Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2021 16:22 - Стига толкова, спри се
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3093 Коментари: 12 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                     Апостолову посвещается

Да, на блоговият герой  се посвещава, защото ...преиграва!

Когато защитавах, тогава дисертация, след това-докторат, по време на защита възникна полемика... Работата беше предвидена за кандидат на техническите науки Но стана тогавашният председател на Европейското полимерно дружество и каза ,че тя  е пълна с механизми и то не какви да е!
 Че ,според него, тя трябва да е за кандидат на  химическите науки !И предлага да се подложи на гласуване промяната, която предвид работата е напълно коректна! Чуха се и други гласове  в гази насока

Възрази председателят на комисията! Каза, че не съществува подобна процедура за преструктуриране! Както е предложена работата, това е! Каза, че не може да спре гласуването, но призова гласуващите да проявят разум! 
Защото потърпевшият ще е този млад човек- посочи мен! Ще имам куп неприятности при утвърждаването във ВАК след това! Незаслужени! Нищо чудно ,да се наложи, да защитавам отново, но вече за химическите науки
Каза също ,че тове е безпрецедентно, да се трансформира работата в процес на защитата! Не знае да има друг, подобен случай!
Не вижда и особена причина, работата  напълно съответства и за " техническите науки" Обърна се и към мен, имам ли някакви претенции? Бях минал през мораториум и какво ли не, исках да приключа! Казах ,че нямам!

Подложи на гласуване! Трима души настояваха да е за химическите науки! С облекчение, но и с благодарност към признанието от тяхна страна приех станалото!
Знаех, че други са се въздържали ,да не ми навредят! На химическите, това означава, че има значително по-висока степен на научност, не , че другата няма!
В Комисията беше събран елитът на тогавашната химическа наука ! В окончателното гласуване получих три бели / от тридесет мисля/ бюлетини! Знам кои бяха- тези, които държаха да е на химическите науки! Знаели са ,че няма да повлияят относно резултата на гласуването, подкрепата за работата ми, доказала се не само в България, беше обща! Защото ,заради нея получих и предложение за договор за работа  и от чужбина!

Майка ми, развълнувана до сълзи, след като се успокои, ме попита, какво смятам да правя, какви са перспективите?

Казах, че старши научен сътрудник, две степени са, съответстват на доцент и на професор
Щатни длъжности са, ако стана ,ще бъда натоварен с административна работа повече- пряко , а научната ще я вършат други Да, под мое ръководство, но аз не съм свикнал на подобно нещо Тя дълго мълча! Знаеше, че наумя ли си нещо ,нямам спиране! Но съм способен и на жертви Заради нея се отказах от футбола, заради мисълта за баща ми- от договора в чужбина

Каза ми направо- Стига толкова, спри се! 
Извървя тежък път, помисли за себе си! Работи си, но за собствено удоволствие Човек си, не си машина!
Остави работа и за другите

Съгласих се, да не я тревожа , за здравето и за живота ми
Но провидението се намеси и това ,което искаше, стана!

Пак си работех, но за удоволствие Постигнах дори по- значими неща, но без да се мъча да убеждавам някого ,че са такива!

Да е светла паметта ти мамо! И на тебе дядо, ти, който си отиде тихо и кротко на този ден!
Ти, който беше моят най- голям фен!



Гласувай:
44


Вълнообразно


1. panazea - Здравей , Иване !
17.05.2021 16:50
Дарбите са дар от Бога !
Тони
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей и ти ,Тони!
17.05.2021 18:16
1. panazea - Здравей , Иване !
16:50
Дарбите са дар от Бога !
Тони
цитирай

Вярно е, има и помощ свише!

Дни преди да си отиде, майка ми ме стресна с въпроса си- Откъде идва това у тебе?
Отговорих просто - от Вас-от тебе и от баща ми! Няма нищо друго, освен това, което сте ми дали!
Помагат, дори от отвъдното!

Хубава вечер, Тони!
цитирай
3. nedovolen - Правилно си постъпил, според мен. И ...
18.05.2021 07:00
Правилно си постъпил, според мен. И по отношение на комисията и след това.
цитирай
4. batogo - !!!:))) Поздравления за правилния избор, Иване!
18.05.2021 08:28
Когато Бог ти е дал дар на изследовател, щеше да е неудовлетворително за теб самия да се занимаваш с администрация. За всеки влак си има пътници а ти, по всичко личи, си избрал правилния влак, което ти прави чест и ти носи удовлетворение от сполучливия избор.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
18.05.2021 08:35
nedovolen написа:
Правилно си постъпил, според мен. И по отношение на комисията и след това.



Майка ми беше извървялатруден житейски път! Търсеше хармонията с работата -тя да си я върши, но работата да и доставя удоволствие Беше преценила правилно, че да вися над главата над някои като пазвантин, това най-малко ми е неприятно!
Исках да съм независим Да не вися над главата на някой, но и над моята да не висятСлучвало се е понякога, да се опитват да вими помогнат С добри намерения Но в края на краищата, надделявало е моето решение!
Веднъж занесох отчет на щефката Тя говореше с колега, мой приятел !Подадох и го, тя прекъсна разговора, намери вясстото , където да се подпише и ми го върна
Затваряйки вратата, видях, че колегата я заговори нещо , оживено
След малко той дойде в кабинета
Попитал я, как така родписва, без да погледне дори! Отговорила, че е сигурна в мен Няма какво да проверява Губене на време!
И с благородна завист допълни - Защо нямам в моята секция един поне, като тебе?А трябва за всичко до бягам подир тях?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
18.05.2021 09:34
4. batogo - !!!:))) Поздравления за правилния избор, Иване!
08:28
Когато Бог ти е дал дар на изследовател, щеше да е неудовлетворително за теб самия да се занимаваш с администрация. За всеки влак си има пътници а ти, по всичко личи, си избрал правилния влак, което ти прави чест и ти носи удовлетворение от сполучливия избор.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
Изтрий

Сигурен бях, че с аналитичните си способности правилно ще ме разбереш!
Благодаря ти за разбирането
Решението ми бе взето и в резултат на правилна оценка, къде съм по- силен И че в административната работа не ми е силата
Не съжалямам за пропуснатите възможности

Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. pantaleev - Иване
18.05.2021 11:11
Не обръщай внимание на Апостолов. Той дълго време се натискаше на Валя Йотова, но тя не му обърна внимание - обича си Чу и туй то и за това нашият звездоброец е силно разстроен и си търси занимавка. Явно му се струваш интересен ;) Казвал съм и и преди да не приемаш нещата толкова навътре!
Поздрави! :)
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Пантич!
18.05.2021 13:43
7. pantaleev - Иване
11:11
Не обръщай внимание на Апостолов. Той дълго време се натискаше на Валя Йотова, но тя не му обърна внимание - обича си Чу и туй то и за това нашият звездоброец е силно разстроен и си търси занимавка. Явно му се струваш интересен ;) Казвал съм и и преди да не приемаш нещата толкова навътре!
Поздрави! :)
цитирай
Изтрий

благодаря ти за отзива!
Да, така е ,търси си занимавка Но ,все пак, добре е да е с мярка!
Аз малко следя другите категории и не съм информиран, но той шета навсякъде
Казвал съм му, качествен хумор е този, който кара и обектът му да се усмихне! По реакцията му може да се съди за качеството!
Да , обича да се бъзика, но в такъв случай трябва да е готов да посрещне ответна реакция, с усмивка дори!
А, той не е с такава реакция
Както и да е, явно изпитва такива потребности и не бива да се приема насериозно!

Хубав ден!
цитирай
9. jupel - Браво!
18.05.2021 15:54
Брависимо !
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Анита!
18.05.2021 19:50
9. jupel - Браво!
15:54
Брависимо !
цитирай
Изтрий

Благодаря ти!

Хубава вечер!
цитирай
11. radostinalassa - Прекалено много внимание обръщаш на ...
23.05.2021 12:14
екзофталма. Губиш си времето.
Както съм казвала, само ти можеш да обясниш на някои историци, че русите са наши наследници. Връзката между различните науки го позволява.






цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
23.05.2021 13:31
11. radostinalassa - Прекалено много внимание обръщаш на ...
12:14
екзофталма. Губиш си времето.
Както съм казвала, само ти можеш да обясниш на някои историци, че русите са наши наследници. Връзката между различните науки го позволява.

Разсейвам се просто!
Благодаря ти за доверието!
Те не чуват и имат превръзка на очите!

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9141488
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102607
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031