Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2016 15:38 - Кармично..
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1850 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 02.02.2016 16:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

       Кармично ...

  Водиш ме по тесни пътеки  и
  сумрачни коридори, караш ме,
  да се спъвам ,падам и ставам ..
  и на болката и самотата ,да устоявам ...

 Разпъваш на Кръст Сърцето ми 
  празно и болно ,и нехаеш 
  за тялото ми морно.....
  Защо мен избра,Равви ..

  От  всички  жени  безчет ...
  Аз да  преглътна  Срам и Безчест !
  Кой, ще  заплаче за мен сега ,
  и, кой ще погали  моята  снага  !

 В бурно море се озовах ,и не 
 виждах  дългоо ни лодка ни  бряг ...
 Очи  затворих и Съдбата  си приех отраз, 
 като най тежък и самотен Крах ..

А, аз бленувах,да се усмихвам само ,
и поне за малко ,да потръпна 
и усетя нечие силно рамо....
Как не заслужих твоето „Браво “!?


Оставих дом, и деца,и тръгнах сама по света..
Реших със Душата си да се преборя, и 
да намеря, най сетне радостта на покоя.
Ако те има там горе ,дай ми ответ, 
на колене те моля !!

 
Колко пъти изпита моята Вяра, 
колко пъти, до пропастта ме докара ..
Забравих ,да плача ,заключих сърцето си ,
и само нощем самотно прокапва сълза. ..

  Чуй ме ,ако искаш списък направи,
  и ,моята Душа на везната сложи ...
  но ,най сетне с мир ме дари, и
  моля те ,бащински благослови !!  

  Джули от Невърленд/ 2014
                     



Гласувай:
12



1. katara - https://youtu.be/Qok9Ialei4c
02.02.2016 15:48
никога не се продавайте за пари....
ще плачете после...
цитирай
2. blackpredator - :(
02.02.2016 15:53
кичозно эсть
цитирай
3. katara - батee, не е лесна и твоята,мн.си изкривен..
02.02.2016 16:09
като няма хляб, яжте пасти...
Джулия Антоанета
цитирай
4. blackpredator - никак
02.02.2016 16:31
заменям блог за расова кобила
Блеки I
цитирай
5. hloris - Неведоми са пътищата господни!
02.02.2016 16:33
Трябва да се подхожда с вяра,търпение и смирение най-вече.

"Господ ти затваря врата днес,за да ти отвори порта утре."

Вярата е най-важно,и сърцето,човек трябва да се научи да слуша най-вече сърцето си.
цитирай
6. milady - нидей са усмихваа...аз ша ти искам Главата, блога го дай на лида..
02.02.2016 16:47
blackpredator написа:
заменям блог за расова кобила
Блеки I

цитирай
7. katara - Xло,аз признавам само Вярата в себе си,всичко др.е причина за мързеливи и страхливи.
02.02.2016 16:55
hloris написа:
Трябва да се подхожда с вяра,търпение и смирение най-вече.

"Господ ти затваря врата днес,за да ти отвори порта утре."

Вярата е най-важно,и сърцето,човек трябва да се научи да слуша най-вече сърцето си.



пп
а бе,къде Го батко...
кой му седна на устата...
веселушка чувам потеглила с колелото,
да му носи вълшебни палачинки за чурката ..
обаждайте,бе хора.Аз кума ша ставам..

цитирай
8. hloris - Кума ли ше ставаш,Юлке?!?
02.02.2016 17:26
katara написа:
hloris написа:
Трябва да се подхожда с вяра,търпение и смирение най-вече.

"Господ ти затваря врата днес,за да ти отвори порта утре."

Вярата е най-важно,и сърцето,човек трябва да се научи да слуша най-вече сърцето си.



пп
а бе,къде Го батко...
кой му седна на устата...
веселушка чувам потеглила с колелото,
да му носи вълшебни палачинки за чурката ..
обаждайте,бе хора.Аз кума ша ставам..



И кой ша се жени в днешно време?!
Красавицата и звярът ли?!
Ам'чи той чиляка май са ша се трансформира в кученце на каишка....
хвала тебе,Господи! :)

Пък предатора за какви расови ездитни животни бълнува посред зима??!

цитирай
9. katara - Хлори мила, расовата кобилка и в смачканото блог бе ге се разпознава...
02.02.2016 17:40
да го видим как ша скочи Черният ат...
Дай Боже всекиму блогов Хепиенд,сестро..
Дамата с кученцето викаш....вай вай...
Да съ земат младите,да видят тее.....
Горчивооо!!
цитирай
10. milady - по Нова година стават чудеса ,и майстор Го я запря..
02.02.2016 18:29
по едноо време се уплаших ..
викам си тъз пъстрошийка,ще остане....
по„без пера “......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1075906
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031