Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2022 12:40 - Време за любов Франсоаз Арди
Автор: panazea Категория: Тя и той   
Прочетен: 616 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 24.03.2022 13:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Le temps de l"amour
C"est le temps de l"amour
Le temps des copains Et de l"aventure
Quand le temps va et vient
On ne pense а rien
Malgrй ses blessures
Car le temps de l"amour
C"est long et c"est court
Зa dure toujours
On s"en souvient
On se dit qu"а vingt ans
On est les rois du monde
Et qu"йternellement
Il y aura dans nos yeux
Tout le ciel bleu
C"est le temps de l"amour
Le temps des copains
Et de l"aventure
Quand le temps va et vient
On ne pense а rien
Malgrй ses blessures
Car le temps de l"amour
Зa vous met au cœur
Beaucoup de chaleur
Et de bonheur
Un beau jour c"est l"amour
Et le cœur bat plus vite
Car la vie suit son cours
Et l"on est tout heureux
D"кtre amoureux
C"est le temps de l"amour
Le temps des copains
Et de l"aventure
Quand le temps va et vient
On ne pense а rien
Malgrй ses blessures
Car le temps de l"amour
C"est long et c"est court
Зa dure toujours
On s"en souvient
On s"en souvient
On s"en souvient
On s"en souvient
On s"en souvient

https://www.youtube.com/watch?v=fCadGsFrj58 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
24.03.2022 13:52
Припомни ми ученическите години Тогава беше нашумяла Франсоаз Арди!.......
Спомням си, в гимназията, ученическа любов, братовчедка ми ме беше изпяла на родителите ми Успехът ми временно се беше сринал На всичкото отгоре, учителят по френски срещнал майка ми, беше зевзек и и казал ,че имам двойка по френски? Казах и, че това не е истина, само ме е изгонил от час/ метнах една чанта към приятел/
Не ми повярва,чак дотам ли съм докарал нещата покрай тази загубенячка ,да имам двойка по френски? Срам, невиждан!
Но на другият ден, учителят я намерил в училище и и се извинил Потвърдил думите ми Но в бележника си двойки и гонения отбелязвал еднакво! Замислил се , след като говорил с нея, че на мен прякорът ми е Французина, никой не знае френски по-добре от мен? И си спомнил ,че ме е изгонил, абсурдно е да имам двойка! Но, майка ми не одобри и гоненето
И направихме споразумение Учението на първо място, в свободното време спорт, ще уча ,каквото пожелая, след като завърша гимназия !Любовта, като и дойде времето, не сега!

Хубав ден!
цитирай
2. panazea - Много хубави спомени , Лео !
24.03.2022 14:23
leonleonovpom2 написа:
Припомни ми ученическите години Тогава беше нашумяла Франсоаз Арди!.......
Спомням си, в гимназията, ученическа любов, братовчедка ми ме беше изпяла на родителите ми Успехът ми временно се беше сринал На всичкото отгоре, учителят по френски срещнал майка ми, беше зевзек и и казал ,че имам двойка по френски? Казах и, че това не е истина, само ме е изгонил от час/ метнах една чанта към приятел/
Не ми повярва,чак дотам ли съм докарал нещата покрай тази загубенячка ,да имам двойка по френски? Срам, невиждан!
Но на другият ден, учителят я намерил в училище и и се извинил Потвърдил думите ми Но в бележника си двойки и гонения отбелязвал еднакво! Замислил се , след като говорил с нея, че на мен прякорът ми е Французина, никой не знае френски по-добре от мен? И си спомнил ,че ме е изгонил, абсурдно е да имам двойка! Но, майка ми не одобри и гоненето
И направихме споразумение Учението на първо място, в свободното време спорт, ще уча ,каквото пожелая, след като завърша гимназия !Любовта, като и дойде времето, не сега!

Хубав ден!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6875536
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56436
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930