Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2021 23:14 - Майко , когато ги видех пред училището , бягах
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1819 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 12.06.2021 23:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 С малкия ми син разговаряме и аз исках да му обясня за наркотиците , колко са вредни и опасни .

Смятах , че ще говоря за нещо , за което той не знае .

...

Той ме прекъсна.

- Майко , още в първи клас аз като ги видех пред училището чичковците с лъскавите джипове , дето раздаваха на децата дъвки и бонбонки , бягах. Страх ме беше от тях.

Годината беше 1993г. Никой не забраняваше на чичковците да пресрещат децата.

Това беше злонамерено действие срещу нашите деца.

Вече осмокласник го чакахме вечер пред новото му училището , а наоколо обикаляха хулигани със спортни коли и спираха пред входа на училището . Мигар доброто ли ни мислеха.

Една сутрин със сестра ми отидохме до НДК и седнахме на пейка в градинката. Докато си приказвахме , забелязах двама цигани - мъж и жена . Почудих се , за какво са станали рано тези цигани.

След малко мъжът се спря под едно дърво , а жената отиде в тоалетната.

Появи се младеж , който разговаря с циганина , а после отиде до тоалетната.

Чак тогава осъзнах , че съм станала свидетелка на продажба на дрога . Схемата е много проста .

Мъжът чака клиента под дървото , жената слага дрогата в тоалетната. След като клиентът си плати , му казваха къде да си вземе стоката .

Попитах сестра ми , какво да правим . Циганите се разотидоха в различни посоки. Младежът и той си тръгна.

Аз не съм нито много наблюдателна , нито много проницателна , но някои неща се набиват в очи .

Ако искаха да си вършат работата , службите щяха да ги хванат много лесно.

Нямам думи да завърша .
Господ да пази децата ни !






Гласувай:
11



1. tonsun - За съжаление светът ни е изпълнен с ...
13.06.2021 12:01
За съжаление светът ни е изпълнен с всякакви "капани". И за малки, и за големи.
И ако не са свързани с пари, то определено са свързани с мноооооого пари.
И ако не сме способни да устояваме и не научим и децата си да устояват... жална ни майка.
Това, което наблюдавам обаче, ме кара да си мисля, че често спестяваме на децата си истината, "за да не ги стресираме". И ако ние им спестяваме нелицеприятните неща от живота, то Животът скоро им показва истинското си лице...
цитирай
2. panazea - Много си прав ! Трябва да си изработим имунитет.
13.06.2021 19:09
tonsun написа:
За съжаление светът ни е изпълнен с всякакви "капани". И за малки, и за големи.
И ако не са свързани с пари, то определено са свързани с мноооооого пари.
И ако не сме способни да устояваме и не научим и децата си да устояват... жална ни майка.
Това, което наблюдавам обаче, ме кара да си мисля, че често спестяваме на децата си истината, "за да не ги стресираме". И ако ние им спестяваме нелицеприятните неща от живота, то Животът скоро им показва истинското си лице...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6823007
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56387
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031