Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2009 13:53 - За дрогата - преди и сега
Автор: panazea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 920 Коментари: 0 Гласове:
4



Като ученичка много обичах да танцувам . Обяви ли някой съученик , че ще прави терен и аз първа бях там . Тогава се носеха щайги/разбирай магнетофони/ със записи . Рядко някой имаше магнетофон , беше щяла сензация . И така от училище , както сме си с престилките , а момчетата с училищната униформа , отивахме в дома на съответния съученик . Трябва да подчертая , че бяха много добри момчета и поразии не са ставали. Събераме се , надуваме магнетофона , играем , та чак къщата се тресе . После се разотиваме . Няма алкохол , няма цигари , няма нищо , за което после да се срамим .
  Един ден бях поканена на рожден ден у моя съученичка . Тя имаше приятелки от .... гимназия . Тези момичета бяха увити в някакви дълги дрехи , вързали главите си със забрадки като баби , налягали по земята и пушеха .
Тази гледка ме порази ! Това бяха деца , чиито родители бяха заможни , ходеха в чужбина , имаха такива възможности , а те какво? Не можаха ли от чужбина да научат нещо хубаво :музика , изкуство , култура ? Бяха взели най-лесното и най-лошото - пиенето и наркотиците . Пълна човешка ДЕГРАДАЦИЯ!
Стана ми жал за тези човешки същества .
Отрицателният пример също е пример ! Какво НЕ бива да се прави !
Бях на 17 но знаех , че моят път не е този .
По онова време имаше НАШИТЕ ДЕЦА и ВАШИТЕ ДЕЦА .
Е , аз не бях от благородно потекло , баща ми не беше княз , нямахме пари , нямахме имоти. Затова трябваше да разчитам само на себе си . Родителите не са вечни , за да ни дундуркат цял живот .
Кандидатствах , студенствах , омъжих се , на 23 години бях инженер , на 25 години имах две деца . Всекидневието ме погълна и не усетих как мина живота . Поне съм доволна , че си гледах децата , че направих нещо полезно .
Много ме беше страх синовете ми да не пият и пушат . Ако решаха да правят това , аз съм безпомощна да се справя .
Когато разговарях с малкия син за това и за наркотици и т.н. той ми каза :
- ОООООООО , майко ! Батковци с черни джипове ни чакаха пред вратата на училището , раздаваха дъвки , ама аз като ги видях , се скрих и избягах !
Как се е сетило това 7 годишно дете , че това е капан и нищо хубаво не му мислят?
А колко наивни дечица не са се усетили и са започнали ?
Кой позволи на черните джипове да стоят пред училището?
И никой нищо не подозира? И не ги знаят кои са?
Хайде де!
И когато полицаите ги арестуват , кой ги освобождава?
По чие нареждане!
Не мога повече да пиша !
Бог да пази България!



Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6895221
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930