Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.11.2022 09:07 - Пребъдване
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 1035 Коментари: 2 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях ли съдбовна? Ти, моят поет,
беше ли огънят, в който прохождам?
Късно се будя, будувам до пет.
После света с моя смисъл оплождам. 

Плисна дъждът с осъзнат слънчев знак.
Улици бягат с прегръдки от леност.
Влачат косите в небето си пак
облачни мисли от свята рожденост. 

Галнал тополите в приказен звън,
вятърът пак ме покани на среща.
Искаш ли... можеш ли... ти... в този сън
с мен да пребъдеш през мисъл гореща?




Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - morskipesni - сурвакането от Сл...
23.11.2022 18:06
morskipesni - сурвакането от Славимир Генчев продължава:

Бойна песен от Хвалиери Нестанков
Славимир Генчев

Когато над Дунав се мръкне
и сънен Балканът заспи,
отново във блога се вмъкне
Пуета и с гняв протръби:
Вървете, друзья септемврийци!
За всеки загинал герой
карез ще държа на убийците,
дорде се надрискат - без бой.
Аз сам ще ви върна земята,
труда ви с челичен юмрук,
че вие творите благата
със сърпа и с тежкия чук.
Пък аз отстрани ще ви пея
и стих подир стих ще редя,
но сам да работя не смея,
че мразя от малък труда.
Кълна се в смъртта ви, другари,
във всеки загинал герой,
че скоро часът ще удари,
часът на съветския строй!
Червеното слънце ще грейне
над всеки бедняшки картоф
и, както преди, ще възпея
билета партиен с любов.
цитирай
2. wonder - Аз се извинявам за може би глупавия ...
23.11.2022 18:12
findly написа:
Аз се извинявам за може би глупавия въпрос,
но така като чета всичко написано тук все пак бих искала да попитам, дали любовта е толкова силна движеща сила в живота?
След като за всеки истината е различна, тъй като е разчупена през неговия мироглед и ценностна система /цитирам ви по памет/ означава ли, че няма една обща за всички ИСТИНА?


Да, Любовта е най-висшата Доминанта в Космоса и основната движеща Сила на Живота.
Да, всеки пречупва Истината през своя мироглед и ценностна истема.
И 3-то Да - има Абсолютни Истини и те формират устоите ни, фундамента на личния морален кодекс и достигнатото ниво в духовната ни еволюция.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15173138
Постинги: 3225
Коментари: 32055
Гласове: 194042
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031