Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 11:11 - Лоран
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 5850 Коментари: 32 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Действие трето

Лоран е готина дама .

                                   image

Пише статии и е на първа . Това й донася много главоболия. Някои й завиждат, други я обичат.

http://loran.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/07/20/investor-bg-skandalno-tolerira-krajbi-na-statii-ot-razkritia.579609


 

Появява се учителят . 

                                    image


Той смъмря Лоран и Мъро , че не знаят българска граматика. Иска да ги прати на поправителен.

http://rustam.blog.bg/zabavlenie/2010/05/31/nepriiatno.554453


 

Ако пратим на поправителен всички , ще трябва да се лишим и от правителство , и от парламент , и от държавна администрация.

Рустамич се ядосва,че не го слагат на първа. Модераторката не харесва късите му панталони. Така е , Рустамич , без ѕ панталони и в църквата няма да те пуснат .




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. samvoin - Къде се изгуби тва момиче?
11.09.2010 11:21
Къде се изгуби тва момиче?
цитирай
2. injir - Рустам - магарето/ не зная защо така ...
11.09.2010 11:53
Рустам - магарето/ не зная защо така му казват/ й досаждаше в блога, а също и други ,,храбри,, анонимни, непрекъснато я атакуваха, защото кой знае защо си мислят, че блогът си е техен.
цитирай
3. rustam - Тони
11.09.2010 12:37
В това действие на пиеската ти има няколко големи лъжи:

1. Че Надето( лоран) пишела статии. Тя не пишеше. Копираше статии на известни журналисти от сайта "Разкрития", основно. Надявам се, че правиш разлика между "писане" и "копиране". Сайтът "Разкрития" залага не на обикновените новини , тиражирани масово. Често изкарва скандални неща, благодарение на специалните контакти и усилия на авторите си. Въпросната блогерка на секундата им "гепваше" статиите. Проблемът е, че "Разкрития" и "днесбг", който е собственост на Инвестор ООД са конкуренти. Всеки се бори за място на пазара. Така ставаше, че като слагаха копираните статии от Надето на Първа страница, всъщност удряха нечестно конкурентите си...
Как е? Хващаш ли дотук?

2. Надето "изчезна" след като няколко конкурентни сайта, които тя крадеше, се хванаха здраво и си внесоха искове в съда. Капиш?

3. "лоран" не е готина дама. Готина дама е италианският модел от аватара. Надя си е типично селска буля.

4. injir - Този Блог е колкото твой, толкова и на анонимните. Защото си е на Инвестор ООД. Те са създали правилата и те са дали възможност да има анонимни. Има подобни сайтове, които нямат опция за анонимно коментиране.
Мислиш ли , че е случайно?
цитирай
4. sahajayoga - Лоран е готина
11.09.2010 14:24
харесват ми статиите и и с удоволствие ги чета представя действителноста такава каквато е. На който не му харесват статиите и да не ги чете но според мен си заслужават да бъдат прочетени , а колкото до граматическите грешки ако се зачетем по внимателно има ги във всеки блог , никой не е съвършен.
цитирай
5. injir - За анонимните - като не харесват ...
11.09.2010 16:20
За анонимните - като не харесват блога - да не ходят. Админите са създали блога за възпитани и културни хора.
цитирай
6. rustam - Ти откъде знаеш?
11.09.2010 16:28
Да не си админ?
Админите НЕ са създали Блога. Те са наемни работници тук. Блогът е създаден от собствениците по определена концепция. Щом тя допуска Анонимни - значи по дефиниция допуска да ходят където им е кеф!
На тях - не на теб!
цитирай
7. injir - Винаги има някой, който чете Ева...
11.09.2010 16:35
Винаги има някой, който чете Евангелието като дявола.
цитирай
8. blackpredator - :)))
11.09.2010 17:11
Че кое му е възпитаното в „Рустам – магарето...” би Инжир!?!?
Да, за възпитани и културни, но ти що щеш в него!?

Панацея, аз съм едно към едно съгласен с Рустам и констатацията му.
Нещо повече, мутантът на копипейстният свилорански грип в блога е вече епидемия.
Аз не пиша, но съм причастен към творците в блога. Гнусно е да ги търсиш сред плевелите ала Лоран
цитирай
9. injir - До отг.11
11.09.2010 18:48
Не си доразбрал. Прочети пак.
цитирай
10. ok3223 - В БГ
12.09.2010 05:27
страхливци с багер да ринеш и са много мощни, когато са аноними.
Не заграяват с пилешките си мозъчета, че всичко се записва от ДАНС и коо автоматично на машини, като "интересното" се маркира и отделя още по-автоматично. Така е и в Швеция.
Така че, анонимостта ви(ни), ако не сте платени ченгета шетащи по сайтовете е инфантилна самозаблуда.
Лоран поднасяше интересни материали и макар че ни ги харесвах всичките, не сме по един акъл я. четех ги с нтерес и сега ми липсват.
За мен и не само- празнината е осезателна.
Не знам на кого и за какво е пречела.
цитирай
11. tutankhamon661 - rustam
12.09.2010 08:48
Понеже е "селска буля", затова ли преследваше Loran и на лс? Кажи бе, ЛИЦЕМЕР! Тук едно говориш, а на нея друго. И точно ти ще бръщолевиш за добродетели!!! Какво разбираш от тези неща? Как е възможно да съществува толкова МРЪСЕН И ДОЛЕН КРЕТЕН като теб?!?
цитирай
12. pegas08 - Ле ле , Пан!
12.09.2010 11:24
Тук съм и ме няма!
Социална картина на откачени ли правиш?

С Рустам съм напълно съгласен!

Който копира, той не умира!

Лек ден!
цитирай
13. elinora - Лори е готина мацка! :)
12.09.2010 12:44
Всеки, който твърди обратното няма вкус :))))
цитирай
14. loran - Влизам само за да зарадвам Фараона ! ...
12.09.2010 19:55
Влизам само за да зарадвам Фараона ! Тъй нареченото ми напускане няма нищо общо с които и да е сайтове ! колкото това да ти се иска рустам .Решението е напълно мое.Не мисля да се обяснявам на никoй .Елинор,Панацея и всички останали приятели липсвате ми ,но наистина вече нямам физическа възможност да съм тук .Някой ден когато изляза в дълъг отпуск ще се върна пак;) И на всички злоби.Не можете да си представите колко яка мацка съм .... само може да си мечтаете
цитирай
15. анонимен - правилно!
13.09.2010 09:12
лоран е нИва, пълна с кукуруз! :)))))
цитирай
16. panazea - Ами на мен ми липсва ! Сигурно не вижда смисъл да пише тук и да води битки !
13.09.2010 10:20
samvoin написа:
Къде се изгуби тва момиче?

цитирай
17. panazea - Инджи , миличко ! Гуш!
13.09.2010 10:23
injir написа:
Рустам - магарето/ не зная защо така му казват/ й досаждаше в блога, а също и други ,,храбри,, анонимни, непрекъснато я атакуваха, защото кой знае защо си мислят, че блогът си е техен.

цитирай
18. panazea - Инджи, много те обичам !
13.09.2010 10:27
injir написа:
За анонимните - като не харесват блога - да не ходят. Админите са създали блога за възпитани и културни хора.

цитирай
19. panazea - Рустамич! Ти си знаеш!
13.09.2010 10:29
rustam написа:
Да не си админ?
Админите НЕ са създали Блога. Те са наемни работници тук. Блогът е създаден от собствениците по определена концепция. Щом тя допуска Анонимни - значи по дефиниция допуска да ходят където им е кеф!
На тях - не на теб!

цитирай
20. panazea - :))
13.09.2010 10:34
blackpredator написа:
Че кое му е възпитаното в „Рустам – магарето...” би Инжир!?!?
Да, за възпитани и културни, но ти що щеш в него!?

Панацея, аз съм едно към едно съгласен с Рустам и констатацията му.
Нещо повече, мутантът на копипейстният свилорански грип в блога е вече епидемия.
Аз не пиша, но съм причастен към творците в блога. Гнусно е да ги търсиш сред плевелите ала Лоран

цитирай
21. panazea - Катана, това не го знаех ! Благодаря за инфото!
13.09.2010 10:40
katana написа:
си досаждат, де. Рустам е на път да хлътне с 250 лева.

цитирай
22. panazea - Така е! Записват се IP ,кой с кого какво ! И затова интернет е бавен !
13.09.2010 10:41
ok3223 написа:
страхливци с багер да ринеш и са много мощни, когато са аноними.
Не заграяват с пилешките си мозъчета, че всичко се записва от ДАНС и коо автоматично на машини, като "интересното" се маркира и отделя още по-автоматично. Така е и в Швеция.
Така че, анонимостта ви(ни), ако не сте платени ченгета шетащи по сайтовете е инфантилна самозаблуда.
Лоран поднасяше интересни материали и макар че ни ги харесвах всичките, не сме по един акъл я. четех ги с нтерес и сега ми липсват.
За мен и не само- празнината е осезателна.
Не знам на кого и за какво е пречела.

цитирай
23. panazea - Фараоне , знам че исках да защитаваш ! Затова те поздравлявам ! И си с ника си , въпреки ,че можеш да си навлечеш неприятности!
13.09.2010 10:42
tutankhamon661 написа:
Понеже е "селска буля", затова ли преследваше Loran и на лс? Кажи бе, ЛИЦЕМЕР! Тук едно говориш, а на нея друго. И точно ти ще бръщолевиш за добродетели!!! Какво разбираш от тези неща? Как е възможно да съществува толкова МРЪСЕН И ДОЛЕН КРЕТЕН като теб?!?

цитирай
24. panazea - Поете, поздрав!
13.09.2010 10:46
pegas08 написа:
Тук съм и ме няма!
Социална картина на откачени ли правиш?

С Рустам съм напълно съгласен!

Който копира, той не умира!

Лек ден!

цитирай
25. panazea - Поздрав, Елинорче!
13.09.2010 10:50
elinora написа:
Всеки, който твърди обратното няма вкус :))))

цитирай
26. panazea - Лоран, поздрав мила! Знам,че си пълна с енергия!
13.09.2010 10:53
loran написа:
Влизам само за да зарадвам Фараона ! Тъй нареченото ми напускане няма нищо общо с които и да е сайтове ! колкото това да ти се иска рустам .Решението е напълно мое.Не мисля да се обяснявам на никoй .Елинор,Панацея и всички останали приятели липсвате ми ,но наистина вече нямам физическа възможност да съм тук .Някой ден когато изляза в дълъг отпуск ще се върна пак;) И на всички злоби.Не можете да си представите колко яка мацка съм .... само може да си мечтаете

цитирай
27. panazea - Забавляваш се ти !
13.09.2010 13:42
Аз си харесвах Лоранчето . И на мен тя не ми пречеше ! Някой завидя на момичето , че е хубаво и умно . Някой , който нищо не създава !
цитирай
28. mikino - :(
13.09.2010 14:12
Хайде пак се почна!!! Стига бе хора бе! Не разбрахте ли, че това е целта - да се изпокараме. И Рустам и Лори са готини хора! Съжалявам, че Лори прекрати пребиваването си в блога, но от една страна я разбирам - твърде много станаха злобните хора! Не съм прочела линка към блога на Рустам все още, но каквото и да пише там, не съм убедена, че трябва да става причина за излишни спорове.
цитирай
29. panazea - Миленче, привет!
13.09.2010 15:18
Вече трети път не ми дават да си запиша коментара!
:))
Ах ах !
цитирай
30. panazea - Миленче, ами те ги изгониха!
13.09.2010 15:20
За какви спорове става дума !Харата си отиват един по един .
Тук едни си позволяват да гонят други, щото ги недолюбват , и им пишат анонимни коментари! Капиши?
цитирай
31. tutankhamon661 - loran
14.09.2010 01:16
loran написа:
Влизам само за да зарадвам Фараона ! Тъй нареченото ми напускане няма нищо общо с които и да е сайтове ! колкото това да ти се иска рустам .Решението е напълно мое.Не мисля да се обяснявам на никoй .Елинор,Панацея и всички останали приятели липсвате ми ,но наистина вече нямам физическа възможност да съм тук .Някой ден когато изляза в дълъг отпуск ще се върна пак;) И на всички злоби.Не можете да си представите колко яка мацка съм .... само може да си мечтаете

Уау! Определено ме зарадва.
Няма нужда да обясняваш, че си страхотна мацка - всички го знаят. Нали се сещаш какво прави Рустам на онези твои снимки, които ти публикува в блога преди време? Едновременно с това го е яд, че НИКОГА няма да те има. Така са устроени повечето хора - най-много злобеят срещу недостижимото, което е и най-желано. Рустам много би искал да общува с теб вместо с Shtrakalka, ама нъц! Не очаквай да го преодолее. Теб никой не може да те забрави.
цитирай
32. tutankhamon661 - mikino
14.09.2010 01:22
mikino написа:
Хайде пак се почна!!! Стига бе хора бе! Не разбрахте ли, че това е целта - да се изпокараме. И Рустам и Лори са готини хора! Съжалявам, че Лори прекрати пребиваването си в блога, но от една страна я разбирам - твърде много станаха злобните хора! Не съм прочела линка към блога на Рустам все още, но каквото и да пише там, не съм убедена, че трябва да става причина за излишни спорове.

Не знам как си стигнала до ЗАБЛУДАТА, че Рустам е "готин" човек, но очевидно си се хванала на лицемерните му игрички. Основното му занимание е да праща обидни и заплашителни лс на различни блогъри. Най-често го правеше спрямо Loran, но знам и други. Той стои зад повечето анонимни, които самата ти заклеймяваш, защото не подозираш, че са негови коментари.
В началото и аз не знаех много неща за blog.bg, но се намери кой да ми ги обясни, а и натрупах лични впечатления. Сега се чудя на някои мои предишни реакции. Повярвай, ти също ще промениш мнението си по много въпроси, когато събереш необходимата информация!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6893576
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56448
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930