Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2010 13:50 - Поздрав за приятелите
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 2444 Коментари: 12 Гласове:
24

Последна промяна: 16.09.2010 13:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И за всички останали , на които им харесва да си лежат в калта и да грухтят доволно !
"Ох ох , каква хубава лепкава кал ! А всички останали са боклуци ! "
Поздравлявам и тези , които са си заровили главата в пясъка , но е лъснал голият им задник !
Защото война в блога се води от три години . Не съм я създала аз ! 

Преди три години

http://radost4e.blog.bg/lichni-dnevnici/2007/06/10/aman-ot-zlobni-hora-sekirata-prekali-veche.78958

И сега :
http://rageagainst.blog.bg/lifestyle/2010/05/06/konflikt.540703
 


 

76. анонимен - ха-ха-ха!!!
31.08 10:27

ianchefff написа:

valsodar написа:


...
Но, да ми се твърди, че творец е единствено този, на който някой му плаща хонорар за да твори е.... меко казано тревожно, а по-точно казано смешно! :)))



Kъде Стефан е казал подобно нещо? Май съм пропуснал...



отново си бил с ниските обувки, малчо!


 


 


 

77. valsodar - ЯнчеФ, пак не си в час драги! :)))
31.08 10:29

ianchefff написа:

valsodar написа:


...
Но, да ми се твърди, че творец е единствено този, на който някой му плаща хонорар за да твори е.... меко казано тревожно, а по-точно казано смешно! :)))



Kъде Стефан е казал подобно нещо? Май съм пропуснал...




В темата на мазнюхата за хонорарите :)))


 

80. ianchefff - Ванка,
31.08 10:36

важното е, че съм най-готиният и най-четеният блогър и не се трия през два дни, майна.
Сеш" ли се?
:)


 

81. анонимен - Да бе,
31.08 10:45

ianchefff написа:

важното е, че съм най-готиният и най-четеният блогър и не се трия през два дни, майна.
Сеш" ли се?
:)



ти си нещо като второто аз на цефул!


 


 

128. анонимен - Hell,
31.08 19:45

mhm и аз ти се смях много, овца такава.
Тъп трол.


 

133. weronikas - Мила г-жо Съвършенство, аз нали Ви помолих да престанете да четете, щом това е в ущърб на душевното Ви равновесие.)))
31.08 20:12

анонимен написа:

Вероника, разбирам ви, вие сте от този тип, които ползват блога за КОШЧЕ ЗА ДУШЕВНИ ОТПАДЪЦИ. Вярно, че проблемът не е на ПИШЕЩИЯ, а на четящия, който, за жалост, се оказва, че рови на сульо и пульо в изпражненията, с извинение.



Ама Вие не, та не! Хем "кошче", хем четете, а?;))))) Иначе откъде ще знаете?!
Мдам, тук май всичко каквото е могло да бъде казано, е казано... Хубава вечер!


 

Открийте десет разлики !


Има нещо сбъркано ! Хайде, открийте го !
Един сайт не можете да оправите , как ще оправите държавата , че и Светът?
А коментарите на анонимните предизвикаха такива асоциации в мен ! :))





Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - Казах ли ти? Няма оправия!
13.09.2010 14:35
САмо КЕК ще ни оправи!
Кратък Етичен Кодекс!
Помниш ли как го създадох на времето, а ти го поразшири като светите отци..и нищо не стана.
Той е кратък и сладък!
Я да те изпитам за член първи!
цитирай
2. panazea - Пегасееееееееееееееееееее,
13.09.2010 15:08
ти си като струя свеж въздух , в спарената стая!
Песен на света !Сега се диша по-лесно!
Привет храбрецо ! Другите не смеят да коментират при мен , за да не ги бамнат! Ха ха !
цитирай
3. sestra - Защо не го припомните този КЕК?
13.09.2010 19:14
Не съм била на времето.
цитирай
4. анонимен - Може би коментират
13.09.2010 20:09
анонимно, защото им е неудобно, че го правят на сайта ти!
цитирай
5. razkazvachka - Войната е баща на всичко ...
13.09.2010 21:51
рекъл Хераклит, който пък по друг случай рекъл Панта реи!

А финикийските знаци, макар че били известни още тогава, защото на присъствалите на заседание на агората им се полагали по два обола на ден, чак двайсет и кусур века по-късно добили своята истинска стойност като майката им...
И какво ли не направили маймуните, за да станат хора, което пък хората няма да направят, за да научат мрежата на разни маймунски мурафети...
цитирай
6. ivanna4ev - От скоро съм тук и сигурно не знам ...
14.09.2010 02:06
От скоро съм тук и сигурно не знам много неща,но ми се струва panazea,че се хващаш на игра,която не е твоята игра.Мене мама ме е учила,че лайното колкото повече го пипаш,толкова повече мирише...
цитирай
7. cchery - От скоро съм тук и сигурно не знам ...
14.09.2010 09:41
ivanna4ev написа:
От скоро съм тук и сигурно не знам много неща,но ми се струва panazea,че се хващаш на игра,която не е твоята игра.Мене мама ме е учила,че лайното колкото повече го пипаш,толкова повече мирише...

Ох, пожелавам ти да не се разочароваш от това място след като изтече срока, през който ще ти харесва много. Точно както се случва и с мене!!!!

Пан, не те познавам лично, но това не ми пречи да те харесвам........ поне от нещата, които пишеш. Не знам дали ти отива или не тази игра/война, но те поздравявам, че я водиш! Защото и на мен ми писна! Писна ми някой да идва и да ми оаква хубавото местенце, което имам в блог.бг. Доскоро се въздържах от каквито и да било действия, но вече аман!!! Има толкова много неща, които да се направят за хората в страната, че направо не вярвам какви дребни душички има и какви нищожни са им заниманията!!!!! Като да идват и да....... злобеят по блоговете на хората. Имам предвид съвсем конкретен блогър и до час ще е ясно кой е! И на мене ми писна! :(((((((((((((((
цитирай
8. анонимен - Ал.Дюма - син :
14.09.2010 09:50
- Злословието и клеветата не биха имали такава сила, ако глупостта не им проправяше път.

- Много обидно е това, че човешкият ум има граници, а глупостта е безгранична.
цитирай
9. panazea - Пегас даде предложение блогърите да са толерантни един към друг и да се въздържат от остри коментари.
14.09.2010 10:25
sestra написа:
Не съм била на времето.

цитирай
10. panazea - Разказче, поздрав!
14.09.2010 10:34
Ти си железна!
цитирай
11. panazea - Хората си отиват и аз плача . Казваш да не обръщам внимание? Било, каквото било!
14.09.2010 10:36
ivanna4ev написа:
От скоро съм тук и сигурно не знам много неща,но ми се струва panazea,че се хващаш на игра,която не е твоята игра.Мене мама ме е учила,че лайното колкото повече го пипаш,толкова повече мирише...

цитирай
12. panazea - Прегръдка , миличко ! Те не могат да те стигнат , затова ! Пиши си твоето призвание! Те ще занемеят ! Вярвай ми!
14.09.2010 10:39
cchery написа:
ivanna4ev написа:
От скоро съм тук и сигурно не знам много неща,но ми се струва panazea,че се хващаш на игра,която не е твоята игра.Мене мама ме е учила,че лайното колкото повече го пипаш,толкова повече мирише...

Ох, пожелавам ти да не се разочароваш от това място след като изтече срока, през който ще ти харесва много. Точно както се случва и с мене!!!!

Пан, не те познавам лично, но това не ми пречи да те харесвам........ поне от нещата, които пишеш. Не знам дали ти отива или не тази игра/война, но те поздравявам, че я водиш! Защото и на мен ми писна! Писна ми някой да идва и да ми оаква хубавото местенце, което имам в блог.бг. Доскоро се въздържах от каквито и да било действия, но вече аман!!! Има толкова много неща, които да се направят за хората в страната, че направо не вярвам какви дребни душички има и какви нищожни са им заниманията!!!!! Като да идват и да....... злобеят по блоговете на хората. Имам предвид съвсем конкретен блогър и до час ще е ясно кой е! И на мене ми писна! :(((((((((((((((

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6883464
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930