Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2021 07:07 - Гуантанамера
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 651 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 14.11.2021 07:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Гуантанамера
Стихове Хосе Марти
Joan Baez - Guantanamera
Аз съм искрен човек
Където растат палмите
Аз съм искрен човек
Където растат палмите
И преди да умра
Да изпея стиховете на душата си  
Guantanamera, guajira Guantanamera
Guantanamera, guajira Guantanamera  
Моят стих е светло зелен
И огнено червен
Моят стих е светло зелен
И огнено червен
Моят стих е ранен елен
Който търси защита в планината  
Guantanamera, guajira Guantanamera
Guantanamera, guajira Guantanamera  
С бедните на земята
Искам да споделя съдбата
С бедните на земята
Искам да споделя съдбата
Потокът от планината
Ме радва повече от морето
Преводът е мой
 
Yo soy un hombre sincero

De donde crece la palma
Yo soy un hombre sincero
De donde crece la palma
Y antes de morir me quiero
Echar mis versos del alma  
Guantanamera, guajira Guantanamera
Guantanamera, guajira Guantanamera  
Mi verso es de un verde claro
Y de un carm’n encendido
Mi verso es de un verde claro
Y de un carm’n encendido
Mi verso es un ciervo herido
Que busca en el monte amparo  
Guantanamera, guajira Guantanamera
Guantanamera, guajira Guantanamera  
Con los pobres de la tierra
Quiero yo mi suerte echar
Con los pobres de la tierra
Quiero yo mi suerte echar
El arroyo de la sierra
Me complace mбs que el mar

Joan Baez - Guantanamera

https://www.youtube.com/watch?v=MRTC3cfWfGk

 





Тагове:   гуантанамера,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Уникална песен! Един от символите ...
14.11.2021 11:18
Уникална песен! Един от символите на Куба, заедно със "Сибоней" /любимата ми песен/.
Заглавието освен играта на думи, означава "Селска девойка от Гуантанамо".
Вдъхновена от теб качвам при мен "Сибоней". :)))
цитирай
2. panazea - Благодаря ,
14.11.2021 14:34
Дела !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6881991
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930