Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2010 16:51 - България като най- големият бардак на Европа
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 18956 Коментари: 59 Гласове:
28



        Идвай народе , пълпи се ! Тук е раят на земята! Цигари ли не щеш , проститутки ли не щеш!

Можеш да си пиеш менте , да си намериш хубава циганка , почти без пари! Пушиш си навсякъде! Лайф!

Защо ви е да ходите другаде , като тук всичко си имаме!

Когато бяха малки децата , влизам в закусвалня! Там като лисичарник ! Бягам , щото ми е мил животът ,моят и на децата!

Сядам на пейка , пристига ми някоя фльорца , крак връз крак и пали цигара и аз пак бягам! Щото съм учтива и не искам да я набия там за глупавото й поведение! Отиде детето в интернет клуб , там някакви съмнителни субекти , леле мале ! Приличат на наркотрафиканти и уличници! И аз моля сина си да си тръгва! Ако се сбият да не стане невинна жертва! Добре ,че децата ми са разбрани и напускаха! И така половината България е ТАБУ за мен , щото не искам да бъда тровена!

И когато цяла Европа заяви , че няма да се пуши на обществени места , нашите дупедавци забравиха ,че са Европейци и хоп се извъртяха като фурнаджийски лопати!

Що бе , слуги на народа ? Що така ? Или сте Европейци или сте диваци! Не го ли разбрахте! И така направихте България най-големия БАРДАК на Европа! Да ви е честито! Утре да ви се връща! Ама двойно! Щото аз съм ларж!

 

БЛОГ ВЪЛНА !!! 

МОЛЯ КОПИРАЙТЕ И РАЗПРОСТРАНЕТЕ И ЧРЕЗ ВАШИТЕ БЛОГОВЕ! БЛАГОДАРЯ!

 

image 

http://rpatel.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/04/28/dobre-doshli-v-stranata-na-tiutiuneviia-turizym.535964

 image

http://thomas.blog.bg/politika/2010/04/28/niakoi-nedostatychno-izvestni-fakti-za-pusheneto.535895



Тагове:   България,   най,   бардак,


Гласувай:
30


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. phoenix2000 - Верно е
28.04.2010 17:06
в цивилизованите западни държави се живее много тежко, защото има правила и се работи.
за българина правилата са смърт, а не разбира, че в правилата се крие свободата и просперитета, защото вина има и макар и малка поединично във всеки
жалко за хората, които са съзнателни на изчезване са, от друга страна средата определя и поведението на масовия българин - омагьосан кръг, трябва да се излиза вече от него, но е почти невъзможно, необходими са десетилетия
цитирай
2. pegas08 - БРАВО, БОЕЦО!
28.04.2010 17:12
Боят започна!

Малко спомени ...
Преди година, по това бунтовно, априлско време,заявих на всеослушание, че сме целокупно в Зелника на Европа.
Тогава бях деликатен , не както сега, след една година блогуване.

Някои лапнишарани, заявиха,без да схванат евфемизма, че те , видите ли , Зелник не обичат.

А Пегас говореше за едно ... друго нещо!

Сега има потвърждение на хипотезата ми.

НЕ САМО НИЕ СМЕ В ЗЕЛНИКА, НО И ЗЕЛНИКЪТ Е В НАС!

КАКВО ДА СЕ ПРАВИ?

Да се примирим , с обективните природни закони, както Нютон и

да си вземем противогаз!

Бизнесът, господа, бизнесът!

цитирай
3. panazea - phoenix2000,
28.04.2010 17:30
Ако правилата се спазват и всеки си знае мястото , ще има много по-малко злоупотреби , щото ще ги е страх да не си навредят на името! Имиджът , демек!
А сега какво? Всички през просото!
И който не е наклонен на разбойничество , за него няма живот! щото в такава среда виреят само разбойниците!
цитирай
4. анонимен - мнение
28.04.2010 17:32
Браво на авторката, по-точно и вярно от това не може да бъде !
цитирай
5. panazea - Пегасеееееееее ,
28.04.2010 17:32
Зелникът ! това не се забравя! И как чакаше да ти изтрият поста!
Е , сега вече излизат наяве много от недъзите на обществото , като въшка на чело! То просто не може да се скрие! Привет за теб!
цитирай
6. panazea - анонимен,благодаря!
28.04.2010 17:34
Целта ми е България наистина да стане Раят на Земята!
Между впрочем имам много приятели пушачи!
цитирай
7. eien - България няма как да стане рая на земята
28.04.2010 18:33
..ама да си помечтаем...
цитирай
8. phoenix2000 - Верно е
28.04.2010 18:55
... да си помечтаем ...
цитирай
9. panazea - eien, поне да издигнем глас , че това беззаконие вече не се търпи!
28.04.2010 19:05
И полека лека да си подредим татковината !Ей , затова пиша!За да започнат нещата едно по едно да се оправят!А иначе и аз си мечтая: България , най-желаната дестинация за любителите на природа и архиология!
цитирай
10. panazea - Фениксче , харесва ми името ти !
28.04.2010 19:07
Винаги започва отначало ! Да си помечтаем! Когато има такива хора около мен , аз се отдавам на мечти!
цитирай
11. razkazvachka - ... и игралните домове -
28.04.2010 19:37
ако европата иде тук да се занимава с мръсничките си страсти, то изтокът иде насам да повърти рулетката...
и не ме интересува нито европата, нито изтока - въпросът е в нашите деца - ние сме си у дома, а сме напускали всякакви смрадливци, включително и такива, на които в паспортите пише "българи"...

Поздравления за гражданската ти позиция!
цитирай
12. анонимен - Първата закана на новия перушан здравен министър беше:
28.04.2010 19:45
"От Първи май забранявам всякакво пушене!" На което днес порламентарната група на ГЕРБ каза: "ЯДЕЦ! ЩЕ СИ ПУШИМ." Отново пълно съответсвие между думи и дела.
цитирай
13. анонимен - Че защо им е да забраняват пушенето?
28.04.2010 20:33
Нали вдигнаха акциза и цените на цигарите.Това беше основната цел на пушилката.Какво здраве,какви пет лева.Сега ще намалят парите за болничните,но ще вдигнат лекарствата и потребителската такса.Ще ни накарат всяка година да си вадим медицинско и то ще скочи на 20 лв. и т.н.
цитирай
14. vestvi - Пуша!
28.04.2010 20:35
И въобще не ме дразнят тези дето не пушат:))))))))
Сериозно. И без закони пуша настрани и не искам на никой да преча.







цитирай
15. анонимен - Абе хубаво,
29.04.2010 01:17
Но защо за всичко всички, трябва да ни сравняват с Европа. И папуасите не пушат.
Аз не желая да приличам на другите, та ако ще и да са по-по-най европейци. Безличие, макар и здравословно:(
цитирай
16. анонимен - За и против бардака
29.04.2010 07:22
Че сме бардак - ясно. Ама харесва ли ни? Като чета, на око преценявам: 20% са "против", останалите са "за" !Дори няма въздържали се. Тъй, че, не знам дали ще се закрие това еврозаведение, дали ще се разработи, или ще ни изтрият от членския евросъстав. Язък за 20-те%!
цитирай
17. анонимен - Никол
29.04.2010 07:27
Вярно е че сме бардак на Европа.С това правителство с тая безработица с тия ниски заплати и високи цени и такси.Е.Как искате да живеем благополучно?Съвсем нормално да сме бардак.Даже бардак е меко казано.Чисто гето сме си ние тука.И с това циганско племе дето живее в крайни квартали на големите градове.
цитирай
18. rpatel - Супер! Благодаря! :-))
29.04.2010 09:06
Супер! Благодаря! :-))
цитирай
19. 0rth0d0x - Здравей Панацея
29.04.2010 10:13
С квалификацията БАРДАК съм съгласен, само не ми харесва усещането за лека агресия с която коментираш пушачите.
Половината България е табу казваш?
Ако визираш пушачите, боя се че трябва да прекратиш комуникацията си с повече от половината България.
Хубав ден:)
цитирай
20. pin777 - Е хайде да го кажа в по-съкратен и ясен вариянт
29.04.2010 10:39
За да няма обидени.
Пример:
Аз съм любител на стрелковото оръжие. И харесвам да си стрелям навсякъде. Дали ще е 'здравословно' за околните, макар и да си мисля, че се съобразявам с тях ? :D
цитирай
21. 0rth0d0x - pin777, вие не сте пушач, нали? :)
29.04.2010 10:45
pin777 написа:
За да няма обидени.
Пример:
Аз съм любител на стрелковото оръжие. И харесвам да си стрелям навсякъде. Дали ще е 'здравословно' за околните, макар и да си мисля, че се съобразявам с тях ? :D

Предпочитам любител на стрелковото оръжие да ме застреля, вместо да чета абсурдни сравнения на заклети непушачи относно толерантността на пушачите към околните...
цитирай
22. pin777 - Като си го прочетох и видях, че няма да е ясно пак..
29.04.2010 10:55
Сега никой не казва, че трябва да се забранят навиците и 'удоволствията' на всеки. Всеки човек си има собсвен мироглед за живота, живее си така както му харесва. Забраните са тези, които спират това. Но, има едно голямо 'НО', и то е в частност тука го сравнявам с пушенето /избора/. Прави се с цел предпазването на околните от така да го наречем , 'натрапване', силна дума но образно казано.Един вид останалите трябва да се съобразяват с 'избора' на пушача. Защото пушача в затворено помещение пуши и 'кара' и останалите да го правят дишайки неговия дим. А това един вид е нарушаване на тяхното право да 'изберат'.
цитирай
23. ok3223 - ИЗМАМАТА
29.04.2010 11:01
Пушилката беше, както пише колега по-горе, да вдигнат акциза, цените на цигарите и САМО ЗА ТОВА. Интересува ги нашето здраве като ланския сняг. Търсят се измислени причини за вдигане на данъците, на ДДС, а от там и на цените на всичко, което копуваме от магазините, за да напълнят проваления поради некадърността на БъБъ-то и Дянковчето годишен бюджет на държавата.
КАТО ЗА УВЕЛИЧЕНАТА ПОРАДИ НЕКОМПЕТЕНТНОСТ И НЕКАДЪРНОСТ 3 ПЪТИ ТЕЖЕСТ НА КРИЗАТА ПЛАТИМ ТОТАЛНО
САМО НИЕ, ОГРАБЕНИЯ И ОБЕДНЯЛ БЪЛГАРСКИ НАРОД.
Така е когато некомпетентен и глупак е избран от найвници и глупци да им управлява държавата.
цитирай
24. 0rth0d0x - Нима искаш да кажеш, че
29.04.2010 11:31
pin777 написа:
Сега никой не казва, че трябва да се забранят навиците и 'удоволствията' на всеки. Всеки човек си има собсвен мироглед за живота, живее си така както му харесва. Забраните са тези, които спират това. Но, има едно голямо 'НО', и то е в частност тука го сравнявам с пушенето /избора/. Прави се с цел предпазването на околните от така да го наречем , 'натрапване', силна дума но образно казано.Един вид останалите трябва да се съобразяват с 'избора' на пушача. Защото пушача в затворено помещение пуши и 'кара' и останалите да го правят дишайки неговия дим. А това един вид е нарушаване на тяхното право да 'изберат'.

ако непушача наистина не желае да е в компанията на пушач, ще седи насила в такова помещение?
Ето-самата Панацея сподели, че избягва по-всички възможни начини пушачите.
Тя е направила избор за себе си.
Лично аз никога не съм имал желание да търся компанията на непушачи, точно обратното (както споделих в един коментар при Томас).
Именно заради станалите вече пословични (особено последните месеци) техни права и агресията с която обобщават и квалифицират нашите вредни и не толкова навици.
цитирай
25. анонимен - Такава ни е всичката работа. Деп...
29.04.2010 11:48
Такава ни е всичката работа. Депутатите за всичко гласуват според личната си изгода.
цитирай
26. panazea - 0rth0d0x,
29.04.2010 11:53
Тази статия не е насочена срещу пушачите! Тя алармира за правила!
Сега никой не коментира ,че във влаковете не се пуши!
Ето това се наричат правила! Хората си го знаят и си го спазват !
Моите колеги не пушат в мое присъствие ! Те си знаят !
И не защото съм ЛОША , а защото ми ПРИЛОШАВА от тютюневия дим . Нещо като алергия!
Когато отида да ям една шкембе чорба , трябва ли да ме опушат и да ми смърди косата и дрехата , щото съм имала неблагоразумието да искам една чорба! Нали разбираш , яденето е несъвместимо с пушенето! Това е!
Аз искам правила!
А вдигането на акциза е като Сухия режим в Америка , начин за забогатяване на бандитски групировки! Сега те трупот несметни печалби , а хазната остава празна! Ядец!
цитирай
27. xxxx - Бръкна ми в кривото гърло..
29.04.2010 12:17
като кон с капаци си малко, разглеждаш конкретиката на една точка.. в написаното от теб, да, чете се локигата, но България не е БАРДАК в 100-те%, някъде около точката е, на задника.. но не е бардак..
Бръкнахте в душите на пушачите.. по бившото съм на дима, цигарения, АЗ де, но така както си го описала ми става жал.. ходите по доста от ограниченията, а има толкова други практични решения..
и в крайна сметка избор е.. просто вчера н я к о й го каза, а аз ще пресъздам по разбирането: "Стена е, по решението, а не е по табелките и броя на масите.." демек, истината се крие в красотата на помещенията, а не в това до колко обществено ще е МЕСТОТО.. Относно децата, ако съм родител, и съм пушач, много ясно, че ако съм ЗА възпитанието ще се набутам в стаята на непушачите..
ммддааа
иначе ти се хиля..
:)) готино така
цитирай
28. pin777 - 25. 0rth0d0x
29.04.2010 12:20
Е сега не усещаш ли, че звучиш малко егоистично ;) На публични места и особено в заведения как да 'избягват' ? Ще отидат семейство с децата си на пицария да речем и какво ? Децата да 'избягват' 'компанията' на 'цигарения дим' на чичковците,батковците и какичките щото така ще нарушат избора на пушещите ? Или в сладкарница, в държавно учреждение където се редиш на опашка я за документ или да дадеш пари на държавата и да избягваш...
цитирай
29. panazea - Разказче , игралните домове ,
29.04.2010 12:25
са една много голяма тема за обсъждане! Хората искат да си почистят домовете , а ние събираме боклука на целия свят! Сърдечно благодаря!
цитирай
30. panazea - kushel ,едно е да декларират желание ,
29.04.2010 12:27
друго са ФАКТИТЕ! Те ни показват , че парламентът не е дорасъл на нивото на своя електорат! :))
цитирай
31. panazea - Целта им не е здравето на хората , а големите печалби , които ще измъкнат бандитите , хазната пак е празна!
29.04.2010 12:29
анонимен написа:
Нали вдигнаха акциза и цените на цигарите.Това беше основната цел на пушилката.Какво здраве,какви пет лева.Сега ще намалят парите за болничните,но ще вдигнат лекарствата и потребителската такса.Ще ни накарат всяка година да си вадим медицинско и то ще скочи на 20 лв. и т.н.

цитирай
32. panazea - vestvi,с теб винаги ще се разбера!
29.04.2010 12:30
Знам го! Привет!
цитирай
33. panazea - Аз съм против двойния стандарт на управляващите!
29.04.2010 12:33
анонимен написа:
Но защо за всичко всички, трябва да ни сравняват с Европа. И папуасите не пушат.
Аз не желая да приличам на другите, та ако ще и да са по-по-най европейци. Безличие, макар и здравословно:(

Когато да вдигат цените , се равняваме с Европа , щото така било там!
Когато да изравним законодателството , не сме с Европа , щото не ни уйдисва!
цитирай
34. 0rth0d0x - Ами аз съм ЗА да се направят заведения за пушачи и непушачи отделно
29.04.2010 12:33
pin777 написа:
Е сега не усещаш ли, че звучиш малко егоистично ;) На публични места и особено в заведения как да 'избягват' ? Ще отидат семейство с децата си на пицария да речем и какво ? Децата да 'избягват' 'компанията' на 'цигарения дим' на чичковците,батковците и какичките щото така ще нарушат избора на пушещите ? Или в сладкарница, в държавно учреждение където се редиш на опашка я за документ или да дадеш пари на държавата и да избягваш...


Но май не ме разбра. както и да е...
:)
цитирай
35. panazea - 50% от хората искат нормален живот! Аз не деля хората на пушачи и непушачи , а на възпитани и невъзпитани!
29.04.2010 12:35
анонимен написа:
Че сме бардак - ясно. Ама харесва ли ни? Като чета, на око преценявам: 20% са "против", останалите са "за" !Дори няма въздържали се. Тъй, че, не знам дали ще се закрие това еврозаведение, дали ще се разработи, или ще ни изтрият от членския евросъстав. Язък за 20-те%!

Парламентът не е представителна извадка на Българския народ , там по отрицателен подбор са избрани ПОСЛУШНИЦИ ! Добре пасват за манастир , но не и за законодатели!
цитирай
36. panazea - Тютюнопушенето на обществени места е Айсбергът на злото , което разяжда българското общество!
29.04.2010 12:37
анонимен написа:
Вярно е че сме бардак на Европа.С това правителство с тая безработица с тия ниски заплати и високи цени и такси.Е.Как искате да живеем благополучно?Съвсем нормално да сме бардак.Даже бардак е меко казано.Чисто гето сме си ние тука.И с това циганско племе дето живее в крайни квартали на големите градове.

Цяло чудо е , че все още сме ЖИВИ!
цитирай
37. panazea - Твоята статия , която е много по-хубава от моята , ме вдъхнови за този постинг!
29.04.2010 12:40
rpatel написа:
Супер! Благодаря! :-))

Затова те цитирам! Идеята си беше твоя!
Трябва да се бръкне дълбоко в раната, за да се почисти ! За да спре да гнои!
И тогава започва бавният процес на оздравяване!
цитирай
38. анонимен - За и Против
29.04.2010 12:42
АЗ съм твърдо Против цигарите
и твърдо ЗА проститутките, нека са разрешени
разбира се и двете 16+ и 50-
цитирай
39. panazea - Друга болна тема! Ако се възпитат в българско семейство , резултатът е изумителен! Има такива примери!
29.04.2010 12:42
danailvdimitrov написа:
Когато влязохме в ЕС си рекох:

- Ето сега циганите вкупом ще се изнесат натам ! Нали там е хубаво!?!

Нооо ,както се казва на футболен жаргон- "греда"
Останаха си у нас.

Е защо така,бре джанъм ?-запитах се аз.

Ми елементарно Уотсън -си казах,защото тука си е най-циганско......

Тези хора не са крадци и лъжци по природа, средата ги възпитава в пороци!
цитирай
40. panazea - Приятелю , 40 години съм тероризирана от невъзпитани хора!
29.04.2010 12:46
0rth0d0x написа:
С квалификацията БАРДАК съм съгласен, само не ми харесва усещането за лека агресия с която коментираш пушачите.
Половината България е табу казваш?
Ако визираш пушачите, боя се че трябва да прекратиш комуникацията си с повече от половината България.
Хубав ден:)

Как искаш да се чувствам! Ти не чувстваш ли агресията? По пътищата , по телевизията! В ежедневието? Пушенето е върхът на Айсберга! И то не самото пушене , а това на обществени места! Където по нещастно стечение на обстоятелствата се намират и непушачи! :))
цитирай
41. panazea - 0rth0d0x,твоето заявление гласи така :
29.04.2010 12:48
Ако искаш да си ми приятел , трябва да търпиш да пуша в твое присъствие!
Това ли е мисълта ти , приятелю?
цитирай
42. pin777 - Сега, нека не гледаме на пушачите като 'най-голямото зло' .. :)
29.04.2010 12:49
Нещата не са чак такива мрачни, просто забраните в наше време, каквито и да са те се приемат като 'лична обида' за всеки, включително и за мен. Миналото време с прекомерните забрани и от друга страна 'демокрацията' разбирайте свободията с падането на всички 'забрани' разклати 'нормалния ход' на нещата. Затова сега е трудно да убедиш някого да спазва каквото и да било, още повече със забрани ;)
цитирай
43. panazea - Има любители на стрелковото оръжие и си стреляха за удоволствие!
29.04.2010 12:51
pin777 написа:
За да няма обидени.
Пример:
Аз съм любител на стрелковото оръжие. И харесвам да си стрелям навсякъде. Дали ще е 'здравословно' за околните, макар и да си мисля, че се съобразявам с тях ? :D

Е , понякога падаше от балкона си някой недосетлив , дето имал неблагоразумието да бъде на неподходящото място в неподходящия момент!
Стрелецът го осъдиха!
цитирай
44. анонимен - Последната ми надежда се изпари
29.04.2010 12:53
Тъкмо си мислех ако забранят пувенето да взма, че да откажа цигарите и те -хоп разрешиха го! Ама пак ще ги откажа. Сега напук на държавната парламентарна контрабанда.
По-глупав парламентарен лобизъм не съм срещал в световната практика.
цитирай
45. panazea - Тук даже не става въпрос за мен!
29.04.2010 12:58
22. 0rth0d0x - pin777, вие не сте пушач, нали? :)
10:45 pin777 написа:За да няма обидени.
Пример:
Аз съм любител на стрелковото оръжие. И харесвам да си стрелям навсякъде. Дали ще е 'здравословно' за околните, макар и да си мисля, че се съобразявам с тях ? :D
Предпочитам любител на стрелковото оръжие да ме застреля, вместо да чета абсурдни сравнения на заклети непушачи относно толерантността на пушачите към околните...
Децата ме бяха опушвани в интернет клубове и миришеха на цигани , като се върнеха! Трябваше да се къпят , за не смърдят косите им ! А представяш ли си дробовете? Ха , кажи начин за измиване на дробовете , щото аз не знам! Между впрочем и двете ми момчета не пушат , не защото съм им забранила!
цитирай
46. panazea - Толерантността на пушачите е ясна! Ако бяха поне малко толерантни ,сега щяхме да си пишем песнички!
29.04.2010 13:00
23. pin777 - Като си го прочетох и видях, че няма да е ясно пак..
10:55 Сега никой не казва, че трябва да се забранят навиците и 'удоволствията' на всеки. Всеки човек си има собсвен мироглед за живота, живее си така както му харесва. Забраните са тези, които спират това. Но, има едно голямо 'НО', и то е в частност тука го сравнявам с пушенето /избора/. Прави се с цел предпазването на околните от така да го наречем , 'натрапване', силна дума но образно казано.Един вид останалите трябва да се съобразяват с 'избора' на пушача. Защото пушача в затворено помещение пуши и 'кара' и останалите да го правят дишайки неговия дим. А това един вид е нарушаване на тяхното право да 'изберат'.
цитирай
47. panazea - Така е! Плаща им лоби да гласуват ! А ние за какво им плащаме?
29.04.2010 13:02
ok3223 написа:
Пушилката беше, както пише колега по-горе, да вдигнат акциза, цените на цигарите и САМО ЗА ТОВА. Интересува ги нашето здраве като ланския сняг. Търсят се измислени причини за вдигане на данъците, на ДДС, а от там и на цените на всичко, което копуваме от магазините, за да напълнят проваления поради некадърността на БъБъ-то и Дянковчето годишен бюджет на държавата.
КАТО ЗА УВЕЛИЧЕНАТА ПОРАДИ НЕКОМПЕТЕНТНОСТ И НЕКАДЪРНОСТ 3 ПЪТИ ТЕЖЕСТ НА КРИЗАТА ПЛАТИМ ТОТАЛНО
САМО НИЕ, ОГРАБЕНИЯ И ОБЕДНЯЛ БЪЛГАРСКИ НАРОД.
Така е когато некомпетентен и глупак е избран от найвници и глупци да им управлява държавата.

цитирай
48. panazea - Ортодокс ,навиците са вредни най-вече за непушачите! Щото ние пушим насила! Заради вашия избор!
29.04.2010 13:04
0rth0d0x написа:
pin777 написа:
Сега никой не казва, че трябва да се забранят навиците и 'удоволствията' на всеки. Всеки човек си има собсвен мироглед за живота, живее си така както му харесва. Забраните са тези, които спират това. Но, има едно голямо 'НО', и то е в частност тука го сравнявам с пушенето /избора/. Прави се с цел предпазването на околните от така да го наречем , 'натрапване', силна дума но образно казано.Един вид останалите трябва да се съобразяват с 'избора' на пушача. Защото пушача в затворено помещение пуши и 'кара' и останалите да го правят дишайки неговия дим. А това един вид е нарушаване на тяхното право да 'изберат'.

ако непушача наистина не желае да е в компанията на пушач, ще седи насила в такова помещение?
Ето-самата Панацея сподели, че избягва по-всички възможни начини пушачите.
Тя е направила избор за себе си.
Лично аз никога не съм имал желание да търся компанията на непушачи, точно обратното (както споделих в един коментар при Томас).
Именно заради станалите вече пословични (особено последните месеци) техни права и агресията с която обобщават и квалифицират нашите вредни и не толкова навици.

цитирай
49. panazea - Така е! Лоби им плаща , за да гласуват за негова изгода! Ние за какво им плащаме!
29.04.2010 13:06
анонимен написа:
Такава ни е всичката работа. Депутатите за всичко гласуват според личната си изгода.

цитирай
50. panazea - Аз с децата си ходя само по градинки и планини! защото там се диша с пълни гърди!
29.04.2010 13:07
xxxx написа:
като кон с капаци си малко, разглеждаш конкретиката на една точка.. в написаното от теб, да, чете се локигата, но България не е БАРДАК в 100-те%, някъде около точката е, на задника.. но не е бардак..
Бръкнахте в душите на пушачите.. по бившото съм на дима, цигарения, АЗ де, но така както си го описала ми става жал.. ходите по доста от ограниченията, а има толкова други практични решения..
и в крайна сметка избор е.. просто вчера н я к о й го каза, а аз ще пресъздам по разбирането: "Стена е, по решението, а не е по табелките и броя на масите.." демек, истината се крие в красотата на помещенията, а не в това до колко обществено ще е МЕСТОТО.. Относно децата, ако съм родител, и съм пушач, много ясно, че ако съм ЗА възпитанието ще се набутам в стаята на непушачите..
ммддааа
иначе ти се хиля..
:)) готино така

цитирай
51. panazea - Като деца татко ни водеше на сладкарница! Нямаше такива проблеми! Имаше си пивници , дето не смеех да влезна , щото ме беше страх от пияниците! Верно!
29.04.2010 13:09
pin777 написа:
Е сега не усещаш ли, че звучиш малко егоистично ;) На публични места и особено в заведения как да 'избягват' ? Ще отидат семейство с децата си на пицария да речем и какво ? Децата да 'избягват' 'компанията' на 'цигарения дим' на чичковците,батковците и какичките щото така ще нарушат избора на пушещите ? Или в сладкарница, в държавно учреждение където се редиш на опашка я за документ или да дадеш пари на държавата и да избягваш...

цитирай
52. анонимен - Макар, че преди десетина години и аз ...
29.04.2010 13:11
Макар, че преди десетина години и аз пушех, винаги съм гледал да не преча на някой, и това, между другото трябва да е правило за каквото и да е - прави каквото, си искаш, но не пречи на хората около теб.Затова подкрепям те за всичко, което си изляла от душа в постинга ти!
цитирай
53. panazea - Да , Ортодокс , аз в пивници и нощни барове не пристъпвам! Естествено разделение по интереси!
29.04.2010 13:11
0rth0d0x написа:
pin777 написа:
Е сега не усещаш ли, че звучиш малко егоистично ;) На публични места и особено в заведения как да 'избягват' ? Ще отидат семейство с децата си на пицария да речем и какво ? Децата да 'избягват' 'компанията' на 'цигарения дим' на чичковците,батковците и какичките щото така ще нарушат избора на пушещите ? Или в сладкарница, в държавно учреждение където се редиш на опашка я за документ или да дадеш пари на държавата и да избягваш...


Но май не ме разбра. както и да е...
:)

цитирай
54. panazea - :))
29.04.2010 13:13
анонимен написа:
АЗ съм твърдо Против цигарите
и твърдо ЗА проститутките, нека са разрешени
разбира се и двете 16+ и 50-

цитирай
55. panazea - Така е! Да има толерантност и от двете страни! Аз си избирам планините! На тях оставям заведенията! Халал да им са!
29.04.2010 13:14
pin777 написа:
Нещата не са чак такива мрачни, просто забраните в наше време, каквито и да са те се приемат като 'лична обида' за всеки, включително и за мен. Миналото време с прекомерните забрани и от друга страна 'демокрацията' разбирайте свободията с падането на всички 'забрани' разклати 'нормалния ход' на нещата. Затова сега е трудно да убедиш някого да спазва каквото и да било, още повече със забрани ;)

цитирай
56. panazea - Направил си добър избор и не за мене , може никога да не се срещнем в Реала, За теб е по-добре! Стискам палци да се пребориш!
29.04.2010 13:17
анонимен написа:
Тъкмо си мислех ако забранят пувенето да взма, че да откажа цигарите и те -хоп разрешиха го! Ама пак ще ги откажа. Сега напук на държавната парламентарна контрабанда.
По-глупав парламентарен лобизъм не съм срещал в световната практика.

цитирай
57. panazea - С теб винаги ще се разберем! Знаеш го! Живей и остави и другите да живеят!
29.04.2010 13:19
vostroto написа:
Макар, че преди десетина години и аз пушех, винаги съм гледал да не преча на някой, и това, между другото трябва да е правило за каквото и да е - прави каквото, си искаш, но не пречи на хората около теб.Затова подкрепям те за всичко, което си изляла от душа в постинга ти!

цитирай
58. ko642 - Хубав пост Панацеа! Истина е - тр...
29.04.2010 16:28
Хубав пост Панацеа! Истина е - трябват правила които да се спазват. Като чета коментарите на пушачите - всички са много разбиращи. Не знам дали разбират обаче че в ресторант - един като запали и останалите пушат (не само тези на неговата маса). Дори на открито - тези в определен периметър от него - пушат. Трябват правила - къде може и къде не може да се пуши. Това за нарушаване не човешките права се слуша вече 20 години - за това законите ни са такива че всеки може убие и да се отърве. Но пък човешките му права са ненарушени.
Поздрави! ВВ
цитирай
59. panazea - ko642,
29.04.2010 17:16
Да, тук даже не става дума за пушачи и непушачи !
Интересът клати феса! Това ми беше идеята! Поздрав!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6839576
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031