Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2021 01:01 - Туист агейн
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 299 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Като деца танцувахме Туист агейн . Бай Тошо го беше забранил официално , но ние си го играехме. Беше много забавно. Който е играл Туист на времето нека се поразкърши пак и да стане пак дете ! Да бъде щастлив пак като дете ! Летс туист агейн ! Chubby Checker-The Twist https://www.youtube.com/watch?v=pHGXwQeUk7M

 





Тагове:   туист агейн,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ogni - Преди няколко месеца гледах няк...
13.12.2021 01:35
Преди няколко месеца гледах няколко филма за историята на рок музиката, и излежда, че всичко се започва с рокендрола. Питах се в какво време са живяли младежите и тнт.
Изглежда, че и в Америка се е критикувала тази музика и са искали да я забраняват заради това което пеят.
Песента е чудесна. Аз съм от по-нова генерация ама това не ми пречи де се порадвам на този хит! =)
цитирай
2. panazea - Здравей ! За нас това беше радост , свеж въздух !
13.12.2021 15:51
ogni написа:
Преди няколко месеца гледах няколко филма за историята на рок музиката, и излежда, че всичко се започва с рокендрола. Питах се в какво време са живяли младежите и тнт.
Изглежда, че и в Америка се е критикувала тази музика и са искали да я забраняват заради това което пеят.
Песента е чудесна. Аз съм от по-нова генерация ама това не ми пречи де се порадвам на този хит! =)

Ние не знаехме , какво се пее в песента. Тогава още не знаех английски.
Момчетата носеха едни щайги , големи касетофони и почваше купона . Съвсем без пари. После научих английски , за да си превеждам песните на Бийтълс.
Оттам пристигаха песните за свободата , хипи културата. Младежите тръгнаха на автостоп с по една раница и едни обувки. Връщане към природата , към невинността. В сравнение със сегашния свят имаше повече свобода. Младежите сами си я извоюваха. Ние им се възхищавахме.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6841061
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031