Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2022 00:16 - От толкова време и отново
Автор: panazea Категория: Тя и той   
Прочетен: 470 Коментари: 0 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Biagio Antonacci-Quanto tempo e ancora https://www.youtube.com/watch?v=exX1anWjI_0
Не повярвах , казах си :"Тя ли е или не е " , Сред толкова приятели не те очаквах тук Обикновена вечер и обичайната компания , ти винаги ми казваше: "Още ли си със своите? " И те придружаваше силно вълнение и те придружаваше винаги същата песен . От толкова време и отново ,караш ме да те чувствам в мене , От толкова време и отново ,се отразяваш в моите сетива , От толкова време и отново , ти си в центъра , Караш ме да се бъда зле и чувствам , че ако си отидеш сега , аз бих умрял , ако сега пак си отидеш ,любов , Сега толкова приятели , които също са и твои , виж ги добре , няма да се променят никога, поздрави и целувки и после си отиваш, Да , може би е по-добре , така не ще видиш , Да плача , а после да се смея , после малко да се пошегувам с теб , Да се престувам пред всички , че съм забравил , От толкова време и отново ,караш ме да те чувствам в мене , От толкова време и отново ,се отразяваш в моите сетива , От толкова време и отново , ти си в центъра , От толкова време и отново , отново ти , любов ! От толкова време и отново ,караш мее да те чувствам в мене , От толкова време и отново , се отразяваш в моите сетива , От толкова време и отново , ти си в центъра , От толкова време и отново , отново ти , любов !

Non ci credevo, ho detto: "и lei o no?" tra tanti amici non ti aspettavo qui solita sera e la solita tribщ tu che mi dici: "stai sempre con i tuoi?" e ti accompagnava, un emozione forte e ti accompagnava ancora, la solita canzone   Ma quanto tempo и ancora, ti fai sentire dentro? quanto tempo и ancora, rimbalzi tra i miei sensi? quanto tempo и ancora, ti metti proprio al centro? quanto tempo и ancora, mi viene da star male e sento che se te ne vai adesso, io potrei morire che se te ne vai adesso, ancora tu l"amore   ora tanti amici che sono anche i tuoi guardali bene, non cambieranno mai saluti e baci, poi, prendi e te ne vai   Sм, forse и meglio, cosм non mi vedrai piangere poi ridere, poi, prenderti un po" in giro fingere davanti a tutti, di aver dimenticato   Ma quanto tempo и ancora, ti fai sentire dentro? quanto tempo и ancora, rimbalzi tra i miei sensi? quanto tempo и ancora, ti metti sempre al centro? quanto tempo и ancora, ancora tu l"amore?   Ma quanto tempo и ancora, ti fai sentire dentro? quanto tempo e ancora, rimbalzi tra i miei sensi? quanto tempo e ancora, ti metti sempre al centro? quanto tempo e ancora, ancora tu l"amore? 




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6842639
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56403
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031