Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2010 10:40 - На учителя с любов
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 6961 Коментари: 30 Гласове:
36

Последна промяна: 15.09.2010 13:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        Искам да ви разкажа за моите учители - тези , които имаха голямо влияние във формирането ми като човек ! Защото ние човеците си влияем много или малко и стойностните хора остават трайни следи в нашето съзнание и служат за образец , който следваме. 
         Учителката ми по руски Ленкова беше слаба и нисичка , много жива и пъргава. Тя ни учеше на стихотворения и песнички ! Казваше , че падежите ще ги забравим , но песните ще пеем винаги. Тя ме импулсира да чета Руска класическа литература в оригинал , за да почувствам мелодията и красотата на произведението. Своята любов към руското изкуство тя предаде на мен и аз се прекланям пред гения на Пушкин , Лермонтов , Гогол, Достоевски , граф Толстой и Тургенев . 
Тази мила жена остана завинаги в моето сърце!
Здравствуйте , дорогая моя Ленкова , я буду помнить вас на всегда!
           Учителката ми по френски беше сладка дама . Сестримска беше ходила в Париж , носеше се по Парижка мода. Нейният стил на обличане, държане и маниери бяха на висота. На нея и Английската кралица можеше да завиди. Ние момичетата я гледахме с възхищение. Затова учехме френски с удоволствие .
По това време даваха филма " Падането на Римската империя " - супер продукция , с участието на София Лорен . Аз не виждах възможност да го гледам и затова реших да отида на кино в часа по френски . Обърнах се към моята преподавателка:
- Камарад ,- не знам дали знаете, но по това време всичи ни бяха другари , даже и учителките ,та затова й виках другарко .
- Камарад , трябва да отида да гледам един страхотен филм .
- Антоанета , ти знаеш че имаш час по френски !
-Така е , но нямам друга възможност да го гледам . Този филм не може да се пропусне.
- Добре тогава , излез тихичко , без да вдигаш шум , защото ще ме накажат.
- Благодаря!
И аз изхвръкнах от училището , за да гледам филма . Потопих се в невероятното представяне на събития и съдби , когато започва Залезът на Рим и вътрешните язви , които са унищожили империята.
Ma che`re Sestrimska , je t` embrasse!
       На всички преподаватели , които са дали частичка от себе си , БЛАГОДАРЯ !
Бъдете благословени !
На всички учители - Бъдете щастливи !












Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Поздрав,
15.09.2010 10:47
аз също имах щастието да уча с прекрасни учители - в 31 СОУ (тогава Димитър Полянов)
г-жа Андонова - български език и литература
г-н Коларов - алгебра
г-н Колев - химия
г-жа Караиванова - геометрия и стереометрия
г-жа Цонева - дългогодишен директор и преподавател....

Поздрав за всички тях, които бяха и изключителни като хора, и като преподаватели...
Валя
цитирай
2. boristodorov56 - Поздрав!
15.09.2010 10:49
http://www.youtube.com/watch?v=sczEBtOnD3k&playnext_from=TL&videos=izxywXWaazE&feature=grec_index
цитирай
3. valsodar - То си личи
15.09.2010 10:51
Личи си винаги, кой е попаднал на страхотни учители - станал е Човек ! :)
цитирай
4. panazea - Валя , само не ми казвай , че Ленкова е преподавала и на теб в 31! Ха ха , момиче!
15.09.2010 11:27
yotovava написа:
аз също имах щастието да уча с прекрасни учители - в 31 СОУ (тогава Димитър Полянов)
г-жа Андонова - български език и литература
г-н Коларов - алгебра
г-н Колев - химия
г-жа Караиванова - геометрия и стереометрия
г-жа Цонева - дългогодишен директор и преподавател....

Поздрав за всички тях, които бяха и изключителни като хора, и като преподаватели...
Валя

цитирай
5. panazea - Благодаря, ще го включа към постинга! С удоволствие ще си го изслушам! И ще се разтапям !
15.09.2010 11:31
boristodorov56 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=sczEBtOnD3k&playnext_from=TL&videos=izxywXWaazE&feature=grec_index

цитирай
6. panazea - Радо, добре дошъл !Благодаря! :))
15.09.2010 11:35
valsodar написа:
Личи си винаги, кой е попаднал на страхотни учители - станал е Човек ! :)

цитирай
7. stela50 - Много мил и трогателен спомен за любимите учители ...
15.09.2010 12:14
И аз нося имената на много от моите преподаватели в сърцето си с добри чувства .
Името Ленкова обаче за мен е свързано със студентските години - една невероятна преподавателка по руска литература, изключителна жена ,която за съжаление не е вече между живите ,доколкото знам .
Поздрави за постинга !
цитирай
8. troia - Здравей,
15.09.2010 12:17
много ми е приятно когато някой говори с уважение за учителите, защото по-често чувам обратното. Майка ми беше учителка и знам, че е трудна и неблагодарна професия. Поздравявам те за хубавия постинг.
цитирай
9. panazea - Таня, може би е същата ! Прегръдка , мила!
15.09.2010 12:23
stela50 написа:
И аз нося имената на много от моите преподаватели в сърцето си с добри чувства .
Името Ленкова обаче за мен е свързано със студентските години - една невероятна преподавателка по руска литература, изключителна жена ,която за съжаление не е вече между живите ,доколкото знам .
Поздрави за постинга !

цитирай
10. panazea - Много от учителите се раздават и са венец на своето съсловие! Поздрав за майка ти !
15.09.2010 12:25
troia написа:
много ми е приятно когато някой говори с уважение за учителите, защото по-често чувам обратното. Майка ми беше учителка и знам, че е трудна и неблагодарна професия. Поздравявам те за хубавия постинг.

цитирай
11. troia - Много мило,
15.09.2010 12:29
Благодаря ти.
цитирай
12. panazea - Това си е в кръвта ! Прадядо ми е бил учител , леля ми беше учителка , сега и синът ми е учител! Това си е съдба! :))
15.09.2010 12:37
troia написа:
Благодаря ти.

цитирай
13. lotos16 - Привет, Тони!
15.09.2010 13:31
Аз също имах прекрасни учители в Панагюрище. Спомням си за тях с уважение и признателност.
цитирай
14. cchery - Поздрави, Пан!
15.09.2010 14:31
За спомена, който съживи в мен! За онази частица от мен, която всичките ми учители са създали с присъствието или неприсъствието си като личности и професионалисти! Винаги е имало учители и даскали! Прегръщам и се прекланям пред първите и продължавам да вярвам, че вторите просто минават през личен период, който ще ги изведе на върха на учителите!

Пан, ако можеха преподавателките ти да те прочетат сега......
цитирай
15. panazea - Ха ха , за втори път ме питат .
15.09.2010 15:02
И кой е той?
цитирай
16. panazea - Да , Павлинче, трябва да им се отдаде заслуженото ! Поздрав за учениците и техните родители!
15.09.2010 16:50
lotos16 написа:
Аз също имах прекрасни учители в Панагюрище. Спомням си за тях с уважение и признателност.

цитирай
17. panazea - Почит и уважение! Те бяха и си остават върхове за мен! :))
15.09.2010 16:51
cchery написа:
За спомена, който съживи в мен! За онази частица от мен, която всичките ми учители са създали с присъствието или неприсъствието си като личности и професионалисти! Винаги е имало учители и даскали! Прегръщам и се прекланям пред първите и продължавам да вярвам, че вторите просто минават през личен период, който ще ги изведе на върха на учителите!

Пан, ако можеха преподавателките ти да те прочетат сега......

цитирай
18. erato7 - Благодаря, миличка! Стана ми ху...
15.09.2010 17:43
Благодаря, миличка! Стана ми хубаво, прочитайки постинга ти!:))
цитирай
19. ckarlet - Хубави спомени, Panazeа! Поз...
15.09.2010 17:51
Хубави спомени, Panazeа!
Поздрави и от мен!
цитирай
20. panazea - Защото аз го написах с любов ! А тя прелита ! :))
15.09.2010 17:54
erato7 написа:
Благодаря, миличка! Стана ми хубаво, прочитайки постинга ти!:))

цитирай
21. panazea - Наистина си спомням за тях с усмивка ! Благодаря , Скарлет О`Хара !
15.09.2010 17:56
ckarlet написа:
Хубави спомени, Panazeа!
Поздрави и от мен!

цитирай
22. анонимен - Читател - като чета
15.09.2010 18:02
думите на всички,си спомням част от стихотворение"...и всеки помни по един учител,/ръката му във тъмното поел!"
Поздравявам всички - учители, ученици - настоящи и бивши, и с благодарност автора на постинга !!!
цитирай
23. panazea - Благодаря! Днес едно момиче ми припомни първия учебен ден и се разплаках : http://cchery.blog.bg/drugi/2010/09/15/15-i-septemvri-vsiaka-godina-po-tova-vreme.605
15.09.2010 18:13
анонимен написа:
думите на всички,си спомням част от стихотворение"...и всеки помни по един учител,/ръката му във тъмното поел!"
Поздравявам всички - учители, ученици - настоящи и бивши, и с благодарност автора на постинга !!!

цитирай
24. priqtel12 - Чудесно е-
15.09.2010 21:15
да благодариш, спомняйки си за тях! Поздрави!
цитирай
25. razkazvachka - Поздрав и от мен!
15.09.2010 22:06
Цветно и красиво да е, да помнят децата ни своите учители, да избираме от тях най-добрите учители за следващите човечества - човешкият фактор е решаващия в човешките дела...:))))
цитирай
26. aqualia - Хубав постинг, Панацея! Развълнува ме.
15.09.2010 22:35
Припомних си и аз моите учители в НЕГ!
Толкова бяха колоритни и всеки остави следа у нас!
Гергина Тончева - литература
Васил Пернишки - литература
Ковачев - математика
Гроше - история и география
Туних - физика
Карин Стефанова - немски език, изкуствознание, екскурзоводство
Браде - немска литература
Стойков - руски език
и много, много други!
Благодаря ви учители мои, бъдете благословени, на който и свят да сте днес, поклон!
Благодаря ви, че ме преведохте за ръка през Рубикона на знанието!
цитирай
27. hel - Колко топло и обичащо е при теб! Н...
16.09.2010 04:05
Колко топло и обичащо е при теб! Направо ме размекна!
Светла учебна година за сина ти - учителя!
цитирай
28. yotovava - Не, не я познавам, зависи кога, аз съм випуск 1981
16.09.2010 09:59
panazea написа:
yotovava написа:
аз също имах щастието да уча с прекрасни учители - в 31 СОУ (тогава Димитър Полянов)
г-жа Андонова - български език и литература
г-н Коларов - алгебра
г-н Колев - химия
г-жа Караиванова - геометрия и стереометрия
г-жа Цонева - дългогодишен директор и преподавател....

Поздрав за всички тях, които бяха и изключителни като хора, и като преподаватели...
Валя


цитирай
29. inel379 - Паметта за доброто е жива!
16.09.2010 13:00
В семейството ни обгрижват с обич!
Учат ни на грижовност и отговорност!
Искат да постигнем повече в живота!
Не винаги могат да са ни максимално полезни чрез знанието!
Затова добрите учители заемат толкова важно място в процеса на израстването ни! Не ги забравяме! Не можем! Те завинаги остават в нас!
Пречупването на призмата...Личният избор...Реализацията ни...
На учитела с любов!
Емоционално и осмислено!
Поздрав!:)
цитирай
30. sestra - Ако първата стъпка на учителя е с любов,
16.09.2010 14:11
ученикът отговаря задължително по същия начин, рано или късно. Кога е без значение за учителя. Много се радвам, когато имам шанс да поздравя някой от старите хора на улицата, моите учители.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6897196
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930