Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2022 07:07 - Руснаците в България
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 548 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Is Bulgaria worth moving? Our life in Bulgaria

Андрей Колотигин

Дойдох във Варна за първи път през 2002 г. Тогава много ми хареса града и България и както си мислех за мен тази страна ще бъде прозорец към Европа, макар че тогава България още не беше в ЕС и НАТО, но след като се замислих след еуфорията разбрах,че на Тези които няма какво да губят и на които държавата в която живееш не е роден заминават за постоянно пребиваване.Струва ми се,че тази двойка е просто от тази кохорта.Рунаците овладяха девствени земи,заселиха се там , роди там деца и внуци и веднъж през 1991 г. май ги нямаше вкъщи.от такава държава лесно се тръгва за тази дето са живели и работили Кирил и Методий и населението също е славяно.Аз все пак полубългарка от майка ми,не можеше психологически да напусне Украйна за постоянно пребиваване в БГ.2,3 седмици почивка във Варна и ме тегли вкъщи и така вече от 2002г..Спирам и живея между другото срещу парк Приморско, местност ПОЧИВКА .и нищо не може да се направи по въпроса.2,3 седмици и не повече.Разбирам защо западняците ходят в Италия,Полша,Чехия.но много малко напускат..всеки печели и инвестира в Украйна. Ичане преведе у дома около един милиард евро, страхотна сума.Това са нещата.Може би защото си обичаме земята и Карпатите имат и Азовско и Черно море.

А България е супер държава, там наистина си почивам и се възстановявам, там може да се чувстват уютно моите предци от тези места.

Я приехал первый раз в Варну в 2002 году.город и Болгария мне тогда безумно понравилась.и как я думал для меня эта страна будет окном в Европу.хотя тогда Болгария еще не была в ЕС и НАТО.но поразмыслив после эйфории я понял что на ПМЖ уезжают те,кому нечего терять и кому страна в которой ты живешь не является родной.мне кажется что эта пара как раз из этой когорты.русские осваивали целину ,осели там, родили там детей и внуков и раз в 1991 году оказались как бы не у себя дома.с такой страны легко уехать в ту, где жили и творили Кирилл и Мефодий и население тоже славяне.я хоть и наполовину болгарин по маме не смог психологически уехать с Украины на ПМЖ в Болгарию.2,3 недели отдыха в Варне и меня тянет домой,и так уже с 2002 года..Останавливаюсь и живу кстати напротив Приморско парка, район ПОЧИВКА.и ничего с этим не сделаешь.2,3 недели и не больше.я понимаю почему западники едут в Италию,Польшу,Чехию.но уезжают совсем мало..все зарабатывают и инвестируют в Украину.за 2020 год заробитчане перевели домой около одного миллиарда €,обалденная сумма.вот такие дела.может потому что любим свою землю и Карпаты есть и море Азовское и Черное. А Болгария страна супер,я там действительно отдыхаю и восстанавливаюсь,мне там ко мфортно может тк предки из этих мест.А кто решил переехать совсем удачи и никаких преград.

https://www.youtube.com/watch?v=O5RQxi-uv10 






Гласувай:
5



1. sekirata - Мммм...да!
02.01.2022 12:01
Доста са ни обидени.
цитирай
2. panazea - Всъщност хората идват тук , радват се , че живеят тук
02.01.2022 12:19
sekirata написа:
Доста са ни обидени.

и се чувстват добре приети !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6882181
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930