Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2021 18:58 - Или, както казва народът, човек може да излезе от село, но селото от човека - никога
Автор: dobrodan Категория: История   
Прочетен: 1518 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 24.06.2021 19:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

     Недялко Недялков: Слави, какво съм виновен, че си простак и си падаш по мъже? Благодаря, че ме припознаваш за враг №1.

         image

 

     Чалга изпълнителят Слави Трифонов от години е тежко обсебен от мен. Сега ще става министър-председател, ще поведе България, ще налага нов морал, хората му възлагат надежди, но обсесията му е жива. Във всеки трети пост на Трифонов, стъкмен от дежурния по фейсбук сценарист, се споменава моето име. Няма други политически опоненти – Недялко, та Недялко. Няма ГЕРБ, БСП, ДПС, Патриоти, няма Бойко, Корнелия, Радев…

     Утре Трифонов ще влезе в Министерски съвет и все за Недялко ли ще говори? Насила ме дърпа в политиката.

     Рано или късно, ще се сборим и на този терен, обещавам. Сега пак писал за мен в един невнятен, объркан текст за някаква пицария и за Стъки, очевидно издиктуван под влияние на особени вещества. Дори не разбрах за какво точно говори. По-важното е, че ме е нарекъл „моята любима Недялко Недялков“. Преди години същият чалга певец опаса София с билбордове "Скъпа моя Недялко". Преди това ми прати в офиса „Интимохелп“ и заплаши с изнасилване. Всъщност на Слави не мога да помогна. Ясно, че е най-обикновен татуиран гей, но аз все пак – за разлика от него, имам жена и деца. Добре е да признае пред феновете, за да му олекне. Да каже: „Хора, това е положението! Нямам семейство и потомство, майка ми ще остане без внучета, защото съм обратен и си падам по мъже. "Има такъв народ" е партия освен на чалгата, и на дъгата“... Отвъд тъпата шега, простакът си остава простак, дори да е лидер на партия, претендираща за първо място на вота. Това е нивото на този човек – „Интимохелп за Недялко“, „Ще ти скъсам гъза“, „Шат на патката главата“… Така смята да управлява, така ще се разправя с опонентите си, такива са лексиката и мисленето на неговите наместници – сценаристите. И най-вече на Тошко Африкански, който псува журналистки в ефир и иска да реже на части репортер от Нова телевизия. Сигурно избирателите на Слави Трифонов се кефят на всичко това, защото са хронифицирани простаци като него. Превъзпитаването на тези хора е невъзможно.

Къде го „сърби“ новият народен месия, каква му е драмата с мен? Че ПИК не му мълчи и никога не му е мълчал. Че го заснехме с кортеж от три джипа и шестима охранители. Че го заснехме в ресторанта на Домусчиев „Есте“. Че извадихме наяве оперативното дело на ДАНС за пране на пари „Емири“. Че разкриваме схемите му с Доган и неговите олигарси. Че единствени в медийния пейзаж бием камбаната какво се задава, ако популистите от „Има такъв народ“ вземат властта. Така ще е. Моята борба със Слави Трифонов и мутрочалгата е от 20 години. В този период сме се съдили, псували, ругали по телевизията, минавали сме през всякакви превратности и перипетии, за да стигнем сега дотук: той почти премиер, аз – почти дисидент. Щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Няма да се откажа, каквито и трудности и унижения да ми струва. Въпреки че съм наясно в обречеността на каузата. Както казва героят на Куросава в „Седемте самураи“ – „накрая побеждават винаги селяните“.

      image 

            Сега......как да го кажа......крушата рядко пада далеч от дървото.
Очевидно има разлика.....да бъдеш син на Недялко Йорданов.....от това да бъдеш син на чичо Тодор от: "То̀дорово е село в Северна България. То се намира в община Плевен, област Плевен. До 1950 г. името на селото е Учин дол."



 




Гласувай:
7



1. barin - Здравей, Добродане. Колкото и да се ...
24.06.2021 19:20
Здравей, Добродане. Колкото и да се издига човек, манталитета остава. Важно е в каква среда ще попадне и какво образование ще получи.
Поздрави!
цитирай
2. fun1001 - „Седемте самураи“ – „накрая побеждават винаги селяните“.
24.06.2021 19:29
как ги изнамираш. краас))
точноо ,ама точно, тези тролни въЖки имах в предвид..
чалгария + простотия + блокова лиготия..бравоо!
вдигна ми тонуса..след онуй мрънкало..)

Щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Няма да се откажа, каквито и трудности и унижения да ми струва. Въпреки че съм наясно в обречеността на каузата. Както казва героят на Куросава в „Седемте самураи“ – „накрая побеждават винаги селяните“.
цитирай
3. dobrodan - Барин, у нас не се издигаш сам. Издигат те, за да им се подчиняваш.
24.06.2021 21:20
Ако слушкаш - папкаш. Народа....кучета го яли, ДГД...
цитирай
4. dobrodan - Юли......тъжно е.
24.06.2021 21:24
Ще загубим още една-две години и доста лични финанси.....всеки един от нас.
Така ще си платим простотията.
Вече се почна. Електричество +70%.....наесен парното, газта......
На платените боклуци в блога тия стотинки през носа ще им излизат.
Аз мога и с малко, и с повече от малко.
Идват интересни в китайския смисъл времена.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dobrodan
Категория: История
Прочетен: 1043935
Постинги: 381
Коментари: 4984
Гласове: 4144
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031