Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2022 15:34 - Пътеката над село Мугла
Автор: panazea Категория: Туризъм   
Прочетен: 1138 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пътеката над село Мугла

Може да ви изглежда много лесно , но изкачването да пътеката над село Мугла си е приключение .

Нищо не е така лесно , както изглежда.

https://www.youtube.com/watch?v=Li2KDluy8uc

   




Гласувай:
5



1. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
29.03.2022 19:22
Напомни ми младежките години!Благодаря ти!
С един приятел правехме състезания Той беше тренирал колоездене
По маршрута пресичахме и двойна ж.п. линия Минаваше експрес по това време Веднъж преминах при спуснати бариери, въпреки крясъците на кантонера, че експреса идва!

Да не загубя време, отчитахме го! ! Може би по тази причина, след дни сложиха милиционерски пост и край на състезанието ни!Правехме го в края на работното време! За около 10- 15 минути!
Тук, в Мугла, сигурно щях да го мина тогава този маршрут! Смущават ме само камънаците по пътеката С тогавашните гуми ,можеше щеше да стане и сакатлък!

Хубава вечер!
цитирай
2. panazea - Здравей , Лео !
29.03.2022 19:55
Мугла е красиво село , разположено в Родопите.
На мен ми беше трудно пеш да изкача височината над селото. Мама имаше високо кръвно , бях с децата , носех всичките багажи и се катерех нагоре. Давах кураж на децата , че ще се справят. Имам много хубави спомени от преходите в Родопите .
Гората ечеше. Много е приятно да се изкачиш и да чуеш екът на гората. Също толкова приятно , както разбиването на морките вълни в скалите.
Бих написала за Лъки , Мугла , Преспа , хижа Студенец .
И колкото по-диво е , толкова по-хубаво е !
Колело карам само по асфалта в града. Такава пресечена местност не е по възможностите ми.
Добре , че сте се спасили от влака !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6885474
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930