Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2022 12:30 - Любов до край с теб
Автор: panazea Категория: Тя и той   
Прочетен: 336 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Звездите са мои свидетели (Любов до край с теб)
Yıldızlar Şahidim (Aşk sonuna kadar senle)

Между два свята се връща любовта
Една надежда има вътре , разбери разбери
Тази любов никак не ще свърши
Тихо тихо ще живее
Звездите са свидетели за мен
На хиляда парчета да бъде сърцето ми  
Любов до край с теб
Наш път имаме заедно
Мечти в ръцете ни
Питай , даже да съм сигурна ,
ти питай
Обичам те , да ми кажеш , трудно ли е ?
Хайде докосни сърцето ми отново  
Любов до край с теб
Наш път имаме заедно
Мечти в ръцете ни
Питай , даже да съм сигурна ,
ти питай
Обичам те , да ми кажеш , трудно ли е ?
Хайде докосни сърцето ми отново 
Преводът е мой

İki dьnya arasında kavuşur aşk ortasında
Bir umut var iзimde anla anla  
Bu aşk hiз bitmeyecek
Yavaş yavaş yeşerecek
Yıldızlar şahidim karşımda
Bin parзa olsa da kalbim  
Aşk sonuna kadar senle
Yolumuz var birlikte Hayaller elimizde
Sor emin olsanda sen sor
Seviyorum demekmi zor Hadi dokun kalbime  
Aşk sonuna kadar senle
Yolumuz var birlikte Hayaller elimizde
Sor emin olsanda sen sor
Seviyorum demekmi zor
Hadi dokun kalbime yine
https://www.youtube.com/watch?v=_ofX0wmUKmA
https://www.youtube.com/watch?v=BKO-xj9z4Bg
https://www.youtube.com/watch?v=4V3ou9SIRoE








Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6895513
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930