Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2022 01:02 - Димитър Благоев Аз съм родом от Загоричане, обаче аз не съм българин, аз съм славянин
Автор: panazea Категория: Политика   
Прочетен: 489 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От кога и кой предава Българщината в България
Димитър Благоев Аз съм родом от Загоричане, обаче аз не съм българин, аз съм славянин.
От кога е антибългарското настроение и кой го подклажда Димитър Благоев на 10 декември 1917 г. той взема думата в парламента: ,,Такава история ние не признаваме, ние гледаме какво е в действителност. Фактът, господа народни представители, е този, че е имало голяма борба между българите и славянските племена на Балканския полуостров. И този процес, за който ни говори господин Сакъзов и който поддържат и други, този процес не е за обединението на българското племе, а за завладяване на славянските племена на Балканския полуостров.
И затова ние виждаме изтикване на славянските племена от Балканския полуостров, като се преселват масово във Византия и Мала Азия, и от друга страна, отиват на юг към Македония и в Македония именно се запазва дълго време славянското племе."
"Ами вие сте родом от Загоричане", опитва се да го затапи демократът Георги Данаилов. Димитър Благоев го смразява с поглед и изстрелва: "Аз съм родом от Загоричане, обаче аз не съм българин, аз съм славянин. И като такъв, ако искате да знаете, аз съм за Македония като славянска страна, която да има свое собствено управление." https://modernotorobstvo.blog.bg/politika/2022/02/21/rusiia-vinagi-e-quot-obichala-quot-bylgariia.1804515 



Гласувай:
10



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6894480
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56448
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930