Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.12.2022 17:12 - Пропастта на тишините
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 1635 Коментари: 3 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

С любовта съм златоуста. Шепна, шепна, с теб се сливам...
Без ръка прекръствам пустош, от дъха ти се напивам,
от очите ти възкръсвам в синьото на небосвода,
ставам приказна и пъстра, ставам нежна, пълноводна
и откривам, че съм твоя - в този свят и в онзи също,
мой любими, сред покоя построих от думи къща.
Вътре с радост подредих я и запалих вечен огън,
коленичих пред триптиха - свобода, любов и мога.
Ти си мое огледало. Каза нежно, че те имам,
че обичаш ме всецяло и с любов родихме римите,
от които днес живеят радостите на всемира,
хората с нас песни пеят и обичат, и умират...
от любов ранени свише, в огъня на чудни страсти,
от екстаза стогодишен, от реките ни контрастни,
от възторга на крилата. От моментите прекрасни,
бликнали в деня ни златни, се родихме. И израсли,
влюбихме се необятно. Без ръка през теб огалих
пропастта на тишините. Моето небе подпалил,
ти ми върна онзи ритъм, в който пея и ликувам
в стихове и бурни песни. С теб отдавна пророкувам
световете ни чудесни. Мило цвете, поглед мамещ,
тичинка на маргаритка, в любовта ми ще останеш
като стих през древен ритъм, като огнена китара,
като валс вдън тишината. А сърцето ще повтаря:
„Най-блажена на земята!” 




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - ...ооо, многоо Любов, тук, многоо..
01.12.2022 18:02

чак, я 'видях'..тази пълноводна Река...
като Ниагара..@@@

/ от очите ти възкръсвам в синьото на небосвода,
ставам приказна и пъстра, ставам нежна, пълноводна
и откривам, че съм твоя - в този свят и в онзи също,
цитирай
2. wonder - . . . ооо, многоо Любов, тук, многоо. ...
01.12.2022 18:43
marana69 написа:
...ооо, многоо Любов, тук, многоо..
чак, я 'видях'..тази пълноводна Река...
като Ниагара..@@@

/ от очите ти възкръсвам в синьото на небосвода,
ставам приказна и пъстра, ставам нежна, пълноводна
и откривам, че съм твоя - в този свят и в онзи също,


Радвам се, че Виждаш! :)))
цитирай
3. wonder - !!!:))) Поздравления, Wonde...
01.12.2022 18:46
batogo написа:
!!!:)))
Поздравления, Wonder!
Хубав стих!


ПреЖивяно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15166018
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194026
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031