Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2021 12:12 - Освободи ме
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 512 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 12.11.2021 12:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ERA - Ameno Освободи ме  
Почувствай моята болка,
Погълни ме , вземи ме,
Почувствай моята болка

Освободи ме, освободи ме,
Открий ме , открий моя сигнал,
Почувствай моята болка

Освободи ме,Облекчи моето страдание,утеши ме,
Освободи ме
Разбери ме , разбери ме,
Осакати ме ,нарани ме,Освободи ме
 
Облекчи моето страдание,утеши ме,
Освободи ме
Облекчи моето страдание,утеши ме  
Хор Освободи ме ,Освободи ме,Почувствай,
Освободи ме,Почувствай моята болка,
Освободи ме , Почувствай моята болка

Освободи ме ,Господи,
Почувствай моята болка,Царю,
Почувствай моята болка,
Освободи ме,Почувствай моята болка,
Освободи ме,Почувствай моята болка,Господи

Освободи ме Освободи ме Освободи ме,
Облекчи моето страдание,утеши ме,
Освободи ме
Разбери ме , разбери ме,
Осакати ме ,нарани ме,Освободи ме
 
Облекчи моето страдание,утеши ме,
Освободи ме
Облекчи моето страдание,утеши ме  
Освободи ме, освободи ме,
Почувствай , освободи ме,
Почувствай моята болка,освободи ме,
Почувствай моята болка
Освободи ме ,Господи,
Почувствай моята болка,Царю,
Почувствай моята болка,Освободи ме,
Почувствай моята болка,Господи

Освободи ме Освободи ме Освободи ме,
Почувствай моята болка,Освободи ме,
Почувствай моята болка
Почувствай моята болка,
Почувствай моята болка

Преводът е мой
Dori me interimo adapare dori me Ameno ameno lantire lantiremo dori me Ameno omenare imperavi ameno Dimere dimere mantiro mantiremo ameno   Omenare imperavi emulari ameno Omenare imperavi emulari   Ameno ameno dore ameno dori me ameno dori me Ameno dom dori me reo ameno dori me ameno dori me dori me dom Ameno Ameno Ameno omenare imperavi ameno Dimere dimere mantiro mantiremo ameno   Omenare imperavi emulari ameno Omenare imperavi emulari   Ameno ameno dore ameno dori me ameno dori me Ameno dom dori me reo ameno dori me ameno dori me dori me dom Ameno ameno ameno dori me ameno dori me Dori me dori me…   Ameno Ameno dori Ameno dori me Ameno dori me   Ameno dom dori me reo ameno dori me ameno dori me Ameno ameno ameno ameno dori me Ameno Ameno dori me Ameno Ameno dom Ameno Ameno dori me Ameno Ameno dori me…
https://www.youtube.com/watch?v=RkZkekS8NQU

 





Тагове:   освободи ме,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6841024
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031