Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2022 07:07 - АЗБУЧНА МОЛИТВА
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 246 Коментари: 0 Гласове:
4



АЗБУЧНА МОЛИТВА

image Аз се Богу моля с тия думи:
image Боже на творението всяко и създателю
image на света и видим, и невидим,
image Господ Дух прати, животворящия,
image за да вдъхне във сърце ми слово,
image което помощ ще даде на всички,
image живеещи по твоите наредби.
image Защото е светило ярко на живота
image законът твой и светлина по пътя (по Притч. 6:23).
image Който думите евангелски жадува,
image моли той и даровете твои да получи.

image Лети сега и племето славянско [1]!
image Към кръщение се устремиха всички,
image желаещи да се нарекат твои хора.
image Милостта ти, Боже, молят крепко.

image Но подай ми днес обилно слово,
image Отче, Сине и Пресвети Душе,
image на мене, който моля те за помощ!
image Ръце нагоре аз безспир въздигам,
image от тебе да получа ум и сила,
image защото на достойния ти сила даваш,
image а всяко естество — лекуваш.

image От фараонско ме спаси лукавство
image и дай ми херувимски ум и мисъл,
image о, Троице, пресвята и пречестна,
image във радост превърни ти мойта мъка
image да почна с мъдрост здрава да описвам
image премногото ти чудеса предивни.

image  На шестокрилите приел мощта,
image аз на Учителя си следвам пътя [2],
image   Следващ делото и неговото име [3]
image  ще изясня евангелското слово,
image  възхвалям Троицата в божество [единно],
image която всяка възраст възхвалява,
image млад и стар със своя си разсъдък.
image Народ нов вечно слава ще въздава
      Отцу и Сину, и Светому Духу,
      на него чест и крепост, и прослава,
      от всичко дишащо и сътворено,
      за всички векове и навеки. Амин!

 image

image 

[Previous] [Next]
[Back to Index]

 

http://macedonia.kroraina.com/zv/zv1_2.html

 

Правих реконструкция на Азбучната молитва с глаголически букви , като се стараех да буда максимално близо до първоизточника.

 

   


Тагове:   азбучна молитва,


Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6885584
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930