахме втория. Учителка , реши че не се чувам добре и ме бутна напред към публиката и тогава аз запецнах. Откъсната от орбитата на сестра ми , не можех да продължа. Гледах публиката , която ми се усмихваше дружелюбно , но главата ми беше празна и не знаех как да продължа. Когато стоях до сестра ми , тя ми подсказваше думите и аз уверено пеех, но сега надалеч бях безпомощна. Съзрях на първия ред татко седнал и се втурнах към него , като скрих лицето си. А татко се смееше. Сигурно е била комична ситуацията.

Така приключи безславно моята моята певческа кариера.

После пеех в хора , но там сме много и не се усеща грешката на някого.




Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6885754
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930