Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2022 07:07 - Равен старт в живота
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 822 Коментари: 9 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Equal opportunity? Different starting lines...

Започва състезание. Преди да ви кажа : Тичайте !

Ще ви задам въпроси . 

Две крачки напред за тези , на които двамата родители са още женени. Две стъпки напред за тези , които са израсли с баща в къщи. Две стъпки напред за тези , които имат достъп до частно образование. Две стъпки напред за тези , които са имали възможност за свободно израстване. Две стъпки напред за тези , които не са се притеснявали , че телефонът им е изключен. Две стъпки напред за тези , на които не им се е налагало да помагат на мама и татко със сметките. Две стъпки напред за тези , на които не им се налага да плащат за колежа. Две стъпки напред за тези , които не се интересуват следващото ядене от къде идва. Сега момчета обърнете се . Въпросите , които зададох , нямаха общо с това , което вие правите. Няма общо с решенията , които правите . Всичко , което казах , няма нищо общо с това , което правите. Вие имате по-добри условия да спечелите 100 долара. Децата зад гърба ви нямат шанс. Ние не сме глупави , за да разберем , че на нас са дадени повече възможности.  
https://www.youtube.com/watch?v=PJAgPF5FNTQ




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anetta - Добро утро, Тони..
21.01.2022 07:41
Навън е снежно и прекрасно.. снежна пелерина.. : )
А по темата...да не забравяме, че живота е тест и тичане за издръжливост.. много често старта не е от значение..
Прекрасен ден, желая..
цитирай
2. panazea - Благодаря , Ани !
21.01.2022 10:36
Радвам се , че така мислиш !
Успех ти желая , в твоето състезание !
цитирай
3. blog13 - Тва клипче с тоя умник (даскал по физическо), в Холивуд ли е произведено?
21.01.2022 10:43
И още десет стъпки напред, за тия които са се родили граждани на САЩ и Западна Европа (ЕС, без най-вече България и Румъния, плюс Англия и Швейцария)
А за Африка и Латинска Америка десет стъпки назад.

цитирай
4. blog13 - Е па аз съм разбрал, че не става ...
21.01.2022 10:58

Е па аз съм разбрал, че не става въпрос за бягане. Проблемът е че даскалът не казва нищо съществено. Обяснява сложен обществен феномен, който наистина съществува, с бездарна аналогия. Самият той не разбира защо и откъде е възникнал проблемът. Съответно не го и обяснява.
Изобщо не е редно да акцентира на това кой колко родители има, защото повечето хора си имат родители, а ако родителите не са били мал, значи по наследство и децата не са. Така е и в дивата природа, а там никой няма незаслужени привилегии.

цитирай
5. panazea - blog13 що си се разлютил ?
21.01.2022 11:06
Това е прост пример , че няма равен старт !
Аз съм доволна , че съм била облагодетелствана и съм получила много от живота .
Кастовото деление си съществува , но моят живот си е хубав , въпреки че не съм от избранниците.
Аз на тях и не им завиждам , защото гените са им увредени и наследниците са им каба. Ако ме разбираш.
Желая на всички късмет , за да постигнат мечтите си.
За Ани , не ми харесва коментара ти.
Не нападай моите хора на моя територия.
Хубав ден ! Намали парата !
цитирай
6. anetta - Да ти приличам на кон или щраус..
21.01.2022 11:18

Ако животът в човешкото общество е тичане, не е ли редно, да го управляват конете и щраусите?

И след като така излиза от покзаното на тое даскал, защо той не ги обяснява тия неща на конете и щраусите, а ги обяснява на бездарните бегачи - хората?

И най-накрая, след като конете и щраусите са най-кадърните, защот конете и щраусите не ни ги обясняват тия неща а ни ги обяснява даскал по физическо?
[/quote]
та ме пращаш при тях? Разбрах какво казваш, но не си по темата.. Човешкото бягане не се измерва в километри.. а в минути, часове, дни, години.. Много неща даскалите не казват, но те няма как да го направят, няма как да те научат как да живееш. При тях всичко е суха теория..
цитирай
7. anetta - Благодаря, Тони...
21.01.2022 11:20
panazea написа:
Радвам се , че така мислиш !
Успех ти желая , в твоето състезание !

но аз спрях със състезанията отдавна.. в момента се наслаждавам от самото бягане..: )
цитирай
8. blog13 - Това е прост пример, че няма равен ...
21.01.2022 11:57
panazea написа:
Това е прост пример , че няма равен старт !


То е ясно, че няма. Но става въпрос за сложен обществен феномен. И проблем. Не всеки може да го реши. А решението е нужно. И за тва съм се разлютил. Щото това нещо дето си го пущила, като тема, е точно моята основна тема.
Ама аз го обяснявам абстрактно. С думи. Примери също давам - но са други. И решение съм дал, какво да бъде. А тоя даскал не дава никакво решение. Освен че е грешна аналогията. И освен това, в тая аналогия, след като почне състезанието, тия отзад скъсяват дистанцията. Ако развитието в реалния живот е било такова, защо дистанцията се увеличава, а не намалява?

panazea написа:
Аз съм доволна , че съм била облагодетелствана и съм получила много от живота .


Тва е ескцентрично мнение, по най-наболелия обществен проблем. Показваш неразбиране. Тва е като въпроса, дали богатите били щастливи.
С подобни ексцентрични софистики всъщност се замазва проблема - че богатите също плачат и ние сега ще им съчувстваме. Ама ще им съчувстваме, щото са богати. А па на бедните не ни влече да им съчувстваме.

panazea написа:
Кастовото деление си съществува , но моят живот си е хубав , въпреки че не съм от избранниците.
Аз на тях и не им завиждам , защото гените са им увредени и наследниците са им каба.

Хубав е, ама с течение на времето, ще стане нехубав за наследниците ти. В това е проблема. Има развитие на ситуацията. В КАПИТАЛЪТ, Маркс е обяснил на едно място, как се концентрират всичките ресурси във все по-малко хора. Защото тия малко хора са експроприрали дребните собственици. Заедно с тоя процес расте мизерията, омразата. Хора умират, убиват се. И през всичкото това време ти си щастлива. Но това е така, до момента в който ножът опре и до тебе. Чак тогава ли ще усетиш?
А всъщност това което се получава е незаслужена подкрепа на малцинството отгоре, от мнозинството отдолу. Само за дето е горе. И му се дава възможност да деградира. Тоя който деградира е подкрпен. Грешка.

[/quote]
цитирай
9. panazea - Всеки сам трябва да изгради своя живот !
21.01.2022 12:38
Намери си друг отдушник и си излей мъката!
Навън е хубаво снежно време и кристален въздух !
Охлади страстите си ! Ние не сме ти виновни и пречка в живота. Като искаш бий се с червената буржоазия , с мутрите , които си създадоха , със съседа. Изразходвай си излишната енергия !
Ако си нещастен , намери начин да се справиш, както се е справил татко ми с живота , както се е справил дядо ми с живота. Миналите поколения не са живяли по-добре , но са се справили. Сега е предизвикателството Вие да се справите. Кой колко може ! И Вселената да ти помага !
Бъди щастлив !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6841726
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56403
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031