Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2009 12:47 - От известно време насам наблюдавам едно необикновено явление
Автор: panazea Категория: Технологии   
Прочетен: 3008 Коментари: 0 Гласове:
20

Последна промяна: 20.11.2022 14:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Светослав Минков- Дамата с рентгеновите очи .
Някои от хората,които срещам,и то предимно от хайлайфа, намат никакъв мозък в главите си .Днес например видях братовчеда на Валя, който е член в управителния съвет на спортната федерация и има идеално развито тяло. Той ме спря и ме заприказва. Целуна ми ръка и започна да ме обсипва с комплименти, а аз го гледам и си мисля:”Господи, какъв строен скелет!” Но като дигнах очи към главата му , аз открих , че в нея няма нито капчица мозък. Щях да му го кажа , но се въздържах, за да не го обидя. Може би той щеше да изтълкува думите ми в преносен смисъл....

              Снощи бях на соаре у Дейзи. Имаше много интересен свят. Само дами и господа от бомонда, между които и един чужд дипломат. Всички се надпреварваха да флиртуват с мене, но в края на краищата аз предпочетох Жан. Той е тъй богат и тъй мил...

            Между петнайсетината кавалери нямаше нито един с мозък. Главите на всички бяха празни, но затова пък чудно красиви. А пък скелетите им- ах, какво телосложение! Разбира се Жан държеше първенство . Той има фигура на атлет и когато се смее, ръмжи като мечка. Струва ми се , че ако ме прегърне ,ще се стопя в ръцете му.Любопитствам да узная откъде се взе тая духовитост у него, за да ме забавлява през цялата вечер с най-пикантни вицове. Просто щях да се пукна от смях. Уж мислите на човек идели от неговия мозък. Кой знае , може би хората от висшето общество разсъждават и мислят с някои други части на тялото си ... За дамите – какво да кажа. Нито една не ми направи особено впечатление. Техните глави също нямаха мозъци...Аз наблюдавах как техните дробове се издуваха от завист при моя блестящ успех сред кавалерите.

            Естествено , че аристократите трябва да се различават по нещо от обикновените хора. Затуй и главите им изглеждат кухи. Всъщност, техните мозъци са на мястото си, само че са направени от някаква много тънка материя , по-тънка навярно и от паяжина, та затова не могат да се видат. Ах , дано и моят мозък е също тъй фин като на Жан!



Тагове:   насам,   необикновено,   едно,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6840185
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031