Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2022 10:24 - Не пишите мне писем, дорогая графиня
Автор: panazea Категория: Тя и той   
Прочетен: 208 Коментари: 0 Гласове:
2



Не пишите мне писем, дорогая графиня

никой тогава не предполагаше, че ще има подобни проблеми между Русия и Украйна ...

Изминаха почти три години откакто направих това видео... и искам да благодаря на всички, които гледаха и отбелязаха - всеки по свой начин, но все пак беше хубаво... Искам да споделя и каква е причината, която ме подтикна да направя това видео: имах приятелка от Украйна, с която до публикуването на видеото се разделихме... значи причината, поради която видеото съществува и реда на събитието в него , което е показано, отразява моите чувства към братския народ ... за съжаление никой тогава не предполагаше, че ще има подобни проблеми между Русия и Украйна ... благодаря на всички 

Вот прошло почти три года с тех пор, когда я сделал это видео...и я хочу поблагодарит всем, которые смотрели и отметили - каждый посвоему, но все таки было приятно...хочу еще поделиться какова причина, которая подтолкнула меня сделать это видео...вот в чем дело : у меня была подруга из Украины, с которой к моменту опубликования клипа , растались...так что причина, по которой существует видео и порядок событии в нем, который показан, отражает мои чувства к братскому народу...к сожалению никто тогда не догадывался , что между Росией и Украины будут подобные проблемы...спасибо всем

https://www.youtube.com/watch?v=fA0_He0_34Q

   




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6881925
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930