Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2023 13:45 - еее,защо,ЧупЕхте помпатЪ
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 703 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 02.05.2023 15:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Новата  Филусофия

/ ню вер-сшънн...

на чист Карандило Сливенско Ямболийскийй
/ даЙълект @


“Дилмано Дилберо., викам, да са земиш у ръце
дан са лигавиш и дан са пристискваш!
Ей ся ши стани пладня и ши напиче,
пък кат купайш, забраяш да са фкисваш.”

Чи кат са стегнах, чи купах, купах –
пусока дай ми и ни мойш ма стигна.
Кат са упомних – ма напекла ина луна!

То бива копан, ма глава дан дигна!?

И ся ми й дерт! Утиди тъй деня
и ич хабер ни щя да ми устави.
Ми аз сига ни знам пу ко да разбера
на сутринта или на ко гу мяза!?
Пък Марку ма пугледна, изрива,
димек: “Калино, си зими билешка!”
И яз гу гледам умну, гачи сми рода
и филусофски пу челоту са пучесвам.""

  Интернет б@лвоч...

Една О ЧУдомирка
/ тукъ...


ша давам сига  и  едноо, Примерну..@
от АсенУ-Градското..кафе..кеНефе@


ету..и моЙту..картинка...

image


  •  



Гласувай:
5



1. notfun - ....за що ли, да се мУча и азе..
02.05.2023 13:55
пРстинги..да прая, да джуркам.и тургам...

ма, то тук...било..леснууу....
матр'л..многуу..и разен.)))

@@@
цитирай
2. notfun - ...накъдетоо, и да сее @бърнаа...)
02.05.2023 14:00
вони, от, пЧилички и 100год..калинки..@
и, волни, карандилски..
Фърчащи, В2шки..


10:35 - Начин на писане
Уважаеми потребители! Напоследък забелявам в този сайт как повечето потребители пишат умишлено неграмотно, разделят буквите в думите и слагат големи букви в средата на думата или в края. Чудя се, обаче, дали наистина е умишлено или просто за привличане на вниманието? Освен това слагат запетайки, както им падне и не на място и в края на краищата става един миш-маш, от който нищо не се разбира. Ето и един пример:

" ladylady - що, не отидеш на пазарЯ,мила..) 24.04 10:17 там, е по интересноо..

и, що, за шизофренна
""либоф"" те мъчи..
вече, станаха,100 години

ако нема рима..питай, оназз..
баба росНа прецъфтляа
но, лу а ,сКумрия @"
цитирай
3. ladylady - " ladylady - що, не отидеш на пазарЯ,мила..) 24.04 10:17 там, е по интересноо..
02.05.2023 14:04
туканка, сам, пак..язЕ)

като млада, на 77..)))))))))))

празнУВаааме у, поТ КарандилЯ..
със баба Клеца, и 40г..рИкия...@

м у другото, Чудомир, е до..коленете ми/ в детската...))
цитирай
4. marana69 - ....мързи мее. чес ноо...затова, и се хиля тук,
02.05.2023 15:02
за, без пари..%


...кажете, пак..дообрее,че , не ми..и заплащат ))

ами, ако. биха, ''бяхаа'', били.. така, добри..ммм...?
ха ха ха....
цитирай
5. marana69 - марее, нее , не, и не..не ще мога да разбера,
02.05.2023 19:02
никогаа..
твоята''любов'',към дрти комунАнали,
като бай,дон тончо тикВоев@


Дон тончо, и бай лигльо, споко, не си анонимен,
.......?
и ,никъде,не съм говорила..за
половата ти, ''култура''...
Рошав@ папагал,повтаряш, 2 3 нетни клишета, от 13год..

един, умен коментар, не можеш, да ..понесеш, достойно..


Ц-ц-ц-ц-ц... Добре, че беше ти, та да ме "светнеш" щото аз доматето го 'рупам с колците и като се движа в София прескачам релсите, да не ме дрънне токЪТ!

Не знам кое точно ти дава правото да се изживяваш, като ментор в блог-а и да раздаваш купища непоискани съвети в ляво и в дясно, но ШЪ тЪ замолА да не ми го прескачаш, за да не се окаже, че си му се "наденала", а аз все пак имам полова култура и не го турАм във всяка смръдлива дупка.

Как и какво ще пиша не е твоя работа.
Коментарите ти не ме интересуват.
Мнението ти за мен ми е през... Фуя!

Така, че... БЕгай и досаждай другаде!

8. getmans1 - @ tonsun -
01.05 22:06
цитирай
6. notfun - нал..казаххх 99 хх
03.05.2023 06:39
тъ кът, си е тъ@ак...

Последни 20 регистрирани посетителя

00:12 - twohearts / и бабадела )
02.05 21:24 - tikoev
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1918930
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031