Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2021 15:32 - Шивачка
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1043 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Аз съм голяма шивачка . Още от малка нарязах красивия комбинезон с дантелите на мама от Германия , за да си направя бална рокля на куклата.

Милата ми майчица даже не ми се скара. И аз станах голяма шивачка. Научих се сама да шия на крачната машина. Баба ми Вела ме поощряваше и носеше своите дреи , а аз ги шиех и виках:

- Бабооо, уших ти още една дреа.

И се радвах да бъда полезна.

После започнах да кроя . Намерих си хубав модел по моя вкус в Burda , извадих си кройката , избрах си плата и си го скроих. Като почнах да шия , платът се нагърчи и аз разбрах , че няма да успея да я ушия тази рокля. Тогава мама занесе плата на истинска шивачка и тя ми я уши. Много е хубава , но няма да показвам снимката си с нея , защото е много хубава и ще ми завидят , пък аз изгубих някъде кройката. Роклята си е такава хубава , както в първия ден и аз я давам на внучката да я облича и да се гизди с нея.

После станах плетачка. Баба ми Ружа се опитваше да ме научи да плета дантелени якички и покривки , но аз стигнах само до синджирчето.

После плетох шапки , шалове и ръкавици на децата .

Ших гоблени , ших българска бродерия . Ще ви споделя , че това е като дрога.

Шия денем и нощем и докато не го свърша , не спирам . Ни ям , ни спя. Децата ми гладни. И реших , че това не е за мене и вече не го подхващам.

Събрах 1000 модела от всички крайща на България на диск.

Най-много да науча внучката на това , което мога , пък другото тя сама ще си го научи , според нейните вкусове.

Шивачеството отиде в миналото .

Хубав , приятен ден !

Панацея

Запълване с увивен бод на квадратна площ.

 

https://www.youtube.com/watch?v=9t2Rrn-FeHE

 





Тагове:   шивачка,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Хубаво е, когато предаваш на пок...
31.03.2021 16:37
Хубаво е, когато предаваш на поколенията дарбите си, Тони. Моята баба беше изключителна жена и умееше всичко, тя беше перфектна домакиня и каквото и да се захванеше го правеше с лекота... Питка да замеси беше страхотна, дреха да ушие и т. н. . Сега се опитвам с годините да науча и аз децата на това, което съм се понаучила да правят, защото можех още да взема от нейните дарби...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6896325
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930