Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2022 09:51 - Валхала ме вика
Автор: panazea Категория: Тя и той   
Прочетен: 629 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.01.2022 10:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Валхала и Рагнар
Кораби по морето смели плават
Стари храмове и зелени поля
Всеки хоризонт е ново начало
Възход и власт  
Далече от фиордите и ледените бризове
Гарвани царуват над новите фронтове
Песни и саги за смелите съдби
Щитове и копия  
Клетви за вярност, палежи страшни
Заедно са всички във клан и род
Чук се чува и гърми светкавица
Люлее се кораба  
Ох-хо-ох Ехота на вечността
Ох-хо-ох Валхала ме зове
Ох-хо-ох Съдбата ни зове всички нас
Ох-хо-ох Валхала ме зове Валхала ме зове  
Кораби плават по всички морета
Кръв и слава по бойните поля
Щитове се разпадат от война
Желязо и стомана има там  
Огньове се надигат и камбани се чуват
Славен е родът на Один
Златен блясък и песни славни
Асгард ни зове  
Ох-хо-ох Вечността е наша, знам
Ох-хо-ох Валхала ме зове
Ох-хо-ох Съдбата всички ни зове
Ох-хо-ох Валхала ме зове Валхала ме зове
Вятърът и вълните ме носят мен

Вятърът и вълните ще ме освободят  
Ох-хо-ох Вечността е наша, знам
Ох-хо-ох Валхала ме зове
Ох-хо-ох Съдбата ще я променя
Ох-хо-ох Валхала ме зове
Валхала ме зове
https://lyricstranslate.com/en/valhalla-calling-valhala-i-ragnar.html
  Valhalla Calling - Miracle Of Sound | (Lyrics) Assassin"s Creed Valhalla

Ships on vigor of the waves are skimming
Barren summits to the verdant plains
Each horizon is a new beginning
Rise and reign
Far from the fjords and the ice cold currents
Ravens soar over new frontiers
Songs and sagas of a fate determined
Shields and spears
Vows of favour or the thrill of plunder
Pull together for the clan and kin
Clank of hammers and the crash of thunder
Pound within
Oh-ho-oh The echoes of eternity
Oh-ho-oh Valhalla calling me
Oh-ho-oh To pluck the strings of destiny
Oh-ho-oh Valhalla calling me
Valhalla calling me
Sails a" swaying on the crimson rivers
Blood and glory in the fighting fields
Shields a" shatter into splintered timbers Iron and steel
Fires are rising and the bells are ringing
Glory take us into Odin"s halls
Golden glimmer and the sound of singing Asgard"s call
Oh-ho-oh The echoes of eternity
Oh-ho-oh Valhalla calling me
Oh-ho-oh To pluck the strings of destiny
Oh-ho-oh Valhalla calling me
Valhalla calling me
Wind and the waves will carry me
Wind and the waves will set me free
Wind and the waves will carry me
Wind and the waves will set me free
Oh-ho-oh The echoes of eternity
Oh-ho-oh Valhalla calling me
Oh-ho-oh To pluck the strings of destiny
Oh-ho-oh Valhalla calling me
Valhalla calling me
 

https://www.youtube.com/watch?v=vOUKy_9N7Xc    





Тагове:   валхала вика,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6876583
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56437
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930