Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2022 15:15 - Остериа Гостериа Гостилница
Автор: panazea Категория: Тя и той   
Прочетен: 701 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
OSTERIA NR.1 - ALVARO AMICI Osteria numero 1 con le donne n c"и fortuna mom nun vonno piщ bacioni ma soltanto dei milioni dammela a me Rosina dammela a me Rosм
Osteria della cenetta cosa fanno le servette se la fanno coi padroni che so tutti mascalzoni dammela a me Rosina dammela a me Rosм
Osteria della commare chi la prova ce ricore l"ha provata anche un soldato con la moglie d"un forzato dammela a me Rosina dammela a me Rosм
Osteria della Mariuccia quant"и bona la sarciccia ma и piщ bona fresca fresca specie accanto alla ventresca dammela a me Rosina dammela a me Rosм
Osteria del militare quest"estate vado al mare me la guardo dalla spiaggia dentro l"acqua e sulla barca dammela a me Rosina dammela a me Rosм
Osteria delle tre punte quant"и bona la sora Assunta con le punte del suo petto se ci prova sfonda il letto dammela a me Rosina dammela a me Rosм https://www.youtube.com/watch?v=dEpi6Nyb5oE  




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!!
23.01.2022 09:54
Ва френски също гост е hote Чете се "от"! Но "О" то има калпаче отгоре, което показва ,че след него е отпаднала буква Обикновено е Ес Наш не се чете
От всичко това правя извод ,че гост предшества италианската и френската форма на гост Върви се към опростяване,не към усложнямане
Ало, тракофоби, къде сте?
цитирай
2. panazea - Благодаря , Лео , за коментара.
23.01.2022 10:05
leonleonovpom2 написа:
Ва френски също гост е hote Чете се "от"! Но "О" то има калпаче отгоре, което показва ,че след него е отпаднала буква Обикновено е Ес Наш не се чете
От всичко това правя извод ,че гост предшества италианската и френската форма на гост Върви се към опростяване,не към усложнямане
Ало, тракофоби, къде сте?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6842938
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56403
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031