Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2020 12:44 - Хубава жена
Автор: panazea Категория: Музика   
Прочетен: 1065 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 10.11.2020 12:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Хубава жена върви по улицата
Хубава жена каквато искам да срещам
Хубава жена не вярвам , че си истинска.
Никоя не изглежда така добре
Милост  
Хубава жена ще ме извиниш ли
Хубава жена няма как да не те видя
Хубава жена изглеждаш чудесно
Сама ли си като мен  
Хубава жена спри за малко
Хубава жена да поговорим малко
Хубава жена подари ми твоята усмивка
Хубава жена йе йе йе
Хубава жена погледни към мен
Хубава жена кажи , че ще останеш с мен  
Защото се нуждая от теб
Ще бъда добър с теб
Ела с мен , скъпа
Бъди моя тази нощ  
Хубава жена не отминавай
Хубава жена не ме карай да плача
Хубава жена не си отивай
Нали?  
Щом трябва така да бъде , добре
Трябва да се връщам в къщи , късно е 
Ще бъде утре вечер  
Почакай,какво виждам
Връща ли се тя при мен
Да , тя се връща при мен  
О-о Хубава жена
Roy Orbison- Pretty woman
Pretty woman, walkin" down the street
Pretty woman, the kind I"d like to meet
Pretty woman, I don"t believe you, you"re not the truth
No one could look as good as you, mercy  
Pretty woman, won"t you pardon me?
Pretty woman, I couldn"t help but see
Pretty woman, that you look lovely as can be
Are you lonely just like me?  
Pretty woman, stop awhile
Pretty woman, talk awhile
Pretty woman, give your smile to me  
Pretty woman, yeah, yeah, yeah
Pretty woman, look my way
Pretty woman, say you"ll stay with me  
"Cuz I need you, I"ll treat you right
Come with me, baby, be mine tonight  
Pretty woman, don"t walk on by
Pretty woman, don"t make me cry
Pretty woman, don"t walk away, hey, ok
If that"s the way it must be, ok  
I guess I"ll go on home, it"s late
There"ll be tomorrow night, but wait
What do I see?  
Is she walkin" back to me?
Yeah, she"s walkin" back to me
Oh, oh, pretty woman  



Тагове:   Хубава жена,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!
11.11.2020 14:08
Виждал съм я. Във филмите...
цитирай
2. panazea - Онези от филмите са фалшиви!
11.11.2020 18:57
mt46 написа:
Виждал съм я. Във филмите...

Истинската жена е тази до теб !
Панацея
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6882459
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56441
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930