Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2022 12:40 - Уикеда - свърши се тая
Автор: panazea Категория: Туризъм   
Прочетен: 2243 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Специален поздрав за блоговите кратунковци !
Но свърши се тая , ай йо !

Понеже не зная какво да направя,
когато те сваря сутрин в моята стая,
понеже и името ти даже не зная -
I"m sorry baby - хвани си трамвая.
Така се получи, защото се случи
да нямам идея къде да намеря онази,
които отдавна ме търси
и един за друг сме родени с нея.
Спрях да мисля, преценки да правя,
и казвах си "Чавдарче съм - не се колебая!"
и видех ли тъжна жена в беда, обръщах света за да я спася. Нали да правиш добро е добре, закрих амбазурата с мойто сърце и лягах под всеки изпречил се танк, а после със Такси ги изпращах до тях. Бях Батман и Робин Худ, Капитан Планета, Нощна смяна, Луд труд. Помагах, спасявах и себе си раздавах и мястото отстъпвах в тролея, трамвая и в моята стая. Но свърши се тая-я-иои... Уморих се, изтрих се, повярваи желая с една маневра да обърна трамвая, да карам в посока различна от тази, с фенер да потърся, да намеря онази, която не иска да бъде спасена. Чудеса от храброст не трябват за нея - за т"ва нека направо го кажа - Тя е спасителка, тя е спасителка, Тя е спасителката на плажа. Тя слунцето запалва, сипва си морето, и сяда да почива във пясъчно кресло. Бриза я погалва нежно по лицето, a вълните се надигат да виждат по-добре. Но дойде Септември, уцели ме кестен и вече съм свестен, наместен, известен с това, че успях да обърна трамвая, с това, че намерих "пчеличката Мая" - красива добра и нежна жена, прилежна, надеждна - жената мечта. Чавдарчето е вече весело дете - играе, пее, учи се, чете. Тръгнах да се давя, затисна ме небето и бях прегазен подло, от водно колело. Медуза ме опари и котва ме удари и без да се усетия стигнах дъното.
https://www.youtube.com/watch?v=SDM8A_ZQIWg 





Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6882548
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930